האם ישנה סטטיסטיקה הקובעת לגבי בין המיצרים?

g i l 1 7 8

New member
האם ישנה סטטיסטיקה הקובעת לגבי בין המיצרים?

האם ישנה סטטיסטיקה הקובעת כי בתקופה של בין המיצרים יש יותר תאונות או אסונות? אני מדבר על סטטיסטיקה מוכחת ולא ע"פ מה אומרים... תודה גיל
 

faridi

New member
מה, אינך מקשיב לעדכונים?

לא שמעת לפני שבועיים שאנשים טבעו למוות?! ולא רק זה, אבל כדאי באמת להמנע מטיסות, ים וכד'.
 

g i l 1 7 8

New member
זה בדיוק מה שאמרתי....

5 אנשים טבעו עדיין איננה הוכחה, לאורך כל השנה יש לנו אסונות אפילו בסדר גודל הרבה יותר גדול אני מדבר על סטטיסטיקה מעשית, מספרים המראים כי בתקופה זו לאורך שנים היו יותר תאונות, וכו' גיל
 

yankys

New member
באופן רשמי אין

שלום ידידי גם אני התעמקתי בזמנו לגבי שאלה זו ולא מצאתי הוכחה רשמית לסטטיסטיקה כזאת כפי שאתה מציין. כאדם מאמין אני נוטה להאמין שיש נכונות רבה בסכנות בתקופה זו אך מעולם לא נמצאה הוכחה מספרית לכך איש איש באמונתו יחיה והעיקר שתהיה בריא ינקי
 
אגב,

הביטוי-איש באמונתו יחיה-אין לו בסיס במקורות, וכן שזהו שיבוש של הביטוי המקראי "צדיק באמונתו יחיה"
 

pembencipolisi

New member
מבכים את התמוז ? תאריך "עברי" בשם אל בבלי ?

האם יש להמצאה הבבלית הנזכרת השפעה על התפרצות געשית בקמצ'טקה , או על רעידת אדמה ביפן , או על תאונת דרכים בסוריה , בגלל ארוע היסטורי או בגלל תקופה במהלך השנה ?
 
