האם כבר קניתם לילד/ה שלכם דיסק שאתם שונאים?

nataly36

New member
האם כבר קניתם לילד/ה שלכם דיסק שאתם שונאים?

רבים הם ההבדלים ושינויי הדורות שחלו מאז הילדות שלנו. אחד מהם - לעניות דעתי - היא בנושא המוסיקה. קודם כל הילדים שלנו - גם - ואני מדגישה את ה"גם" - שומעים דברים שהם נעימים ויפים לאוזנינו. אך בעיקר אנחנו מודעים ונותנים להם מקום, ולמוסיקה שלהם מקום - גם אם זה לא לטעמינו. מילדותי זכור לי בעיקר זעקות : "תכבי את הרעש הנוראי הזה!" והנה היום, מיוזמתי ומבלי שביקשו ממני, גם לא לרגל ארוע או יום הולדת - רק כדי לשמח את המתבגרת הלומדת בימים אלה כל כך קשה - מצאתי עצמי מחפשת , ואף מוצאת , את הדיסק החדש של "משה פרץ" .... וקונה לה את זה בשמחה!!! גם לכם זה קורה?
 

mikilk

Active member
../images/Emo6.gif שאלה חמודה. כן, מש כן

הבן שלי לפני כשנתיים התחבר ללהקת רוק כבד גרמנית ששרים בגרמנית. ביקש וקיבל דיסקים חולצות ופוסטר לחדר. הענין היחידי שביררנו שהם אינם משתייכים לשום כת נאצית או צועקים זעקות אנטישמיות...... בעלי ואני בנערותינו היינו חובבי רוק כבד, בעלי תופף בתופים - מה שבטח לא הביא עונג רב להורים ולשכנים.... אנחנו גרים בבית פרטי - אז הבעיה פחותה אצלינו - הבן מנגן (או יותר נכון פורט מיתרים בקלות צורמים ולא ברורים) בגיטרה חשמלית, למטה במרתף יש לנו תופים וחת לכמה ימים מתאגדת כאן חבורה של בני עשרה לא ברורים ולא מסורקים עם כלי הנגינה והמגברים האמתניים לנגן. מתנה ליום הולדת הוא קיבל כרטיס למטאליקה (להקת רוק כבד מאד). אוהבת מה שאני שומעת - לעיתים כן ולעיתים לא - זה לא ענייני - הם צריכים לאהוב. מה שכן - מצאתי, שדווקא המתבגרים שלי - חוזרים לשירים וללהקות שלנו - הם מעריצים ושומעים את קווין, סקורפיונס, פינק פלויד ואחרים אותם אנחנו הערצנו - כל הדיסקים שלנו נעלמו לחדרים. שירי שלמה ארצי, שלום חנוך גם מאוד אהודים. מוזיקה מזרחית בינתיים אף אחד לא אוהב אצלינו - אבל בהחלט לא יפריע לי אם כן...
 

nataly36

New member
וולאק רוק כבד גרמני - זה קשה.

שירים מזרחיים זה לא משהו בעיניי, אך לא זוועה לאוזן - מה שבהחלט רוק כבד מטל שכזה. ועוד בגרמנית..... וואוו אני מלאת הערצה. למרות שכאמור, בהחלט מכבדת כל טעם. וחושבת שאין ספק שצריך לכבד את הנוער ואת הטעם שלהם.
 
למעלה