אנחנו במפורש לא מסכימים, ולכן לא נסכים
ותמיד נבטא חוסר הסכמה.
גם אני נולדתי עם נטייה זוועתית לגניבות, וגם עם נטייה זוועתית להתפרצויות זעם. כן, יש לי יצריות מאוד חזקה. נולדתי כך.
וידוע לי שזו בעיה שלי, ואני צריכה לקחת אחריות עליה. אז אני לוקחת אחריות עליה, וקשה לי מאוד מאוד לא לגנוב ולא להתפרץ. ולפעמים אני גם לא מצליחה ונכשלת.
אבל אני לא חושבת שככה אני, וככה צריכים לקבל אותי, אפילו שנולדתי כך ואני לא אשמה ביצריות המאוד פרועה שלי.
ועזוב אותי - כל גבר נורמלי נולד עם משיכה מינית לאשה, עם נטייה להסתכל על אשה יפה, ועם רצון עז להגיע לסיפוק מיני. ובאה התורה ואומרת לו שזו עבירה, ויש לכבוש אותה. וכל מי שאומר שלא צריך לכבוש את היצר הזה - לא נסכים איתו ונתרחק ממנו. כל החיים זה לכבוש את היצרים שאנו נמשכים אליהם
גם לעבריינים בכלא כמעט לכולם יש הפרעת אישיות שגורמת להם לעבור עבירות, והחברה לא חושבת לרגע שמותר להם לעבור עבירות כי זה מפריע לחברה.
גם העבירות שלך, אבא-אבא-ילדה והלגיטימציה כולל הזכויות הכלכליות שאתה דורש - פוגעות מאוד בחברה. בחברה בריאה לא צריך להיות אבא-אבא-ילדה. זה לא בריא לילדים ולא לחברה שצומחת מהילדים האלה.
מה איכפת לי אם השכן שלי אנס את הבת שלו? הוא לא אנס את הבת שלי, אז מה איכפת לי? אני חושבת שאתה מבין למה זה מפריע לי וגם לך, כי אנחנו חברה.
אני לא מסכימה עם קיום קהילה של חוטאים שהחברה צריכה להכיר במעשיהם כלגיטימיים. חטאים אינם לגיטימיים. ולכן ייווצר ריחוק ממי שחושב כך, בדיוק כמו מאנשים שחושבים שלהתלבש לא צנוע זה לגיטימי. התרגלת לחשוב שזו זהות שלך, אבל זו לא. בדיוק כמו שהזהות של הגבר אינה תאוות המין שלו. זה לא זהות, זה חטא שנובע מיצריות מולדת שקשה להתגבר עליה. ואני לא אקבל את העמדה שלך. יהיה בינינו ריחוק ואי הסכמה.
כבוד האדם שלי נובע אך ורק מכך שאני עושה מאמצי על כדי להתגבר על הנטייה הייצרית המולדת שלי לגנוב וכו', ולא גונבת וכו'! וכבוד האדם של כל גבר נובע מכך שהוא מתגבר על רצונו לכבוש אשה יפה ולאנוס אותה (ואפילו על רצונו לשפוך זרע לבטלה - כל מה שמוגדר עבירה בתורה!). וכבוד האדם של כל בעל נטייה מינית הפוכה להתגבר על הנטייה (ואם קשה לו והוא לא מצליח - בוודאי שלא להפוך את זה לזהות ותרבות ומשהו חברתי לגיטימי ולכפות את זה על החברה הכללית באיומים ושמות שונים...).
חילוני לא תופס לבוש לא צנוע כעבירה, וגם לא לשפוך זרע לבטלה. ולכן יש ריחוק בינינו ואי הסכמה. וגם בין חברת היראים הצנועים לבין חברת הדתיים שלא לובשים צנוע יהיה ריחוק ואי הסכמה. וגם בינינו יהיה ריחוק ואי הסכמה, כי אסור עפ"י התורה לפעול על הנטייה המינית ההפוכה. אפשר להבין את הקושי, ומבינים אותו. אך אסור להתנהג עפ"י הקושי, ובטח שזה לא יקבל לגיטימציה וחשיבה של זהות.