תמוז שלום להלן מאמר בנושא תמוז שלא אני כתבתיו בהודעה הבאה יובא מאמר שכתבתיו והנו בהקשר למאמר זה להלן :המאמר הבא כפי שהובא עי אסיה בפורום האדם השלם "על החודש החודש הרביעי במספר החודשים אחרי ניסן ועשירי למניין בריאת העולם לפי הלוח העברי הקדום כפי שמופיע בלוח גזר-מסוף ימי בית שני. שמות החודש "ירח זמיר" - שמו בלוח גזר הבא לציין את זמירות הגפנים. "תמוז" - מקור השם בבבל. תמוז היה אל הצמחים והפריון בפולחן הבבלי האלילי. לפי אמונתם יורד תמוז בחודש הרביעי לשאול כשהכל מתייבש והנשים מבכות אותו כפי שנאמר ביחזקאל "והנה שם הנשים יושבות מבכות את התמוז". תמוז ודומוזי תמוז הוא חודש של צער ובכי, קינות הגה והי. ביהדות הוא מסמל שלל פורענויות שהתרגשו על עם ישראל היות שבחודש זה,בי"ז בו , עבדו בני ישראל את העגל ובגללו , נשתברו הלוחות, ובו בטל התמיד, והובקעה העיר, ושרף אפוסטומוס את התורה, והעמיד צלם בהיכל (תענית ד´). מזל החודש מזלו של החודש- הסרטן. אלה שרואים במזלות סימנים לנוף הארץ והסביבה מסבירים שהסרטן רומז לבני אדם להיות זהירים בהליכתם בחודש זה שהסרטן יוצא מן החולות לחפש מים ומסכן בני אדם כמו העקרב בחשוון. ויש אומרים שהסרטן של תמוז שמתואר בפסיפסים כהולך אחורנית, בא לרמז על עם ישראל שהולך בחודש זה, שהוא החודש שאחרי קבלת התורה, עם הפנים אחורנית לחודש סיוון שבו ניתנה התורה לישראל לזכור תמיד את יום המעמד של מתן תורה. שבט החודש את החודש הזה שהוא ראשית חורבנה של ירושלים, מסרו לראובן והוא, הנחשב לחוטא שיעקב סילקו מן הבכורה ואף שפך עליו חמתו (בראשית מט, ג) התחרט ממעשיו ואף התאמץ להציל את יוסף. הטבע בתמוז "יוצאת החמה מנרתיקה לבשל את הפרות" – כך נאמר על תמוז בתלמוד ודורשי השמות נותנים לתמוז מובן של נמס, הצתה, הסקה היות שבחודש זה הכל נמס מרב חום של החמה הבוערת. חודש זה בצירוף סוף סיוון ותחילת אב, מהווה עונה קיצונית הנקראת במקורות הקדומים "עונת התמוז" - עיצומו של הקיץ. כמעט ללא הפסקה מתמשכים להם ימים ארוכים של חום ויובש הטל נעדר בלילות והבריות שואפות ביום צל של קור בבית , צל סוכות בכרמים ובמקשאות וצל אילנות בבוסתנים. היובש והחום הממושכים מדכאים את צמחי הקיץ, מצמצמים את פריחתם ופוגעים אבריהם, צמחי-בעל מאבדים חלק מעליהם, צמחי-המקשה מתקלשים ויבולם מתמעט. רק גידולי – השלחין וצמחיית הבר שבגדות נהרות ומקווי מים , משגשגים ומגיעים לפריחה. הבולט ביניהם הוא ההרדוף - בעל הפרחים הגדולים דמויי הוורדים . ההרדוף מצטיין בעליו המוארכים הצרים בעלי הגון הירוק העמוק ובסידורם המיוחד. צמחים נוספים הפורחים בתמוז הם: האזוב- ריח פרחיו חריף, עדין ונוקב. למרות התנאים הקיצוניים ישנם מינים מועטים של צמחים הפורחים דווקא עכשיו, או ממשיכים לפרוח גם עכשיו הקורנית , שהתחילה לפרוח בחודש הקודם. הקיפודן - לועג לחום וממשיך לשוות חן לשממת הבתה. ונר הלילה - צמח מסועף מאוד ונמוך, המשתרע כמעט על הארץ בענפיו המרובים. פרחיו הצהובים כתומים מושכים עיני המטילים על פני הרמות שעל שפת הים. לגבי החרקים של החודש: מחמת החום נכחדים רובם של הפרפרים . מתעופפים מקצת כחולים ועיניים אלה האחרונים הם בעלי כנפיים חומות , הנושאות ציורי-עין . את שעות הצהרים הם מבלים מיחד עם הזבובים בצל סלעים ומערות . זו התקופה בה מתגברת פעילותם של מיני הצרעות, גם הדבורים מתרבים ותוקפים את פירות הגפן ואת הכוורות . הציקדה הגדולה, היושבת באילנות , שואגת בשעות היום החמות בקול מחריש אוזניים , הנשמע לנוסע העובר במכונית בחורשה או בכרם- זיתים על אף המולת המנוע. עכבישי הכסף שגבם מבהיק בלובן כסף. רשתותיהם המשוכללות והחזקות , המתוחות בין הגפנים בכרם או בין השיחים בבתה , מגיעים לקוטר של יותר ממחצית המטר. בבוסתנים מבשילים זנים נוספים של פירות העץ ומבשילות פגות ראשונות בתאנים. בגינות הירק מכחילים פרותיהם הגדולים של החצילים, מאימים פירות העגבניות והמלפפונים ומבשילים שאר הירקות . מנהגי החודש צום י"ז בתמוז - משום חמישה אירועים קשים שקרו בו: - נשתברו הלוחות הברית ברדת משה מן ההר כשראה את העגל והמחולות. - בטלה אש התמיד בבית המקדש, שכבר לא מצאו כוהנים כבשים להקריב. - שרף אפוסטמוס את התורה והעמיד צלם בהיכל. - הובקעה העיר בימי בית שני על ידי טיטוס. גם בחורבן בית ראשון הובקעה החומה בתמוז אך כדי לא להטריח את הציבור יתר על המידה לא קבעו שני ימי צום סמוכים זה לזה. - שליח ציבור - בשבת שלפני הצום נהוג ששליח ציבור יכריז עליו. " ג´ שבועות של אבל " - שממעטים בהם שמחה :לא מתחתנים, לא רוקדים לא שומעים מוסיקה ולא מטיילים. מיום י"ז בתמוז ועד ט´ באב באים ימים שהיו קשים לישראל והם נקראים ימי "בין המצרים" על שם הכתוב במגילת איכה : "כל רודפיה השיגוה בין המצרים".
 
