האם יש לבטל לגמרה פרויקט רכבת-תחתית בתל אביב?
אוקיי אז המדינה לא יודעת לבנות רכבת תחתית ומבזבזת לא פחות (ואולי יותר) זמן ותקציבים מהזכיין
הפרטי שהתקשה למצוא מימון ובזבז זמן.. מסתבר שבמדינת עורכדיניה-מכרזולוגיה הכל נתקע בבירוקרטיה.. מי היה מאמין?
מסתבר שדיקטטורות הרבה יותר יעילות. השליט אומר "אני רוצה רכבת תחתית", החברות מגישות לו כמה הצעות,
הוא אומר "זאת נראית לי" ותוך חמש שנים מוקמת רכבת תחתית.
אצלנו יש ועדה בינמשרדית ואחרכך מכרז ואחרכך תביעות נגדיות על תוצאות המכרז, שנפסל על ידי יועץ משפטי שמעביר
את הטיפול לפקידי משרד שמתחלפים אחרי הבחירות והכל נתקע עד שהשר החדש יאשר אבל אז המבקר הפנימי מגלה
אי סדרים ואז פקידי אוצר עוצרים ומחזירים את הטיפול לועדה בינמשרדית שתחליט איך לקדם את הפרויקט אחרי חוות
דעת נוספת של היועץ המשפטי שמחכה לדו"ח המבקר שינתן רק אחרי תוצאות התביעה ההדדית בין הזכיין למדינה..
במצב כזה, כאשר אנו נשלטים מחד על ידי חונטה משפטית של אייטולות בג"צ ושליחיהם - פרקליטות, בתי משפט,
יועצים משפטיים - ומנגד שלטון פקידי ממשלה "נערי אוצר" שנכנסים לשירות הציבורי חסרי כל נסיון עושים כמה שנים
של נזקים כרפרט ואז בטוחים שהשמש זורחת מישבנם והם מומחי ניהול - שגם אותם איש לא בחר ואין עליהם בקרה
והשרים בממשלות מפחדים גם מהם כמו מהאייטולות - אז כנראה אין ברירה אלא לבטל את הרכבת/רקבת התחתית
לפני שזו תעלה לנו עוד מליארדי שקלים בזבוזים כמו בכשלון המטרונית וכשלון הרכבת הקלה בירושלים ועוד ועוד
מיזמי תחבורה שבזבזו סכומי עתק ומועד סיומם נדחה ללא הרף וכשהחלו לפעול היו רצופים תקלות וביצוע כושל.
במקום הרכבת התחתית היקרה בתל אביב אפשר להנהיג היטל כניסה לתל אביב להוסיף במקביל מאות קוי אוטובוס
בגוש דן ונת"צים ולהפסיק את טירוף הרכב הפרטי..
או שנבין ששיטת הקואליציה והמשפטיזציה, שיטת נערי האוצר ונערי הפרקליטות - פשטה את הרגל ורק יוצרת יותר
שחיתות כדי להצדיק את קיומה בצורה מעגלית,
נצא לרחובות לשים קץ לכנסת של 14 מפלגות, קואליציה של 7 מפלגות, ממשלה ששריה מפחדים להחליט ולקחת
אחריות, כנסת משותקת, יועץ משפטי שמהלך איימים ומחליט במקום ראשי הממשלה..
כן במדינה שלנו צריך שליט יחיד וממשלה חזקה ומשילות, לא לדפוק על השולחן - פשוט שיקבלו החלטות,
שיוציאו לפועל בלי מאה התנגדויות ועתירות על כל פסיק. אי אפשר להמשיך בשיטה הנוכחית הגרועה והכושלת..
כן מסתבר שבכלכלה צריך דיקטטורה, צריך מחליט יחיד, צריך מנהיגות. לא יועצים משפטיים ולא עורכי דין בפלפולי לשון.
אוקיי אז המדינה לא יודעת לבנות רכבת תחתית ומבזבזת לא פחות (ואולי יותר) זמן ותקציבים מהזכיין
הפרטי שהתקשה למצוא מימון ובזבז זמן.. מסתבר שבמדינת עורכדיניה-מכרזולוגיה הכל נתקע בבירוקרטיה.. מי היה מאמין?
מסתבר שדיקטטורות הרבה יותר יעילות. השליט אומר "אני רוצה רכבת תחתית", החברות מגישות לו כמה הצעות,
הוא אומר "זאת נראית לי" ותוך חמש שנים מוקמת רכבת תחתית.
אצלנו יש ועדה בינמשרדית ואחרכך מכרז ואחרכך תביעות נגדיות על תוצאות המכרז, שנפסל על ידי יועץ משפטי שמעביר
את הטיפול לפקידי משרד שמתחלפים אחרי הבחירות והכל נתקע עד שהשר החדש יאשר אבל אז המבקר הפנימי מגלה
אי סדרים ואז פקידי אוצר עוצרים ומחזירים את הטיפול לועדה בינמשרדית שתחליט איך לקדם את הפרויקט אחרי חוות
דעת נוספת של היועץ המשפטי שמחכה לדו"ח המבקר שינתן רק אחרי תוצאות התביעה ההדדית בין הזכיין למדינה..
במצב כזה, כאשר אנו נשלטים מחד על ידי חונטה משפטית של אייטולות בג"צ ושליחיהם - פרקליטות, בתי משפט,
יועצים משפטיים - ומנגד שלטון פקידי ממשלה "נערי אוצר" שנכנסים לשירות הציבורי חסרי כל נסיון עושים כמה שנים
של נזקים כרפרט ואז בטוחים שהשמש זורחת מישבנם והם מומחי ניהול - שגם אותם איש לא בחר ואין עליהם בקרה
והשרים בממשלות מפחדים גם מהם כמו מהאייטולות - אז כנראה אין ברירה אלא לבטל את הרכבת/רקבת התחתית
לפני שזו תעלה לנו עוד מליארדי שקלים בזבוזים כמו בכשלון המטרונית וכשלון הרכבת הקלה בירושלים ועוד ועוד
מיזמי תחבורה שבזבזו סכומי עתק ומועד סיומם נדחה ללא הרף וכשהחלו לפעול היו רצופים תקלות וביצוע כושל.
במקום הרכבת התחתית היקרה בתל אביב אפשר להנהיג היטל כניסה לתל אביב להוסיף במקביל מאות קוי אוטובוס
בגוש דן ונת"צים ולהפסיק את טירוף הרכב הפרטי..
או שנבין ששיטת הקואליציה והמשפטיזציה, שיטת נערי האוצר ונערי הפרקליטות - פשטה את הרגל ורק יוצרת יותר
שחיתות כדי להצדיק את קיומה בצורה מעגלית,
נצא לרחובות לשים קץ לכנסת של 14 מפלגות, קואליציה של 7 מפלגות, ממשלה ששריה מפחדים להחליט ולקחת
אחריות, כנסת משותקת, יועץ משפטי שמהלך איימים ומחליט במקום ראשי הממשלה..
כן במדינה שלנו צריך שליט יחיד וממשלה חזקה ומשילות, לא לדפוק על השולחן - פשוט שיקבלו החלטות,
שיוציאו לפועל בלי מאה התנגדויות ועתירות על כל פסיק. אי אפשר להמשיך בשיטה הנוכחית הגרועה והכושלת..
כן מסתבר שבכלכלה צריך דיקטטורה, צריך מחליט יחיד, צריך מנהיגות. לא יועצים משפטיים ולא עורכי דין בפלפולי לשון.