האם יש לבטל לגמרה פרויקט רכבת-תחתית בתל אביב?

tapuzoed

New member
האם יש לבטל לגמרה פרויקט רכבת-תחתית בתל אביב?

אוקיי אז המדינה לא יודעת לבנות רכבת תחתית ומבזבזת לא פחות (ואולי יותר) זמן ותקציבים מהזכיין
הפרטי שהתקשה למצוא מימון ובזבז זמן.. מסתבר שבמדינת עורכדיניה-מכרזולוגיה הכל נתקע בבירוקרטיה.. מי היה מאמין?
מסתבר שדיקטטורות הרבה יותר יעילות. השליט אומר "אני רוצה רכבת תחתית", החברות מגישות לו כמה הצעות,
הוא אומר "זאת נראית לי" ותוך חמש שנים מוקמת רכבת תחתית.
אצלנו יש ועדה בינמשרדית ואחרכך מכרז ואחרכך תביעות נגדיות על תוצאות המכרז, שנפסל על ידי יועץ משפטי שמעביר
את הטיפול לפקידי משרד שמתחלפים אחרי הבחירות והכל נתקע עד שהשר החדש יאשר אבל אז המבקר הפנימי מגלה
אי סדרים ואז פקידי אוצר עוצרים ומחזירים את הטיפול לועדה בינמשרדית שתחליט איך לקדם את הפרויקט אחרי חוות
דעת נוספת של היועץ המשפטי שמחכה לדו"ח המבקר שינתן רק אחרי תוצאות התביעה ההדדית בין הזכיין למדינה..

במצב כזה, כאשר אנו נשלטים מחד על ידי חונטה משפטית של אייטולות בג"צ ושליחיהם - פרקליטות, בתי משפט,
יועצים משפטיים - ומנגד שלטון פקידי ממשלה "נערי אוצר" שנכנסים לשירות הציבורי חסרי כל נסיון עושים כמה שנים
של נזקים כרפרט ואז בטוחים שהשמש זורחת מישבנם והם מומחי ניהול - שגם אותם איש לא בחר ואין עליהם בקרה
והשרים בממשלות מפחדים גם מהם כמו מהאייטולות - אז כנראה אין ברירה אלא לבטל את הרכבת/רקבת התחתית
לפני שזו תעלה לנו עוד מליארדי שקלים בזבוזים כמו בכשלון המטרונית וכשלון הרכבת הקלה בירושלים ועוד ועוד
מיזמי תחבורה שבזבזו סכומי עתק ומועד סיומם נדחה ללא הרף וכשהחלו לפעול היו רצופים תקלות וביצוע כושל.

במקום הרכבת התחתית היקרה בתל אביב אפשר להנהיג היטל כניסה לתל אביב להוסיף במקביל מאות קוי אוטובוס
בגוש דן ונת"צים ולהפסיק את טירוף הרכב הפרטי..
או שנבין ששיטת הקואליציה והמשפטיזציה, שיטת נערי האוצר ונערי הפרקליטות - פשטה את הרגל ורק יוצרת יותר
שחיתות כדי להצדיק את קיומה בצורה מעגלית,
נצא לרחובות לשים קץ לכנסת של 14 מפלגות, קואליציה של 7 מפלגות, ממשלה ששריה מפחדים להחליט ולקחת
אחריות, כנסת משותקת, יועץ משפטי שמהלך איימים ומחליט במקום ראשי הממשלה..
כן במדינה שלנו צריך שליט יחיד וממשלה חזקה ומשילות, לא לדפוק על השולחן - פשוט שיקבלו החלטות,
שיוציאו לפועל בלי מאה התנגדויות ועתירות על כל פסיק. אי אפשר להמשיך בשיטה הנוכחית הגרועה והכושלת..
כן מסתבר שבכלכלה צריך דיקטטורה, צריך מחליט יחיד, צריך מנהיגות. לא יועצים משפטיים ולא עורכי דין בפלפולי לשון.
 

zvir1

New member
יש לבטל את הממונה על התקציבים- לפטר אותו

ולדאוג שפקיד כזה יהיה מנוע מלעבוד אצל טייקון , תאגיד בנקאי או פיננסי כדומה.
את הפרוייקט יש לזרז תוך הקמות ועדות עוקפות עיריות משרד הפנים וכדומה שכל מה שהם עושים זה לחכות לשוחד שלהם בכדי שיתנו אישורי עבודה.
&nbsp
 

amit1270

New member
אז זאת המסקנה שלך? רק דיקטטור יפתור את בעיותנו?

כן, ראינו איך זה עובד מצוין אצל שכנינו...
 

zvir1

New member
ממש לא.

אגף התקציבים לפעמים שוכח שמי שקובע זה אנחנו באמצעות הכנסת שבוחרת ממשלה שמנהלת את האוצר שמנהל את אגף התקציבים.
 

amit1270

New member
השאלה לא הופנתה אליך.


 

Rubim88

New member
אתה יוצא מנקודת הנחה שגויה

שלוקחת בחשבון שהמדינה רוצה לבנות מערכת הסעת המונים..
 

shershku

New member
להפקיע מהאוצר את היכולת לפקח על

תחום התחבורה בישראל.
 

eraney

New member
תוקם לאלתר

ועדת חקירת ממלכתית לחקר התהליכים והאין תהליכים בנושאי הקמת מערכות הסעת המונים וקידום התחבורה הציבורית במטרפולינים בעשרים וחמש השנים האחרונות. שילמנו כבר מיליארדים וקיבלנו קרוב לאפס.
 
למעלה