תמוז נקודת מבט -1 נקודת מבט בהקשרה למאמר תמוז ל מה בשבת נשמה יתרה בינה יתרה ? בדרך שבקצה בשער נמצא היהודי בשל שבמהלך השבוע הולך בדרכים למרות שאף שאינו מנותק מחיבורו להוויתו וחיבורו לאינסוף המקומות בהם מצוי בכול השבוע הדרכים סיבי האור באופן טבעי מותחים לאותם מקומות בהם מצוי כלומר שחלק מהסיבים אינו במצב מנוחה משמעות תשומת הלב וכו לאותם מקומות בשבת הרי שעי שמירתה מצב מנוחה משמעותו שכול סיבי האור שלו הגשמיים נמצאים בהתאמה לסיבי האור של הוויתו בשער למשל זהו מצב של 600000 ו600000 חמשים לכן נשמה יתרה בינה יתרה וכו במהלך כול השבוע כאשר חיים בקדושה עולם החוויות כפי שהובא האב העומד בשער נותן לאם נותנת לילדים משיבים כך כאשר חיים בקדושה מתוך חיבור שב האור מאיר את דרך הדעת שבקצה שער ובשבת בינה יתרה על פי האור ששב במהלך השבוע ומנשמה יתרה זו בינה יתרה זו לכול השבוע השבה למנוחה בשבת לחוויה כהוויה לכן אין זה מצב של לא תעשה עבודה כי אם לא תעשה מלאכה שהשבת אינה מנותקת מהגשמי כי אם מחוברת היטב ומתבטא היטב בגשמי במלואו כלומר מתבטא בגשמי=עבודה-פעולה האדם הוא הדרך שעשה במהלך השבוע מצב של מנוחה מציאת חן שכיבה למרגלות (הקשר מנוחה לנשמה ראה בלוג פרק מגילת רות ) המנוחה מסומלת כמצב בו האדם שוכב כלומר ראשו בשער עיניו מביטות נכחו כלומר רואה את הדרך שעשה במהלך השבוע את ה מה עי כך יודע מי הוא מביט מעל השער -לגובה עומק שמעבר לשער ורואה באם המה בהתאמה להוויתו כלומר באם המי שפעל במהלך השבוע תואם את המי שהנו בהוויתו מחובר לשם יתברך וישנה התאמה בין המה שברא האדם במהלך השבוע באמצעות כליו העצמיים שלו המשרתים אותו לשרת השם הרי המה הנו גן עדן זאת מאפשרת השבת ומחיבורו לשם השבת ליהוה המה של השבוע מאורה של השבת אור אינסוף המתגלה רגע רגע התאמת הרצון לרצון האלוהי (חיי נצח) מצב זה של שכיבה המסמל את ההבטה לעבר שפעל במהלך השבוע הנה בכול הרבדים למשל בזמן שינה שהנו מות קטן או במצב של מות הבטה למי הוא ובאיזה אופן אינו הוא (עצמיים כלים הפועלים במנותק) וכיצד חי מנוחה זו =מציאת חן יז תמוז קשור לחורבן יז=8 כלומר יום שיכול להיות שמחה או אבל על פי המה חורבן או גן עדן חורבן כאשר אין החוויה בהתאם להוויה המשרתת את השם גן עדן שמחה כאשר ישנה התאמה שזהו שבת גדולה במהלך כול השנה יז תמוז=שמחה מצב של הנקרא מות -מנוחה במובן הבטה אל החיים שחי והנצרך לו לתקון החלק שנטל ב מה הכללי וה מה הפרטי אישי במערך הכללי בכול יום ויום נתנת לאדם הזדמנות תקון התאמה וחיבור "די "בשבת אחת שכול עם ישראל שומר את השבת שמשמעותו שכול 600000 מצויים בהתאמה ל600000 להוויה לנשמה המחוברת לבורא באותה שבת נגאלים יז בתמוז מסמל את הנזם או אבן החן על פי הקשרו למנוחה כלומר חוויה כהוויה בחיבור לקדוש ברוך הוא =מציאת חן מה שהנו אבן חן כאשר אין התאמה אינו מחובר אבן החן יורד לטמיון והנו נזם כך אנו רואים שאין זה יום המועד לפורענות אלא אם כן כך בוחרים לחיות החורבנים של יז בתמוז מלמדים אותנו על חוסר התאמה בין 600000 לכ600000 כלומר העם שלא על פי נשמתו =אבן חן שהנו נזם החום של תמוז מתוך ההבנה של משמעות נזם או אבן חן הנו הביטוי הגשמי לחום-אש מאכלת-חורבן או חום-אש מבחינת אש התמיד האש שאינה מאכלת אליל או עבודת השם "יוצאת החמה מנרתיקה לבשל את הפרות" מה שהנו פרי באושים מה שהנו פרי גן עדן זהו חודש בו יוצאים לחופשות שמשמעות זה -מנוחה למציאת החן הפירות הירקות החרקים מסמלים זאת היטב על פי אופיים חציל למשל האם יהא זה פירות במובן הפרדה חצאים וכו תאנה האם דעת שהנה תאים נפרדים עגבניה האם עגב במובן להט יצרים סרטן ההולך אחורה במובן עם הגב אל המקור או במובן שיבה ? והבריות שואפות ביום צל של קור בבית , הקורנית כקור בבחינת האש (אזון) שאינה מאכלת או קור של מות הצרעה כמתבקש משמה וכו לגבי כול דבר ודבר המאפיין חודש זה בפירותיו הגפן =יין חן או שכרות חרקיו וכו אף הפרפרים כחול חום שזהו סמל של שמים וארץ =8 בבוסתנים מבשילים זנים נוספים של פירות העץ ומבשילות פגות ראשונות בתאנים. בגינות הירק מכחילים פרותיהם הגדולים של החצילים, מאימים פירות העגבניות והמלפפונים ומבשילים שאר הירקות . וטוב שיש אזוב (טהור חיזוק מערכת חיסונית וכו) בוז או זוב -חלב ודבש דבש הדבורים השם אינו חדל לדבר אתנו בכול אשר נפנה והכול מדוייק (שמעתי פעם אומרין שהשם תמוז אינו עברי ואנו רואים שהעברית כמפתח השם תמוז מדוייק לאופיו של חודש זה על האפשרויות שבו והסכנות עבודת אלילים או עבודת השם נזם או אבן חן במובן מסויים חום תמוז הנו אור כשדים שהנו כור היתוך כור היתוך כמו שדים -כשדים או מלכות שדי המצויה בין ממ לכף כלומר באם האדם מך מבחינת ענווה כשדים וזוהי ממ סופית כלומר מך ברמה גמר תקון ממ גובר על יצרו
 
