האם יש טעם לתבוע או לוותר?

האם יש טעם לתבוע או לוותר?

בוקר טוב.
לפני כשבועיים רכשתי כיריים חשמליות מזכוכית מהום סנטר.
במהלך נשבוע הראשון הזכוכית התנפצה במהלך בישול רגיל.
עם רכישת המוצר קיבלתי תעודת אחריות,
הגשתי את המוצר לחברה וכשהתקשרתי לשאול מה קורה, נאמר לי שהספק טוען שנעשה שימוש לא נכון במוצר והאחריות לא תקפה.
כמובן שזה לא נכון, הרי בישלתי כרגיל והמוצר כנראה היה פגום,
על תעודת האחריות כתוב שלא תהיה אחריות אם נעשה שימוש לא נכון, אבל איזה שימוש לא נכון יכול להיעשות בכיריים? פשוט בישלתי כרגיל.

האם יש טעם לתבוע או לוותר?
 

Mesarim

Member
לפני התביעה

תשלחי מכתב רשום ליבואן ובו תאיימי בתביעה
אולי זה יעזור
בהצלחה
 
אם זו האופציה היחידה שהם מותירים לך - תגישי

תביעה אם מכתב לא יעזור. תשאלי איזה שימוש ״לא נכון״ עשית בכיריים לדעתם, זה מאוד מעניין.

בהצלחה!
 
למעלה