האם יש טעם לתבוע ספק אם...
תואם לי הטכנאי שהיה אמור להביא ולהתקין את המוצר. בעת זימון הטכנאי בקשתי התראה של חצי שעה מראש ובקשתי שיוסיפו טלפון נוסף במידע ולא אהיה זמין בטלפון הראשי. כל זה סוכם ואושר.
בפועל כשטכנאי היה בדרך, הוא התקשר לטלפון הראשי ולא הייתי זמין בו. חזרתי אליו כעבור 15 דקות ואמרתי שאני תוך 10 דקות מגיע. הוא ענה שהוא מתנצל אבל הוא לא יכול לחכות (!אז איפה החצי שעה התראה?!) וכששאלתי למה לא התקשר למספר הנוסף הוא אמר כי אין שום מספר נוסף בהזמנה שברשותו. כשדיברתי עם שירות הלקוחות וביקשתי פיצוי כלשהו כי זה בגלל הטעות שלהם לא היה לטכנאי את המספר הנוסף ולכן אני נאלץ לחכות עוד 5 ימים עד שהטכנאי יוכל לבוא פעם נוספת לספק ולהתקין את המוצר, נאמר לי שאני עוד צריך להגיד להם תודה שהם לא חייבו אותי ב-250 ש"ח על זה שהטכנאי הגיע ואני לא הייתי בבית.
כל השיחות מוקלטות.
האם יש טעם לתבוע את הספק על עוגמת נפש שנגרמה לי כתוצאה מדחית ההספקה?
תואם לי הטכנאי שהיה אמור להביא ולהתקין את המוצר. בעת זימון הטכנאי בקשתי התראה של חצי שעה מראש ובקשתי שיוסיפו טלפון נוסף במידע ולא אהיה זמין בטלפון הראשי. כל זה סוכם ואושר.
בפועל כשטכנאי היה בדרך, הוא התקשר לטלפון הראשי ולא הייתי זמין בו. חזרתי אליו כעבור 15 דקות ואמרתי שאני תוך 10 דקות מגיע. הוא ענה שהוא מתנצל אבל הוא לא יכול לחכות (!אז איפה החצי שעה התראה?!) וכששאלתי למה לא התקשר למספר הנוסף הוא אמר כי אין שום מספר נוסף בהזמנה שברשותו. כשדיברתי עם שירות הלקוחות וביקשתי פיצוי כלשהו כי זה בגלל הטעות שלהם לא היה לטכנאי את המספר הנוסף ולכן אני נאלץ לחכות עוד 5 ימים עד שהטכנאי יוכל לבוא פעם נוספת לספק ולהתקין את המוצר, נאמר לי שאני עוד צריך להגיד להם תודה שהם לא חייבו אותי ב-250 ש"ח על זה שהטכנאי הגיע ואני לא הייתי בבית.
כל השיחות מוקלטות.
האם יש טעם לתבוע את הספק על עוגמת נפש שנגרמה לי כתוצאה מדחית ההספקה?