תמוז -2 תמוז כאור כשדים בא מיד אחרי קבלת התורה שזה במובן כור היתוך היתוך של האור שבקבלת תורה להבנה -הטמעה השתלשלות וכו יש לתמוז הקשר לעניין סדום ועמורה במובן ההליכה אחור באם הולך כאשת לוט אחורה במובן שלא עם הפנים כלפי המקור על פי המצווה במקרה של אשת לוט נהיתה נציב מלח בתמוז מבחינת כור התוך משמעותו אש מאכלת אותה אש שהביטה אשת לוט כלומר שלא יכלה להנתק במובן לא סרה מרע על פי מדת היחס מהזוית שלה שכברת דרך עשתה עי יציאתה שזהו על משקל היחס של הליכת ערפה עם רות ועד למקום שהגיע בניסן עתידין להגאל =הנס העל טבע בתמוז עתידין להגאל=חלקו של האדם העבודה שלו הקשר תמוז לסדום במובן חום אור כשדים להט יצרים עולם כמו שדים בתקון הנמצא בחלק אשר בידי האדם רמת הטבע ומעורבות האדם בגאולה אור כשדים אור של מלכות שדי כאשר מך ממ סופית האות ממ ברובד הטבע הנה מים עולם הרגשות היצרים וכו כלומר בתמוז גמר תקון סדום יציאת מצרים סמנה אש דרך המים תקון סדום מים דרך האש והקשר סדום לגאולה מלח =אש ומים חמל לזה אשר חלם מלח במובן מלח בים לזה אשר לחם במובן התנגדות ושטוט בים במקום חוף מבטחים אם אין לחם אין תורה לחם ומלח מלח כאשת לוט לנצח ? על משקל המצרים וחניטת הגוף או מלח במובן שהנו משמר מרפא נצחי אש ומים בתקון כלומר הבחירה שיש לאדם בתמוז גן עדן -כול העולם תיבה חורבן - התיבה קרשים לצוף או מחראה של החיות בו -היצרים שלא במובן יצירה גובה עומק אור אינסוף אין מלבדו בסולם יעקוב עולים יורדים שהמפגש הנו לידה לידתו כישראל שזהו במובן החום המאדה מים לענני גשם השבים ויורדים ממעלה כאשר אנו מדברים על אש מובנו מיקוד לכן אומרים מוקד שהנו ללמדנו שהאש קודמת למים שזהו כוח המפעיל את הבריאה ברובד הגשמי זכר נקה שראשית הזכר והמפגש ילדים וכו נקל להבין מדוע ישנם דתות וכו אשר עשו מהאש אליל שזהו אותו בסיס של ראת היוונים כלומר של הדרך המים שבקצה שער אלא ששם האדם והאש היא חלקו בבריאה השם אומר ב צלם כ דמות במובן זה כלומר חלקו של האדם כלהדמות להשם מבחינת השתוות הצורה לכן בהקשר זה כשאינו מנותק ממנפצך הנו כמנפץ כלומר רצונו כרצון השם (לעומת כמנפץ הפועל "עצמאית ראה ארכיב) לכן כמנפץ על פי סדר זה הלה =מלה = ממ סופית =600 לכן 635 כלומר סלה משמעו כאשר עושה דבר השם הרי שסלו מלא סל ה השפע האלוהי לכן אומרים במובן זה אמן סלה שיהא רצוננו כרצונו אמן סלה כאשר אין אנו ממלאים תפקידנו כמנפץ במובן כדמות להדמות למנפצך סל ה השפע "נופל " על אדמת לס סלה-הלס שאין מחלחל בו כלומר עולם המסרב לקבל את השפע האלוהי בז=זך נאמר שיש לבזות "אלוהים אחרים" והלוא אין אלוהים אחרים אם כך את מי לבזות? השאלה אינה את מי לבזות כי אם את מה ראשית אם נבחן את המלה בז הריהי 27 בצמצום 9 אולם 7(0)2 =זכ הפעם בהפוך הספרות (0)72 =9 כפי הצורך בהפוך" המחשבה מטומאה לקדושה שכן אלה העובדים אלילים ואלה הבזים להם עובדים כול אחד ברמתו עבודה זרה וזר הריהו גם 72 "מזוייף" חהחחהההההההההההההההה