האם יש מה לעשות?

  • פותח הנושא LVT2
  • פורסם בתאריך

LVT2

New member
האם יש מה לעשות?

חברים,
האם יש מה לעשות אם הלקוח שזכה במכרז לא משלם. גם אחרי שקיבל invoice וגם אחרי שקיבל פניה אישית (ללא תגובה מצידו)?
עברו כבר ארבעה ימים.
 

liranmelzer

New member
כן, יש מה לעשות :)

צריך לפתוח קייס על הקונה, תחפש בהזמנה את האופציה Buyer didn't pay.
איביי שולחת הודעה לקונה שעליו לשלם, מניסיוני הרבה מאד לקוחות משלמים אחרי שהם מקבלים את ההודעה הזו. אם אחרי 4 ימים מזמן פתיחת הקייס הלקוח עדיין לא שילם, אתה יכול לסגור את הקייס ולקבל את העמלות בחזרה, הלקוח יקבל סטרייק לחשבון, 3 כאלה והחשבון שלו ייסגר.
 
למעלה