האם יש תקדים בישראל שבו בית משפט הורה למשרד התחבורה לנמק מדוע לא ישנה מסלול קו?

luisluis

Active member
פניתי עשרות פעמים למשרד התחבורה על שינוי קו מסוים, השגתי את תמיכת הרשות המקומית, את תמיכת ״נציגות״ תושבי האיזור, הצגתי את ההיגיון שבשינוי אבל משרד התחבורה מסרב לאשר את השינוי. מרגיז אותי שמשרד התחבורה אינו מנמק מדוע הוא מסרב.
האם יש תקדים בישראל שבו בית משפט השלום בשבתו כבית משפט לעניניים מנהליים דרש ממשרד התחבורה להציג נימוקים לסירוב?
 

EHP12

Well-known member
פניתי עשרות פעמים למשרד התחבורה על שינוי קו מסוים, השגתי את תמיכת הרשות המקומית, את תמיכת ״נציגות״ תושבי האיזור, הצגתי את ההיגיון שבשינוי אבל משרד התחבורה מסרב לאשר את השינוי. מרגיז אותי שמשרד התחבורה אינו מנמק מדוע הוא מסרב.
האם יש תקדים בישראל שבו בית משפט השלום בשבתו כבית משפט לעניניים מנהליים דרש ממשרד התחבורה להציג נימוקים לסירוב?
מה אתה כל כך רוצה לשנות?

ברוב המקרים ה"לא" נובע מזה שאין קילומטרים ו/או נהגים לעשות את השינוי הזה. אם הרשות המקומית כל כך רוצה את השינוי היא הייתה פונה בעצמה לגורמים הרלוונטים במשרד התחבורה.
 
למעלה