הביזוי אם כן הוא זכוך המחשבה שיש אלוהים אחרים 7(00)2 וזהו הרז בז במובן שאנו מבינים לבוז מדבר בשפתו של מה שאנו בזים לו אולם הזכוך לשון הקודש שפתו אם כך לבוז משמעו זכוך המחשבה עצמה של מה זה בז ושבכלל יש אלוהים אחרים והללויה "האלוהים האחרים " אינם אלא רק מה שאנו עושים לאלוהים ו"הכוח" שאנו נותנים לאותו הדבר שכן חסר כוח משל עצמו והרי אין בו חיים נשלח ב-12/1/2005 23:45 רז-27 זכ-72 ער-72 =זכר (זכרון שבידיעה-מהות) בז-27 זר-72 רע-27 =זרע -זרעו של עץ הדעת-דיעה -טבע) באהבה הלה לעניין האזוב בתמוז זך במובן טהור חיזוק המערכת החיסונית התחזקות בשם לעומת החלשות של עבודת אלילים חוסרים מתוך ההקשר של בז זך=27=9 9 הנו מספר של סיום והקשרו של בז זך לתמוז שיש בו תם תם ונשלם תם ביחסיות למשל תם עניין מה שזורע לאותה שנה מעין "אופציה" אחרונה לתקון כללי בתמוז לאותה שנה על פי ההתכה כלומר האחדות של התורה שניתן במגילות בתמוז אם כן מתאפשר תם במובן שמתשע אחד תמים או תם במובן פתי בתמוז חלקו של האדם בגאולה במובן חוץ מיראת שמים תם עניין מה שזורע לאותה שנה מעין "אופציה" אחרונה לתקון כללי בתמוז לאותה שנה " בשל שזהו במובן הרוחני כפי ביטויו בגשמי הרי שבאופציה זו שבתמוז לגבי הזריעה באם זוהי גאולה משמעו כאופציה אחרונה של לידה באותה שנה בו זמנית לכן נאמר שהזרע ולידתו מידית במובן עיבור בבחינת בריאה הדבר קשור לעניין יעקוב רחל ישראל לאה -לאה=9 כפי שהובא בהקשר זך=9 -ויעקב איש תם ישב אהלים 9 סיום שהוא תחילה שזהו במובן תקון רחל לאה ולידה ברובד מסויים כמוהו כסולם יעקוב אלה עולים ואלה יורדים ובנקודת מפגש ישנה לידה כך נולד יעקוב ישראל במובן זה וברובד זה משמעותו לידת אדם את עצמו על פי האופן שחי מה האדם נוצר מעפר אלא שהשאלה מאיזו אדמה ? בירידה לנקודת השער שזהו נקודת המפגש נוצר האדם מהעפר שם כלומר חייב עפר שזהו במובן חומר כלומר הגוף משמעו איזו דחיסות -משקל וכו הנצרכים להגשמה שאחרת הגוף של היורד אינו נראה אלא שיש הבדל בין עפר לעפר בהתאם למקום מראשית האדם נוצר מהעפר שבשער למשה נאמר של נעליך שכן עמד באדמת קודש =הנני כפי שהובא בשער נקודת החיבור =ארץ ישראל אדמת קודש כך אנו רואים שאף על פי שלא נכנס לארץ ישראל במובן הגשמי הגס של המלה לא מש מארץ ישראל האש היא מיקוד המים הדרך האדמה הגוף המתגשם הרוח זה המפיח בו חיים בחירה חופשית חלקו של האדם בבריאה וזה המתגשם בו חרבן או עוברים במים בחרבה שזהו במובן התיבה כלומר חוף מבטחים עשית אש מים אדמה ורוח כאלים משמעה עשית הכלים שנתנו לאדם לחלקו בבריאה כ הוא עד לרובד של ארגז הכלים הפטיש האומר אני הוא ש שזהו אגו במובנו השלילי ואין בעל בית מתול האלהותו את עצמו את כליו מתבטא בסגידה לחומר בצורותיו השונות עד לעשית האדם אל והאל ריבוי למשל סמל ין יאנג אינו מבטא אחדות כי אם את האיחוד בכלי האדם למשל אלה אשר רואים ב4 הכוונים יסודות ככוחות נפרדים אלים וכו במובן מעגל ממרכז המעגל לגובה ומטה &nbs
 
