האם יש לכם ביטחון עצמי?

האם יש לכם ביטחון עצמי?

האם יש לכם ביטחון עצמי?
יודעים להתגבר על מבוכות וקשיים? יודעים לשכנע אנשים בצדקת דרככם? מצליחים לכבוש ולהבריק בכל שיחה עם אדם שרק היכרתם? יודעים דבר או שניים על הצלחה עם נשים או הצלחה בעסקים? או שאולי יש לכם דווקא עודף ביטחון. האם אתם בטוחים בעצמכם -

יחפה תענה לכל השואלים
 
כרגיל אני תמיד עונה ראשונה


יש לי בטחון עצמי אבל לא מופרז.
בדרך כלל אני מתגברת על מבוכות וכל מיני מצבים קשים. רואיינתי בתוכנית טלויזיה עם מני פאר (ולא התרגשתי) ביום הגמר של כוכב נולד וזאת בתור מנהלת פורום כוכב נולד, ורואיינתי בגלל שבתחילת דרכה של התוכנית, זה היה קצת מוזר שאישה בגילי מנהלת פורום של כוכב נולד. מני פאר הסתכל עליי ולא האמין שאני סבתא. אחר כך הוא גם הבין מה מביא אותנו לצפות בכוכב נולד
קוראים לזה אסקפיזם.
הבאתי את הקטע הזה כדוגמא למצב שיכול היה להיות מביך כי להופיע בטלויזיה בערוץ 2 בשידור חי, עלול להיות מביך.
בדרך כלל אין לי בעיה לשכנע אחרים בצדקת הדרך שלי, ובדרך כלל מקבלת פידבקים טובים על התרשמות ממני בשיחות שאני מנהלת עם אנשים שזה עתה היכרתי.
אין לי מושג ושמץ של מושג על הצלחה עם נשים. לא ניסיתי להפעיל את קסמיי על נשים, אבל עם גברים הצלחתי למדי. עסקים זה לא הצד החזק שלי.
אני לא סובלת מעודף בטחון, אבל די בטוחה בעצמי ובהתנהלותי.

בהצלחה לכולם
 
אין עלך

הייתי רוצה אישה כמוך
אישתי כל דבר מפילה עלי
נפלנו אני אשם
הצלחנו רק בזכתה
תופעה מוכרת
כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
 


מצטערת שרק עכשיו שמתי לב לתגובתך,
אבל באמת באמת, אתה לא רוצה אישה כמוני

מטבע הדברים אנחנו "מפילים" הכל על בני זוגינו

גם אני מתלוננת לא מעט על האיש שלי וגם הוא בטוח שהאישה של השכן נפלאה יותר

תודה על המחמאות
וגם הצלחת להצחיק אותי היום
 

Aronsona

New member
זהו בהחלט אחד הנושאים החזקים שלי.

יש לי בטחון עצמי רב , (למרות שישנה איזו טיפשה שהחליטה לאחרונה שאני "שפוף"), ביכולות שלי וכושר ביטוי מעולה וזה ניכר בהחלט ברושם שאני משאיר ובקשרים שנוצרים לי.
משום מה כאוהב נשים מובהק, אני מקבל לאחרונה, בעיקר מחברי האירופאים, הערות על כך שאני מתחבר מאד בקלות לנשים.
 


אני זוכרת אותך עוד מתקופת האח הגדול ובהחלט עשית רושם של אחד עם בטחון עצמי רב. אני רק לא הבנתי את ההערה של חבריך האירופאים על כך שאתה מתחבר בקלות לנשים
מה לא ברור להם? גבר שאוהב נשים מעצם היותן נשים ולא כאובייקט לסטוץ או הרפתקה, הרי ברור שתהיה לו שפה ותקשורת טובה מאוד עם נשים. זה ברור לגמרי.
 

Aronsona

New member
הם לא אמרו את זה בקטע רע

לדוגמא, הגיעה לארונה מישהי חדשה לתפקיד די בכיר והיא סייעה לי בכנס האחרון בפריס באיזה נושא אז אחד מהם אמר: נו בטח אביעד ונשים וכולם חייכו. אולי מקנאה.....?
 
ברור שלא בקטע רע

מאחורי כל הלצה או חיוך יכולה להסתתר לה טיפה של קנאה

במיוחד בעולם הגברים יש המון קנאה. גבר אשר מצליח לזכות בידידותן או בעזרתן של נשים, בהחלט יכול לעורר קנאה אצל גברים אשר לא ניחנו ביכולות האלה וקשה להם עם נשים בכל תחום. טבעי לגמרי.
 
למעלה