האם יש לי עילה לתביעה ?

האם יש לי עילה לתביעה ?

שלום למנהל הפורום וחברי הפורום הנכבדים !
רציתי לשתף ולשאול : האם יש כאן עילה לתביעה ? . . .
רכשתי דרך חברה סלולראית מכשיר חדש לאשתי והיינו מנויים בחברה מסויימת זו כחצי שנה.
לאחר כ 4 חודשים המכשיר התקלקל והכנסנו את המכשיר לתיקון.
קיבלנו מכשיר מחודש במקומו. לאחר כחודש עברנו לחברה סלולארית אחרת.
כעת שוב יש בעיה במכשיר.
אני מרגיש מרומה מהחברה הראשונה כי המכשיר שוב עם תקלה. אני שילמתי על מכשיר חדש וקיבלתי במקומו מכשיר מחודש...
האם יש לי עילה לדרישה של פיצוי על כך שקיבלתי מכשיר חדש ובנוסף על התקלה שהופיעה ?...
אני אציין שעדיין חברות סלולאריות לא מספקות תשובה כתובה ומנומקת אלא רק אם פונים למוקד פניות הציבור.
מה דעתכם ? ....
 

nirdagan

New member
שילמת על מכשיר חדש וקיבלת מכשיר חדש

לאחר 4 חודשים הוא התקלקל ואז הוא כבר היה מכשיר משומש, וקיבלת במקום תיקון מכשיר משומש אחר. זה בדרך כלל מותר לפי הסכם האחריות בינך לחברה.

קשה לי למצוא עילה לתביעה.
 
למיטב ידיעתי בהסכמים של חברות

הסלולר יש סעיף שמאפשר להם לתת לך מכישר מחודש או שווה ערך. מה גם שאם הסכמם לקבל אותו, הרי שכאילו נחתם ביניכם הסכם חדש.

מה שכן - זה לא אומר שהם לא יכולים להימצא אחראיים לתקלות במכשיר המחודש שלך...
 
למעלה