קבלתי ההודעה על התחלת החיוב, גם ראיתי זאת בחשבונית ראשונה שלאחר מכן...ובטלתי את ה- SIM באמצעות ממשק המשתמש.
השיוך לרשת נפסק מיד וה- SIM הפך להיות סתם חתיכת מתכת משובצת בבסיס פלסטי.
לא נדרשתי להחזיר פיזית את ה- SIM למשרד הראשי, כפי שהיית מצפה בעבר מ"ברונים שודדים".
החיוב פסק...
1. אמרו לי ששלחו מסרון לטלפון שעליו קיים השרות.
2. לא הופיעה הודעה 3 חודשים מראש בחשבונית
3. לא נשלח מסרון לטלפון שמנהל את החשבון
גיליתי את החיוב אתמול (לאחר 3 חיובים כפול שני סימים).
לא לשכוח שהוריי משלמים 16 שח על כל תוכנית. 5.90 תוספת זה לא זניח.
לדעתי, כמו שמתקיימת תובענה ייצוגית כנגד הוט בנוגע לחיוב 11.90 על שכירות ראוטר, יש כאן גם מקום לייצוגית.
אבל זה ממש כסף קטן (מספר הלקוחות עם סים לרכב כפול מעט חודשים כפול 5.90)