האם יש מקום לתבוע את העירייה

amera

New member
האם יש מקום לתבוע את העירייה

האם יש מקום לתבוע את העירייה
האם נכון לשלוח לעירייה את הבא:
הנדון: פיצוי על הנזק שהעירייה גרמה למשך שנים.
לצערי שככל הנראה יש תרבות שלא לענות על אימיילים של תושבים. פניתי הרבה פעמים לראש העירייה ולמהנדס העירייה בקשר לדברים שמסכנים את הבית שלי אבל ללא מענה. לכן החלטתי ללכת בכיוון תביעה משפטית או פיצוי מוסכם עם העירייה.
מדובר על תושב משלם מיסים ללא שום חובות.
להלן הנקודות:
*) אני מבקש לבנות את הגדר שהרסתם בתאריך 05.11.2015 למקומה המקורי לפני ההריסה או לשקול פיצוי כספי ראוי. סיבת הבקשה היא כדלקמן:
הגדר נבנתה לפני שנתיים להגן על הבית שלי ממי הגשם שנכנסו לבית שלי לגובה 60 ס"מ למשך 6 שנים. במשך 6 השנים העירייה לא נענתה לבקשתי לטפל בעניין. כל ההתכתבויות שמורות עם תאריכים.
מדיניות העירייה היא לא להרוס אלא בהסכמת בעלי הבית. את הסכמתי להריסת הגדר קיבלתם אחרי שגם מהנדס העירייה וגם ראש העירייה הסבירו לי שהגדר נבנתה בתוך אדמת השכנים. לאחר ההריסה בשבועיים התברר שהמהנדס וראש העירייה טעו !!! אנא לקבל אחריות על הטעות!!!
*) הריסת הגדר גרמה להרבה בעיות אחרות :
עקירת 4 עצי זית (הבקשה לדון בפיצוי לסעיף זה)
פגיעה בחשמל פגיעה רצינית הן על ידי הקבלן והן על ידי התאגיד. בחודש האחרון החשמל מתנתק כמה פעמים ביום. רק היום בבוקר בקור הזה התנתק 4 פעמים. פניתי היום לחברת החשמל לבדוק אחרי הקבלן והתאגיד. (הבקשה לדון בפיצוי לסעיף זה)
מי הביוב מהבית שזרמו לרחוב למשך שבועות. עד היום העבודה ליד הבית לא הסתיימה - התאריך היום 26.01.2016 (הבקשה לדון בפיצוי לסעיף זה)
10 תרנגולות שנטרפו על ידי הכלבים והשאר ייטרפו בעתיד הקרוב. (הבקשה לדון בפיצוי לסעיף זה)
*) באיזור שוק השבת בעיר הייתה הסגת גבול לתוך האדמה שלי וסלילת כביש מצד העירייה ללא תוכנית מאושרת וללא הסכמה מצידי. (הבקשה לדון בפיצוי לסעיף זה)
*) כפי שהוזכר לעיל, מי הגשם נכנסו לבית שלי לגובה 60 ס"מ למשך 6 שנים. במשך 6 השנים העירייה לא נענתה לבקשתי לטפל בעניין. זה גרם נזק לבית ועגמת נפש לגרים בו (הבקשה לדון בפיצוי לסעיף זה)
*) כמעט 20 שנה ואני גר בבית שלי. מה ההסבר של העירייה שעד היום אין כביש. הבית נבנה עם כל הרשיונות הדרושים.
*) שנת הנישואין הראשונה שלי גרתי בבית ללא חשמל וטלפון מאחר והעירייה לא הכשירה מה שצריך לבזק ולחברת החשמל. (הבקשה לדון בפיצוי לסעיף זה)
*) כל מה שנזכר למעלה גזל ממני מאות שעות עבודה (בניית הגדר לפני שנתיים, הוצאת המים שנכנסו לבית בגובה 60 ס״מ למשך שש שנים בחורף, בעיית החשמל בבית בחודש האחרון ….. )
 
תביעה נגד העירייה

אתה מעלה הרבה נושאים עם פרטים רבים. מציע לך לפנות לייעוץ משפטי על מנת לבדוק היתכנות לנקיטת הליכים, עלויות וכיוצ"ב.
 
למעלה