האם כל לובש מדים הוא בהכרח נותן שירות?
שמתי לב לתופעה:
במקומות ציבוריים יש ללקוחות תחושה מסויימת שכל לובש מדים (או ביגוד קצת יותר רשמי משאר האנשים) הוא מיד נותן שירות שאמור לענות להם על שאלות, תלונות ושאר דברים יצירתיים.
ונשאלת השאלה - מדוע הלקוחות חושבים כך?
למה כל לובש מדים מבחינתם צריך לספק להם תשובות?
ולמה, לעזאזל, כשאני נוסע ברכבת עם חולצה מכופתרת ומכנס מחוייט אני צריך לענות לכל שאר הנוסעים באיזה רציף X או באיזו שעה הרכבת ל-Y?
ומה עובר לאותם לקוחות בראש כאשר אותו "נותן שירות" לא מספק להם את התשובה או הפתרון שהם ציפו לו? הרי זה לא באמת האדם שאליו צריך לפנות.
תמיד תהיתי איך הפסיכולוגיה הזו עובדת, כי אני מעולם לא חשבתי כך ולא ניסיתי לשאול כל אדם מזדמן שנראה שייך.
סתם תהיות...
(תתעלמו אם אני לא ברור, המוח שלי לא מתפקד...
)
שמתי לב לתופעה:
במקומות ציבוריים יש ללקוחות תחושה מסויימת שכל לובש מדים (או ביגוד קצת יותר רשמי משאר האנשים) הוא מיד נותן שירות שאמור לענות להם על שאלות, תלונות ושאר דברים יצירתיים.
ונשאלת השאלה - מדוע הלקוחות חושבים כך?
למה כל לובש מדים מבחינתם צריך לספק להם תשובות?
ולמה, לעזאזל, כשאני נוסע ברכבת עם חולצה מכופתרת ומכנס מחוייט אני צריך לענות לכל שאר הנוסעים באיזה רציף X או באיזו שעה הרכבת ל-Y?
ומה עובר לאותם לקוחות בראש כאשר אותו "נותן שירות" לא מספק להם את התשובה או הפתרון שהם ציפו לו? הרי זה לא באמת האדם שאליו צריך לפנות.
תמיד תהיתי איך הפסיכולוגיה הזו עובדת, כי אני מעולם לא חשבתי כך ולא ניסיתי לשאול כל אדם מזדמן שנראה שייך.
סתם תהיות...
(תתעלמו אם אני לא ברור, המוח שלי לא מתפקד...
