לאחרונה יצרתי קשר עם מספר מפעילות תחבורה ציבורית באזור ירושלים על מנת שהם ינסו לקדם נת"צ מאוד נצרך.
כאדם פרטי יצרתי קשר עם עיריית ירושלים ומשרד התחבורה אך יש לי חשש שהם יענו באופן מתחמק בסגנון
"מתישהו יפעל שם רכבת קלה ולכן בקשתך נדחתה / התכנון באזור נעשה ולכן אין לנו רצון לשנות זאת".
על מנת שיהיה לנושא דחיפה פניתי אחר כך למפעילות השונות כדי שהם ינסו לקדם את העניין.
תוך ציון העובדה שכבר יצרתי קשר עם העירייה וגם עם משרד התחבורה.
לצערי רוב החברות ענו בסגנון "משרד התחבורה מחליט עבורנו הכל ולכן נקטין ראש". (פרט לחברה אחת שענתה שהיא מודה לי שפניתי אליהם ישירות ושיערבו את הגורמים הרלוונטיים בחברה)
אך איני מבין מדוע הצעה שיכולה לשפר לנוסעים את השירות ולנהגים את התנאים לא יכולה לעניין את המפעילות?
ברור לי שלמפעילות יש כוח גדול יותר משל האזרחים ואני משער שיש גם נהגים שמתלוננים בסניפים על הפקקים המיותרים שהם צריכים לעבור כל יום.
אז מדוע הם לא מוכנים לשתף פעולה או לפעול כל אחד לחוד ולבקש את השיפור הזה?
כאדם פרטי יצרתי קשר עם עיריית ירושלים ומשרד התחבורה אך יש לי חשש שהם יענו באופן מתחמק בסגנון
"מתישהו יפעל שם רכבת קלה ולכן בקשתך נדחתה / התכנון באזור נעשה ולכן אין לנו רצון לשנות זאת".
על מנת שיהיה לנושא דחיפה פניתי אחר כך למפעילות השונות כדי שהם ינסו לקדם את העניין.
תוך ציון העובדה שכבר יצרתי קשר עם העירייה וגם עם משרד התחבורה.
לצערי רוב החברות ענו בסגנון "משרד התחבורה מחליט עבורנו הכל ולכן נקטין ראש". (פרט לחברה אחת שענתה שהיא מודה לי שפניתי אליהם ישירות ושיערבו את הגורמים הרלוונטיים בחברה)
אך איני מבין מדוע הצעה שיכולה לשפר לנוסעים את השירות ולנהגים את התנאים לא יכולה לעניין את המפעילות?
ברור לי שלמפעילות יש כוח גדול יותר משל האזרחים ואני משער שיש גם נהגים שמתלוננים בסניפים על הפקקים המיותרים שהם צריכים לעבור כל יום.
אז מדוע הם לא מוכנים לשתף פעולה או לפעול כל אחד לחוד ולבקש את השיפור הזה?