נווד מודרני
New member
האם יש לי עילה לתביעה ?
שלום למנהל הפורום וחברי הפורום הנכבדים !
רציתי לשתף ולשאול : האם יש כאן עילה לתביעה ? . . .
רכשתי דרך חברה סלולראית מכשיר חדש לאשתי והיינו מנויים בחברה מסויימת זו כחצי שנה.
לאחר כ 4 חודשים המכשיר התקלקל והכנסנו את המכשיר לתיקון.
קיבלנו מכשיר מחודש במקומו. לאחר כחודש עברנו לחברה סלולארית אחרת.
כעת שוב יש בעיה במכשיר.
אני מרגיש מרומה מהחברה הראשונה כי המכשיר שוב עם תקלה. אני שילמתי על מכשיר חדש וקיבלתי במקומו מכשיר מחודש...
האם יש לי עילה לדרישה של פיצוי על כך שקיבלתי מכשיר חדש ובנוסף על התקלה שהופיעה ?...
אני אציין שעדיין חברות סלולאריות לא מספקות תשובה כתובה ומנומקת אלא רק אם פונים למוקד פניות הציבור.
מה דעתכם ? ....
שלום למנהל הפורום וחברי הפורום הנכבדים !
רציתי לשתף ולשאול : האם יש כאן עילה לתביעה ? . . .
רכשתי דרך חברה סלולראית מכשיר חדש לאשתי והיינו מנויים בחברה מסויימת זו כחצי שנה.
לאחר כ 4 חודשים המכשיר התקלקל והכנסנו את המכשיר לתיקון.
קיבלנו מכשיר מחודש במקומו. לאחר כחודש עברנו לחברה סלולארית אחרת.
כעת שוב יש בעיה במכשיר.
אני מרגיש מרומה מהחברה הראשונה כי המכשיר שוב עם תקלה. אני שילמתי על מכשיר חדש וקיבלתי במקומו מכשיר מחודש...
האם יש לי עילה לדרישה של פיצוי על כך שקיבלתי מכשיר חדש ובנוסף על התקלה שהופיעה ?...
אני אציין שעדיין חברות סלולאריות לא מספקות תשובה כתובה ומנומקת אלא רק אם פונים למוקד פניות הציבור.
מה דעתכם ? ....