האם יש בכלל דרך להתלונן נגד חברות סלולר? במקר

ddolphin

New member
האם יש בכלל דרך להתלונן נגד חברות סלולר? במקר

במקרה שלי מדובר בפלאפון.
אני כבר חודשים רץ אחריהם בכדי לקבל זיכויים, הם מאשרים בחיוב את העובדה שאני מקבל את הזיכוי אבל הכסף לא מגיע, זה בנוסף לשאר ה"תרגילים" שהם עושים לי.
כל חודש אני מבזבז שעתיים על שיחות איתם.

מישהו יכול להסביר לי למה חסימת מספר לשיחה מזוהה עולה כסף פר דקה, ולא פר שיחה? משרד התקשורת שעשה רבות לשינוי בשוק הסלולר לא עלה על הרמיה הזו? (יחסית זה כסף קטן)
 

z1george

Member
מנהל
תשנה את השיטה - עצה אמיתית - קרא היטב

אל תתקשר ואל תסכים לדבר בפלאפון
רק בכתב
ציין שאתה מבקש תשובה בכתב.

אני מבטיח לך ב99.9% וודאות שפנייה בכתב תשנה את הגישה שלהם.
אני גם מבטיח שיתעלמו מבקשתך ויחזרו אליך בטלפון.

סיבוב ראשון - כבר ניצחת. את ה לא ממתין על הקו בזמן שהם מעבירים מאחד לשני כדי להפטר ממך -עד שהקו יתנתק

סיבוב שני . מאד חשוב
תהיה חזק- תעמוד בפיתוי. כשיחזרו אליך- אל תדבר. דרוש תשובה בכתב.כתבת בכתב- זכותך החוקית לבקש תשובה בכתב

הם פוחדים כמו מאש לענות בכתב כי זה מסמך מחייב (טוב לבתי משפט)
את השיחות הטלפוניות תמיד אפשר להכחיש.מה שכותבים לך - מחייב אותם.
רק מה שיבטיחו בכתב - גם יאלצו לקיים.
לכן עליך להתעקש בכל מחיר על תשובה בכתב.
תקליט את השיחות בלי קשר.
סליחה - אני מדגיש שוב- לא מתקיים דיאלוג בטלפון- על כל דבר אתה עונה - אני מבקש לקבל תשובתכם בכתב.

אתה מסוגל לעשות זאת? קדימה.
אם אתה עונה לעצמך שאתה לא מסוגל - אל תתחיל בכלל- שלם ושתוק- כל השיחות מקצרות רק לך את החיים.

זו עצתי
 

ddolphin

New member
קניתי את הגישה שלך, נראה לי שאין דרך אחרת להת

להתעסק עם החברות הללו.

הם גמרו לי כבר כמה שנים מהחיים.

אם זה היה חיוב חד פעמי הייתי חוסך לי את ההתקף לב הבא (שהוא לא שווה כל מחיר), אבל הם אוהבים להמשיך ולחייב בצורה מחזורית על שרותים שלא ביקשת או שביקשת לחסום או .... תבחר כל צורה ודרך לחלוב ממך כסף בצורה לא הגונה / לוגית.
 

backbencher

New member
סתם שאלה:

מדוע אתה מעונין לחייג תוך הסתרת מספר הקו שלך?
הרי זה לא מנומס.
אם אתה יודע את מספרו של הנמען - לנמען יש זכות לדעת מה מספרך.
אני לא עונה בעיקרון לשיחות ממספר חסוי, ומניח להן להגיע לתיבה קולית.
אם המתקשר השאיר מספר - מה טוב, אפשר לחזור אליו אם יש צורך.
אם לא השאיר - עוד יותר טוב, שכן חסך לי לבטים האם לחזור אליו או לא

אגב, קיים שירות המציג את המספר של המתקשר, אפילו אם הוסתר, וכוחות הבטחון משתמשים בו (אל תנסה לעבוד על יומנאי תחנת משטרה, בחושבך שאתה חסוי. הוא אמנם ישאל אותך מנין אתה מתקשר, אולם זה רק כדי שתהיה שאנן. הוא תמיד רואה מניין התקשרת)...
 

ddolphin

New member
לא סתם תשובה

1. אני לא מעוניין להסתיר את המספר שלי, יש לנו בחברה כמה ניידים, ואחד העובדים בוחר להסתיר את המספר מידי פעם, ברור שאני לא הולך לתשאל אותו על זה, אבל אני משלם על זה.

2. אני יודע שמתקשרים מחסוי ניתן גם לראות את המספר, מערכות טלפוניות של היום (דיגיטליות) שולחות 2 מספרים אחד את המספר שאתה רוצה להציג (למשל חסוי) ומספר האמיתי שלך, בעבר במרכזיה אצלי במשרד למרות שמישהוא התקשר מחסוי ראיתי גם את המספר האמיתי שלו.
 

amithi1

New member
תנחה את העובד שלך להקיש #31# לפני המספר

במקום *43. לפחות לא תצטרך לשלם על החסוי.
 
