לאוטיסטים בתפקוד גבוה בגילאי תיכון.
הייתי מבקשת לדעת איך עברה ההשתלבות על הילדים? לימודית וחברתית?
הבן שלי צריך להתחיל תיכון בשנה הבאה ואני מרגישה שהלילות הופכים לבנים מדאגה.
הבן שלי יותם למד בחינוך הכללי עד התיכון. בתיכון התלמידאות נעשתה קשה מידי עבורו. יש לו בעיה להפריד עיקר מטפל. בתיכון כדי להצליח במבחן צריך לדעת לסכם, לא לכתוב על כל שאלה את כל מה שיודעים. האינטראקציות החברתיות גם הן מורכבות. הוא אמר לי "אני לא יכול גם להתרכז בשיעור וללמוד וגם לשים לב איך אני מתנהג ומה חושבים עלי". בסופו של דסר העברתי אותו באמצע כיתה י לחינוך מיוחד. אבל יש גם מקרים שמצליחים. מציעה לך למצוא כאן בפורום בכלים ומידע יש קישור של /סיפורים מעוררי השראה. כדאי לך לקרוא.
זה בסדר לשאול , איך הצלחתם למשוך כל כך הרבה שנים בלי אבחון וטיפול?
או שהיו אבחונים שתוצאותיהם היו שונות וכן היה טיפול?
אצל הגדול שלנו בן 5.5 אנחנו עכשיו התחלנו אבחון, מהאבחון הראשון בגיל שנתיים וחצי ברחנו בלי להשלים אותו, ואילולי הלחץ של מערכת החינוך, לא היינו לוקחים אותו לאבחון גם עכשיו.