תמוז -סוף מאמר למשל סמל ין יאנג אינו מבטא אחדות כי אם את האיחוד בכלי האדם למשל אלה אשר רואים ב4 הכוונים יסודות ככוחות נפרדים אלים וכו במובן מעגל ממרכז המעגל לגובה ומטה 6 כוונים במשמעות זו הנו גובה עומק =סמל ין יאנג כלומר עדיין בתחם כלי האדם בעוד כאשר היסודות הכוונים הם כלי האדם הרי שממרכז המעגל מעלה מטה הנו במובן גובה ועומק אחד ואין אלא אור שאין מלבדו בברכה אלה
 

pembencipolisi

New member
בלוח גזר לא נזכר השם "תמוז" , הלוח נמצא בגזר

בשנת 1908 לספירת הנוצרים , הוא מוצג היום במוזיאון טופקפי באיסטנבול , ראיתיהו בשנת 1995. זמנו : מאה 10 לפני ספירת הנוצרים , בזמן חריטת הלוח , אולי כבר היה קים מקדש שלמה , שנבנה ב 969 או 965 או 961 לפני ספירת הנוצרים. זה הכתוב , במקורו בכתב דעץ/רעץ , שלמדתיהו , תמונתו מצורפת , מועתק למטה בכתב המרובע "ירחואספ|ירחוז רע|ירחולקש ירחועצדפשת ירחקצרשערמ ירחקצרוכל ירחוזמר ירחקצ אבי(ה)"
 
