האם יש משחק שחמט בעברית להורדה?

ADI52

New member
האם יש משחק שחמט בעברית להורדה?

חיפשתי בהמון אתרים ולא מצאתי.. אשמח לדעת באם קיים משחק שחמט בעברית להורדה? תודה מראש עדי
 

Gezer

New member
המממממ...

יש את התוכנה של kasparov.com שהיא באנגלית אבל באפשרויות אפשר לשנות לעברית, בנוסף יש שם המון ישראלים.
 

ADI52

New member
ל- GEZER שלום , ושאלה..

אומנם לא כתבתי בפורום חוץ מאשר פעם אחת ששאלתי באם יש שחמט ישראלי..? וקראתי גם כמה פעמים שאת כתבת "יש המון ישראלים" ומשום מה את לא כותבת היכן יש.. ומאיפה אפשר להוריד.. לכן אשמח באם תעני לי, ולעוד כמה ששאלו לגבי הכתובות לשחמט ישראלי.. תודה מראש עדי נ.ב מקווה שאקבל תגובה!!
 

ADI52

New member
ל-Gezer שלום, היכן ההמון שאת אומרת?

כמה פעמים שאלו אותך אם יש אתר לשחמט בעברית להורדה ותמיד אותה תשובה את כותבת.. אולי תכתבי לנו כתובת? אם אכן יש.. ואני מאמינה שיש, ואת אמורה לדעת היות ואת מנהלת פורום שחמט.. בכל אופן אשמח לתגובה..עדי
 

ADI52

New member
מעולם לא זכיתי לקבל כאן תגובה!! חבל

איזה פורום זה שלא מתייחסים לגולשים כאן? זאת הסיבה שכל כך מעט כותבים כאן!! לא יפה!! כמנהלת הפורום אמורה להגיב להודעות, וגם באם אין מה להציע!! תודה בכל אופן!!
 
חמודה

גזר זה בן ולא בת ותביני אנשים לא רובוטים הוא כתב קספרוב קום זה אומר אתר KASPAROV.COM ואפשר לבצע חיפוש בדפים קודמים ראיתי הרבה חומר בנושא אגב בת כמה את? כי לפי הכינוי את בת 52 וזה יפה שאת מתעניינת בשח
 

aaa123

Member
לפי הכינוי אני בן 123 וזה יפה שאני

חי כל כך הרבה זמן אבל משום מה זה לא נכון. מוסר השכל: לא ניתן ללמוד מהכינוי על הגיל.
 

Gezer

New member
וודאי

אני יכול לתת כתובת - http://www.kasparovchess.com/serve/templates/freehtml.asp?p_folderID=476 אפשר להגיע לשם בקלות מ kasparov.com ע"י לחיצה על "Downloads" אפשר גם להגיע לשם בלי להוריד את התוכנה דרך www.kasparov.com/play זהו, פשוט לא הספקתי לענות עד עכשיו.
 
למעלה