ליגת 2 פעימות - הרהורים על העתיד
ירון - הייתי רוצה לקבל תשובה יותר מדוייקת לגבי העתיד של ליגת שתי פעימות. אני שוטח כאן את מה שאני יודע, אנא תקן אותי אם אני טועה או לא מדייק. ידוע לי שהיו כוונות להתחיל במירוצי rotax-max תחת ארגונו של ברק גולדפינגר בשנת 2006, אבל הם לא יצאו לפועל. הבנתי שהיו חילוקי דעות לגבי המשך הפורמולה ימאהה במקביל לרוטקס. אבל המצב היום הלכה למעשה הוא שהמסלול היחידי המשמש כאכסניה לנהגי השתי פעימות נמצא בלטרון והוא מסוגל לאכלס רק קארטים עם מנוע ימאהה, כי רוטקס חזק מדי בשבילו - המסלול צר וקצר מדי. בסופו של דבר העונה נערכה עם מנועי ימאהה בלטרון, ובית הספר מסלולים שאכלס פעם מירוצים עבר או עובר דירה. האם עדיין יש עתיד לרוטקס או לימאהה בארץ? מתכוונים לעשות מירוצים במקומות אחרים? מלבד זאת, האם ייתכן שנהג ללא נסיון כלשהו בנהיגה תחרותית בליגות 4 פעימות ישתלב בליגת ה 2 פעימות? כנהג מתחיל בליגות ב indoor, שמעוניין להתפתח ולנהוג ב 2 פעימות, כל פעם שביררתי על הנושא, נעניתי כי עלי להתחרות לפחות עונה שלמה במירוצי 4 פעימות ואף יותר מכך כדי לרכוש נסיון כלשהו, טרם התקדמות ל 2 פעימות. מה הדרישות בתקנוני הליגה? דני - לא נהגתי מעולם במסלול נחשונים, אבל אני לא חושב שהשכירו שם כלי 2 פעימות. ייתכן ומדובר על כלים דו מנועיים?