זה לא נשמע טוב - וטיפ לניהול משא ומתן
אני מקווה בשבילך שלא מדובר ביותר מדי כסף ויותר מדי שעות.
זה פשוט לא נעים לעבוד ולא לקבל כסף בטח אם מעוניינים להמשיך את הקשר עם הלקוח.
שתי שאלות חשובות למיקוד:
האם יש לך רישום שעות?
האם יש סיכום על מחיר/תשלום?
טיפ הצלחה עסקית בנושא משא ומתן:
קודם כל עדיף לא לשאול האם יתבצע תשלום רטרואקטיבי. התשובה שניתן לצפות לה (פרט למקרים מיוחדים) היא "לא".
מה כן?
אם יש רישום שעות וסיכום על מחיר הייתי מוציאה דוח וקובעת פגישה כדי לעבור על הדו"ח.
אם אין, הייתי נכנסת למשא ומתן על מחיר ואז מגישה את הדוח על העבודות הקודמות.
המלצה שלי: תראי את ה"לא" בתור פתיחה למשא ומתן. תכיני דו"ח, תקבעי פגישה ותבקשי תשלום.
בהצלחה, ותעדכני.
אפרת רמתי, ליווי להצלחה עסקית