האם יריעות שנעשו לפני כ-7 שנים...

me1221

New member
האם יריעות שנעשו לפני כ-7 שנים...

כאשר נראה לי כי היריעות לא היו תקניות, ומחלחל מים לדירה מתחת שזאת הדירה של השכן שלי. זה בית משותף ואין ועד בי. כל דייר בקומה עליונה עושה איטום וסיוד לדירתו בלבד. כעת אצלי כל הדירה אין בה בכלל נזילת מים, רק בחיבור עם דירת השכן בקיר באורך 7 מטר יש כמה מקומות ליד הקיר שיש נזילות מים אצלי ואצל השכן. במקרה הזה הדייר השכן גר בשכירות, ובעל הבית לא מזיז לו כל כך. אז פעם עשה איזה תיקון עם הדבקת יריעה קטנה ועוד... כן הזפת היה איתי בגג וחיפש מקומות שבהם המים יכולים לחלחל... טוב אז לאחר התיקון הקטן היו גשמים אבל לא סוערים כמו ביומיים האחרונים, ואז לא היתה כל נזילה. ביומיים האחרונים היההרבה גשם סוער ואז המים שוב דלפו בדירתי, ורציתי לבדוק מה קרה בדירת השכן, אך הדייר עשה שבת אצל ההורים שלו. היום בערב אבדוק שוב את התקרה שלו כי גם אצלו היתה נזילה בהתחלה בהתחלה ואני לא יודע מה המצב היום, אבל אני בטוח שיש אצלו נזילה. בחוזה השכירות נכתב ביניהם כי אם יתגלו ליקויי רטיבות בעל הבית ידאג לטפל בגג, אבל בעל הבית מתחמק בטענה כי אנשים עולים לגג וחותכים את היריעות בסכינים. אני בדרך כלל בבית ורואה שאין הרבה אנשים שעולים לגג, אז הטענה הזאת אין לה כל שחר. השאלה היא האם המים אחרי הרבה שנים יכולים לחדור דרך היריעה עצמה אל מתוך מתחת ליריעה ואז לזרום באופן חופשי בתקרת הבטון, להרטיב את כל עובי תקרת הבטון ולממצוא נקודות נמכות בתחתית התקרה שמשם הטיפות נופלות למטה. אני מצידי מוכן לעזור לבעל הבית ולהשתתף איתו בהוצאה על תיקון עם יריעות ארוכות באיזור התפר, או בזיפות של זפת חם או קר , שחור או לבן, במריחה ע"י מברשת. האם ניתן על גבי היריעות הישנות לעשות פריימר ושוב לעשות עוד שכבת יריעות חדשה? היריעות הנוכחיות הם בציפוי אבני חצץ קטנים שנותן לו גוון בהיר יותר. תודה רבה לכל עזרה.
 

me1221

New member
מה דעתכם על מצלמה טרמית זו שבקישור

האם אוכל לדעת דרכה את מקור הנזילה? תעלה בסביבות 2000 דולר אני מניח. תודה רבה.
 

BRONCO

New member
ניתן לבצע פריימר על היריעות הישנות אבל זה

לא מומלץ ויתכן שהחיבור לא יהיה מושלם ביריעות עם אגריגט למעלה יש צורך לקלף ולהגיע לתשתית ואז לבצע איטום חדש מצלמה טרמית לא תיתן לך פתרון לבעיה ברגע שיש לך חדירת מים המצלמה לא יודעת לזהות מקור חדירת מים המצלמה יודעת לתת אזורים בהם ישנם ריכוזים של מים אולם אין זה אומר ששם נמצא מקור הבעיה או ששם חודרים המים יכול להיות שזו סתם שלולית שלא מחלחלת 2000$ לבדיקה במצלמה טרמית נראה לי מחיר מוגזם לחלוטין שוד לאור היום
 

me1221

New member
יש כבר הצעות מחיר ב-1150 ש"ח.

עבור בדיקה עם מצלמה טרמית, חוות דעת מהנדס, אבחון ביצוע התיקונים הדרוש. דו"ח מהנדס קביל בבית משפט. יש לי קישור לזה אם תרצו.
 

me1221

New member
לא רק המצלמה תעלה לך כ-2000 ש"ח

אחר כך זה מקצר לך את כל עבודות של תיקון הנזילות. המצלמה היא שלך לתמיד.
 

BRONCO

New member
בהצלחה.מנסיון זה לא כל כך נוצץ כפי שנשמע

מה זאת אומרת המצלמה שלך אתה קונה את המצלמה ב2000 ש"ח
 

me1221

New member
סליחה טעות, 2000 דולר לערך. והיא תהיה שלך

לכל העבודות שלך. תוכל לגלות את מהלך החילחול של המים בגג מרום התקרה ועד תחתית התיקרה. אז תדע מאיפה המים נכנסים, לפי מפת מהלך הזרימה של הנזילה. תקן אותי אם אני טועה.
 

me1221

New member
צריך לנמק מדוע אני טועה, ובמה טעיתי?

תודה רבה לפורום.
 

me1221

New member
עיינו בקישורים הבאים:

חברת המייפה קלדרון ובניו מחיפה - מבצע אבחון מקור הליקוי תמורת 1200 ש"ח + מ.עמ. חברת פלס מיוקנעם- מבצע מהנס איטום ביקורת מיפוי עם מצלמה טרמית ב-1150 ש"ח לערך. קישורים: תתמקחו על המחירים, כדאי.
 
למעלה