האם יש פה מישהו שיודע לשחק Risk? ממש צריך עזרה!

Shpakovich

New member
האם יש פה מישהו שיודע לשחק Risk? ממש צריך עזרה!

שאלה! האם יש פה אנשים שמשחקים במשחק ריסק
RISK
?
אם כן, אני מאוד אודה אם תוכלו לעזור לי!
אז ניסינו לשחק שניים, בלי ניסיון במשחק. קראנו את ההוראות והכל, אבל עדין יש מלא שלא ברור. הנה השאלות:
1. אם בשטח תוקף ושטח מותקף יש רק חייל אחד בכל אחד, האם מותר לתקוף?
2. אם ברוסיה יש חייל תוקף אחד, ובסקנדינביה יש חייל מגן אחד - האם מותר לי לתקוף עם שני חיילים, או רק אחד? איך זה עובד?
3. כנ"ל אם ברוסיה יש 3 חיילים, ובסקנדנביה 2. האם מותר לי לתקוף עם 3 חיילים?
4. אני לא מבין את כל מערכת היחסים בין מספר תוקפים למספר מותקפים!
5. נגיד שני חיילים רוסים תקפו שני מגנים סקנדנבים - ושני הרוסים מתו. כלומר, רוסיה נשארת אזור ריק. מי מקבל את האזור הזה? האם מישהו ראנדומלי יכול לקחת אותו בטור הבא?
6. עוד דבר אחד שלא ברור לי! כתוב שהחייל התוקף יכול לתקוף כמה שהוא רוצה ברצף, אבל אין זה הגיוני. כי בגל תור אתה מקבל 3 חיילים, נכון? אז בעצם תוקף, מאבד 2 - אך עדין מקבל 3 כי הוא לוקח עוד תור.
7. מה תפקידם של הקלפים? כלומר, אנחנו צריכים לשים 3 חיילים ניטרלים על 3 קלפים הפוכים, ומקבלים את הקלפים האלה אם השתלטנו על אזור שלהם. השאלה היא, מה עם הקלף הזה הוא אזור ששייך לצד שלישי בכלל? מה משמעות הקלף הזה?
מאוד אשמח אם מישהו יוכל לענות ולהסביר, תודה!
 

juggernaut1

New member
תשובות

שאלות 1-5 אתה חייב להשאיר חיל אחד מאחורה באיזור שאתה יוצא ממנו להתקפה, כך שמקומות עם חייל אחד לא יכולים בכלל לתקוף, מקומות עם שני חיילים יכולים לתקוף רק עם 1, מקומות עם 3 חיילים יוכולים לתקוף רק עם 2 וכו'. רק החיילים שתקפו יכולים למות, כך שאם יש לך שני חיילים ברוסיה, ואחד מהם תוקף בסקנדינביה שליריב יש שם שני חיילים, והוא מגלגל שני הריגות, רק החייל האחד שתקף נהרג.
שאלה 6, אתה יכול לבצע כמה תקיפות שאתה רוצה בתור, כל עוד יש לך מאיפה לתקוף ולאן לתקוף. ואתה יכול לקבל יותר מ 3 חיילים בתור.
שאלה 7 - הקלפים בתחילת המשחק משמשים לחלוקת כוחות בין השחקנים באיזורים השונים. לאחר חלוקת הכוחות כל הקלפים מוחזרים ומעורבבים, ברגע שבתורך אתה כובש מספר איזורים מסויים (2 או 3 לא זוכר בדיוק), אתה מקבל קלף, כאשר מה שמעניין אותך בקלף עכשיו זה לא הטריטוריה המופיעה עליו, אלא הסמל שיש עליו (תותח, חייל או פרש). אתה שומר את הקלף הזה וקלפים אחרים שאתה מקבל, ובשלב של התגבורות, אתה יכול להמיר סטים של קלפים תמורת חיילים.
 
למעלה