הבהרה ובכן pem.... כפיח שניתן לראות מהמאמר ששלחה אותה חברה אין במאמר נאמר שתמוז מופיע בלוח גזר הנה כותבת :"ירח זמיר" - שמו בלוח גזר הבא לציין את זמירות הגפנים. ואז מתיחסת למקור השם תמוז וכו ומדבריך משתמע כאלו הנה אומרת שהשם תמוז הנו מלוח זה ולא כך הוא כך או כך מעניינית הודעתך תודה אלה
 

pembencipolisi

New member
כמי שמבין את הסמיכות הערבית , אני יודע שגם

העברית הקדומה כפי שהיא משתקפת בצורה שבה בלשנים קוראים את לוח גזר , הסמיכות היתה נקראת כשורוק , אלא שהמצאת הנקוד , היתה מאוחרת בהרבה לדבר זה , ובמקומות מסוימים שאין הנסמך הפך לשם אחד נקדו ו' בחולם. "חיתו ארץ" בשתי מלים , לעומת "שמואל" שמשמעותו "שם אל" ו' בשורוק. "נקוד סופי" הפך ל"נקוד פנימי" וכתבתי אודות דבר הנקוד הסופי רבות בפורום בלשנות (943) ביחס להשואה בין עברית תנ"כית לערבית ספרותית.
 
ירחו זמר -ירח זמיר האם היית אומר שירחו זמר דהיינו הירח שלו זמר = למשמעות ירח זמיר ? תודה אלה
 

pembencipolisi

New member
הייתי משמיט את "שלו" כי מלת "שלו" שוברת

סמיכות. העברית של התנ"ך יצרה סמיכויות אפילו של 3 מלים ברצף , דבר מאד לא מקובל לאחר מכן , ומלת "של" לא מופיעה לבדה בתנ"ך , אלא ברצף "הנה מטתו שלשלמה..." , לגופו שך ענין "ירחו זמר" = "ירח זמיר" כאשר בכתובות עבריות עתיקות , (וגם מואביות ואחרות) אין אותיות אהו"י משמשות כאמות קריאה אלא כחלקים של שרשים בלבד , והכתיב חסר מאד. מה שכתבת "ירח שלו זמיר" אין משמעותו "ירח זמיר"...
 
צא וראה שלום pem תודה החכמתי כעת צא וראה בדבר שאינו חכמה אלוהית החסרה או הוספה של אות משנה את המשמעות "בקטנה " תאר לך עד כמה העמים חסרים את ההבנה של החכמה האלוהית התורה ומובן מדוע אין להוסיף או לגרוע ולו אות אחת מהתורה ומשמעות זאת התורה לכול הזמנים תודה אלה
 
ראה מה יצא היי pem ברשותך עולה רצון מלפניי מעט להרחיב עניין זה בהקשר לשינוי של משמעות כאשר אות נוספת או חסרה מהתורה = מישור של מחריב או בורא עולמות סם חיים או סם מות של מישור זה כאשר משתנה משמעות של איזה דבר מהעולם הגשמי הנו "בקטנה " ומשקף איזו תפישת עולם למשל לומר ירח שלו זמר = הכול משלו גם הירח הכול מזמר את שירת השם בעולם בין אם מצד קליפה או אור על ידי כך הנך יכול לראות שבעוד במישור הגשמי כפי שהנך אומר שאין ירחו זמר =ירח שלו זמר ולכן אף אינו ירח זמיר הרי שלומר שירח שלו זמר ניתן לראות שאינו חוטא לאמת העמוקה ואף משמעותו ירח זמיר כפי שהכול ללא יוצא מהכלל הנו זמיר השם בהבדל האם מזמר מצד קליפה או מצד אור במישור הגשמי גרידא ישנו שינוי של משמעות בין ירחו זמר ירח זמיר אולם הנו בקטנה אינו בורא ואינו מחריב עולמות ומשקף תפישה של אדם בברכה אלה
 
דעת מאירה הבן היטב אין ולו כתובים אחד בעולם כולו שלא ניתן לתרגמו משפה לשפה שזה הכול מישורים שונים של דעת (חכמות ) מוארים או לא אינו מהעניין הנידון בזאת ונבדלת התורה שלא ניתן לתרגמה לשום שפה מלבד לשפת הדעת במובנה הרחב ביותר ובאופן המאיר החכמות כולן בברכה אלה
 
למעלה