לתכנות יש תרשימי זרימה, משם לקחו לאסטרטגיות הלמידה. חלק מהאסטרטגיות שלמדתי לא היו בבית הספר ולא במכללות, ואפילו לא באוניברסיטה. הן לקוחות "אשכרה" משדה המחשבים. כרטיסי הניווט מבוססים על חשיבה של רצף. כל המחשב הוא רצף וחשיבה רב כיוונית, כך האסטרטגיות. ספר מה בדיוק היית רוצה לדעת. הפיתוח הוא ההמצאות שלנו. אין מישהו שהמציא. אנחנו ממציאים.
מהי בדיוק ההנדסה בהנדסת תוכנה... כיצד ניתן לתכנן בעזרת תרשימים, למשל תרשימי זרימה, אבל לא רק... הפקודות עצמן הן דבר שלא קשה ללמוד אותו, כמו שבנאי לא מתקשה ללמוד מהן לבנים לבניין, אבל הבעיה היא ליישם אותן באופן האינטליגנטי ביותר תוך התחשבות בכל מיני גורמים של עמידות המבנה, ביזבוז משאבים מינימלי ועוד כל מיני פקטורים שונים ומשונים. כלומר יש פה שתי הנדסות- הנדסת המחשב והנדסת ההנדסה... זה מורכב...