לנמען אין שום זכות לדעת יותר ממה שאני רוצה

שידע. אתה יודע מה לא מנומס? הודעה קנטרנית וצדקנית כמו שלך. ועוד יותר לא מנומס לא לענות בכוונה וביודעין לשיחות טלפון רק כי המספר חסוי. זה מעיד על פרנויה וחוסר ביטחון עצמי. אין לך מושג מדוע המספר חסוי, מאוד יתכן שזה לא בשליטתו של המתקשר כמו שיכול לקרות במקרה של חיוג ממרכזיה. יותר מנומס זה להוסיף שירות שמאפשר למתקשר להזדהות באופן קולי אם יחפוץ בכך. סתם ככה, נימוסים על קצה המזלג.
ומה הקשר משטרה. אתה שוטר?
אחת ההודעות ההזויות.
 

z1george

Member
מנהל
לדעתי פספסת את מה שרצה לומר

בלי קשר לסגנון שכתב, יש משהו בדבריו

אם תענה לחסוי, יש סיכוי מאד מאד שעל הקו יהיה מישהו או מישהי שעובד בשכר מינימום עבור תאגיד או טייקון כלשהו שמנסה למכור לך משהו שאתה לא זקוק לו באמת.
זו לא תהיה אראלה ממפעל הפיס. ואם כן , היא לא תתקשר לבא ברשימה , רק בגלל שלא ענית.

אני אישית עונה גם לחסוי. אבל אם לא הייתי עונה לחסוי , בדיעבד אני יודע שלא היה נגרם כל נזק לא לי ולא למי שהתקשר.
דרך אגב שיחות קוליות זה כבר Out בדור הצעיר שגדל כעת. כשהם יהיו בני 30-40 כבר כמעט איש לא ינהל שיחות קוליות.
ואני רוצה לספר לך שזו אחת הסיבות לדעתי שהודעות טקסט ומיילים בין אנשים הם הצלחה כה גדולה. כי יש לך זמן להגיב ולתת תשובה , לא בזמן אמת, ללא מבוכה. כמו בשיחות קוליות.
 

backbencher

New member
זכותך, כמובן, לדיעה משלך, אך אני חולק!

אם המתקשר יודע מהו מספרך - זכותך לדעת מה מספרו

תיאורטית - בזמנו, כאשר דמי סיום שיחה לסלולאר היו מנופחים פי ארבעה משיעורם היום, חברות רבות הצטיידו במתגים מיוחדים אשר הוציאו שיחה מחצרי החברה ישירות אל הרשת בה מצוי הנמען (המתג היה קשור למרכזית החברה מחד - ומאידך בעל ארבעה כרטיסי SIM אל ארבע הרשתות הסלולאריות, והשיחה הוצאה ישירות אל הרשת הסלולארית של הנמען כדי לחסוך בדמי סיום שיחה, אשר היו אז כ- 30 אג' לדקה ולפני כן - עוד יותר). מכיוון שבכך אבד הקשר בין השלוחה הפנימית של מבצע השיחה לבין מספר הקו הסלולארי ממנה יצאה השיחה החוצה, ולא היתה משמעות לחיוג בחזרה אל המספר המוצג - לא היו טעם או משמעות להציג לנמען את מספרו של המתקשר

המתגים הללו איבדו את חינם משקוצצו משמעותית דמי סיום שיחה, ומשהתאפשר ניוד מספרים מרשת לרשת

מעשית - חלק מן המתקשרים החסויים לא השאירו הודעה ונראה כי מדובר היה בטלמרקטינג או כיו"ב. אלה אשר באמת היו צריכים אותי - השאירו הודעה משמעותית

מסקנתי - אופן ההתיחסות שלי למספרים חסויים אכן מקטין את הרעש (noise)...
 
לצערי אתה כ"כ צודק....

למדתי על בשרי שרק ככה זה עובד ומאז כל פעם שיש לי בעיה עם סלקום אני פונה אליהם בכתב לאתר ומבקש תשובה מודפסת בכתב.
ברוב המקרים הם נרתעים משליחת תשובה כתובה ועושים הכל כדי לא להגיע למצב הזה.
 

amithi1

New member
לגבי תלונה, תפנה למשרד התקשורת

עם תיאור המקרה שלך - יש טופס מקוון דרך האתר שלו ולרוב הם עונים די מהר ובצורה עניינית.
לגבי חסימת שיחה מזוהה - תנסה את הדבר הבא:
במקום לחייג *43 לפני המספר, תקיש #31# ואז את המספר הרצוי. בצורה כזו לא תזכה לראות חיוב על חסימת השיחה.
 

msvnk

New member
לא עוזר בכלום, בוודאי לא בזמן התגובה שלהם

 

amithi1

New member
לי טיפלו בשתי תלונות שהגשתי

בראשונה תוך יומיים מיום הגשת התלונה, ובשניה זה היה במהלך חג אז זה טופל מיד לאחר החג. בכל מקרה זה מאמץ של שתי דקות והוא לא יכול להזיק בכלום.
 
רק בכתב ולפניות הציבור שלהם

מידע אישי ברגע שזה מגיע לפניות ציבור זה כבר מטופל ברמה אחרת לגמרי , בכל שאר ההתקשרויות שלך איתם הם רק ינסו לסובב אותך , לטרטר אותך ולהתיש אותך.

בהצלחה
 
למעלה