רק לפני יומיים הייתי בכנס של איביי עם ה-מנכ"ל שלהם
ומנהל המחלקה העסקית של איביי בישראל אמר שגם חשבונות לא מנוהלים מוזמנים לפנות בפייסבוק או באמצעות ערוצי התקשורת האחרים שמפתחים עכשיו.
אני למשל חשבון לא מנוהל באיביי ישראל, אבל בחרו בחשבון שלי לתוכנית שבה מתקשר אלי נציג שלהם אחת לשבועיים כדי לראות את התקדמות החשבון ודברים שלדעתם אני יכול לשפר.
יש אפשרויות חדשות להעביר להם מסרים ובקשות ובזהירות המתבקשת אני מתרשם שהם באמת רוצים לעזור ולשמוע.
אני חושב שהכי טוב שתשלח אליהם הודעה בפייסבוק.. הם עונים מהר ולעניין.