האם יש זמרת אירית בשם ENGA ?

rechel

New member
האם יש זמרת אירית בשם ENGA ?

אם כן מה שם משפחתה כדי שאוכל לחפש אתר או אודות המוזיקה שלה. וכן מחפשת שירי פאבים לא רק של הדבלינרס (יש לי אותם). תודה רבה.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifEnya בלבד.. ללא שם משפחה

ולשירי מוזיקת פאבים תמיד אפשר לחפש בגוגל אחר Irish drinking songs או דברים בסגנון.
 

nonagon

New member
Enya ושירי פאבים?

שני הדברים הכי מרוחקים הקיימים במוסיקה האירית. שמה המלא Enya Ryan אבל שמה המסחרי הוא Enya בלבד. תנסי את אלבום האוסף Paint the sky with stars, הוא לא רע. הסגנון הוא לא אירי מסורתי אלא אלקטרו-קלטי-פרוגרסיב-אמביינט-ניו-ווייב (אני לא מאמין שכתבתי את זה, ועוד בעברית). שירי פאבים: באמת לא כדאי להאזין ליותר מדי דאבלינרס, אני ממליץ על הפוגס (pogues) כל דבר שלהם הולך, להקה אדירה שלקחה סטנדרטים מסורתיים וניגנה אותם בקצב כפול וברגש אינסופי. שאלה לכולם: הייתי בפאבים רבים באירלנד בהם ניגנו ושרו אך כמעט ולא נתקלתי בשירים המוגדרים בעולם כשירי פאבים אירים. לדעתי זהו תרגיל שיווקי שנועד לזהות את הפאב עם התרבות האירית ולהגביר מכירות. מה שבאמת מנגנים בפאבים יותר דומה ל Stockton's Wing (הייתי חייב להכניס אותם) ול John McSherry ודומיו המודרנים יותר. יכול להיות שלא נתקלתי בשירי שיכורים פאביים משום שלא הייתי בדבלין או בפאבים תיירותיים בערים גדולות? מהו נסיונכם? האם הז'אנר הידוע בעולם כשירי פאב אירים אכן קיים בפאבים באירלנד.
 

rechel

New member
תודה רבה לך..מאוד

על התשובה ..לא רק בשמי. בשאלה לא חייבים לשאול על ז'אנרים דומים. שאלתי כי לא ידעתי..ועכשיו אני יודעת. אז תודה לך.יופי של תשובה.
 
למעלה