האם ישנם קריטריונים ברורים לשעות שי
שלום לכולם, אני אמא לילד לקוי למידה + ADHD + טוראט. מגיעות לבני שעות שילוב. האבחונים נמצאים בביה"ס אך ישנו ויכוח לגבי כמות השעות אותן יקבל. בשיחה עם האחראית על השילוב בביה"ס היא אמרה שתוכל לתת לו 4 שעות כאשר אחת מהן היא תראפיה במוסיקה והאחרות הן שעה קבוצתית במתמטיקה, שעה קבוצית באנגלית ושעה פרטנית בעברית (וזה בסימן שאלה) רק אם אביא איזשהו מסמך המראה על קריטריונים ברורים. אחרת היא תתן את המינימום. בתגובה לשאלה דומה שלי בפורום טוראט ייעצה לי אמא אחת שפשוט ככל שאהיה אסרטיבית יותר ואדרוש בקול כך אולי אקבל את המינימום ואולי יותר בכל המגיע לבני. אין לי בעיה עם זה וגם להרעיש יותר. אך לפני כן אני שואלת בכל מקום אפשרי וגם כאן האם למישהו ידוע על איזה שהם קריטריונים ברורים וכתובים על ידי משרד החינוך או גורם מוסמך אחר??? אודה מאד על תגובה. שרית
שלום לכולם, אני אמא לילד לקוי למידה + ADHD + טוראט. מגיעות לבני שעות שילוב. האבחונים נמצאים בביה"ס אך ישנו ויכוח לגבי כמות השעות אותן יקבל. בשיחה עם האחראית על השילוב בביה"ס היא אמרה שתוכל לתת לו 4 שעות כאשר אחת מהן היא תראפיה במוסיקה והאחרות הן שעה קבוצתית במתמטיקה, שעה קבוצית באנגלית ושעה פרטנית בעברית (וזה בסימן שאלה) רק אם אביא איזשהו מסמך המראה על קריטריונים ברורים. אחרת היא תתן את המינימום. בתגובה לשאלה דומה שלי בפורום טוראט ייעצה לי אמא אחת שפשוט ככל שאהיה אסרטיבית יותר ואדרוש בקול כך אולי אקבל את המינימום ואולי יותר בכל המגיע לבני. אין לי בעיה עם זה וגם להרעיש יותר. אך לפני כן אני שואלת בכל מקום אפשרי וגם כאן האם למישהו ידוע על איזה שהם קריטריונים ברורים וכתובים על ידי משרד החינוך או גורם מוסמך אחר??? אודה מאד על תגובה. שרית