האם יש אסטרטגיות למידה לתיכנות?

האם יש אסטרטגיות למידה לתיכנות?

אני לומד עכשיו תיכנות והייתי רוצה לדעת אם פיתחו טריקים לסיפור הזה...
 
התכנות הוא אב או אם כל האסטרטגיות

לתכנות יש תרשימי זרימה, משם לקחו לאסטרטגיות הלמידה. חלק מהאסטרטגיות שלמדתי לא היו בבית הספר ולא במכללות, ואפילו לא באוניברסיטה. הן לקוחות "אשכרה" משדה המחשבים. כרטיסי הניווט מבוססים על חשיבה של רצף. כל המחשב הוא רצף וחשיבה רב כיוונית, כך האסטרטגיות. ספר מה בדיוק היית רוצה לדעת. הפיתוח הוא ההמצאות שלנו. אין מישהו שהמציא. אנחנו ממציאים.
 
הייתי רוצה לדעת

מהי בדיוק ההנדסה בהנדסת תוכנה... כיצד ניתן לתכנן בעזרת תרשימים, למשל תרשימי זרימה, אבל לא רק... הפקודות עצמן הן דבר שלא קשה ללמוד אותו, כמו שבנאי לא מתקשה ללמוד מהן לבנים לבניין, אבל הבעיה היא ליישם אותן באופן האינטליגנטי ביותר תוך התחשבות בכל מיני גורמים של עמידות המבנה, ביזבוז משאבים מינימלי ועוד כל מיני פקטורים שונים ומשונים. כלומר יש פה שתי הנדסות- הנדסת המחשב והנדסת ההנדסה... זה מורכב...
 
ככל שהנושא מסובך יותר

כך התרשים מסובך יותר, אבל... ככל שמעמיקים בפרטים, ובונים את התרשים בצורה הנכונה, כך אפשר יותר להבין. למה אתה שואל ?
 
אני שואל כי

אני רוצה לבנות גולם עם חוש הומור... ובשביל זה אני צריך לדעת מחשבים, לצערי...
 
אולי אני יכולה להיות דגם

של גולם עם חוש הומור ? בכל מקרה, לגולם לא יכול להיות חוש הומור, כיוון שאין יכולת ללמד אותו תחביר. בינתיים לא...
 
כדאי לקרוא קצת על חוש הומור

לבדוק על מה מבוסס צחוק והומור, יש דברים שקשורים בשפה - הרבה מאד דברים, ולכן קשה להפוך את ההומור הזה לתכנות.
 
למעלה