האם לדייויד בקהאם יש מקום ביונייטד של היום

ANGELUSPIKE

New member
האם לדייויד בקהאם יש מקום ביונייטד של היום../images/Emo35.gif

אז דובר רבות בשבועות האחרונים על רצונו של בקהאם לחזור לשחק כדורגל באנגליה, כשהמתעיינת הראשית היא טוטנהם (בק היה ביציע במשחק נגד הםטישים בשבוע שעבר), השאלה שלי היא האם לדיוויד יש מקום בהרכב של יונייטד היום, האם מגיע לדיוויד עונה או שתיים ביונייטד כדי שהוא יפרוש במעודון שמזוהה איתו יותר מכל, כולנו יודעים שבקס הוא שחקן שתמיד משקיע ונותן 100% על המגרש, האם בקס יכול להיות על התפקיד שעושים גיגס, סקולס וםיל נוויל? כלומר עוד שחקן ותיק מתור הזהב של הקבוצה, שיכול לתת משחק פה ושם כבעיקר הוא נותן דוגמא ומנהיגות לשחקנים הצעירים, אני חושב שחזרה של בקס יכולה להועיל לו בכל הקשור לרצון שלו לחזור לנבחרת, למניו על ידי הורדת עומס מגיגס וסקולס שכבר לא יכולים לתת כל כך הרבה משחקים, וגם לקהל שיזכה לראות שוב את אחד הסמלים הכי גדולים שלו שוב לובש אדום. אז מה אתם חושבים האם לבקס יש מקום במניו של היום? מקווה שיהיה דיון פורה מעניין, ואולי זה קצת יעיר את הפורום. רואי.
 

AeroTom

New member
בשבילי, חד משמעית לא

בקהאם נמצא הרבה מעבר לשיאו, ועם כל הכבוד להיסטוריה שלו במועדון (ויש, הוא היה פעם אחד השחקנים הכי אהובים עלי), גיגיסי וסקולס משחקים עדיין ביונייטד לא בשביל ראווה, אלא כי הם ראויים לזה ותורמים עדיין לא מעט כשהם משחקים. במיוחד גיגסי (פציעות מפריעות יותר לסקולסי ונוויל בתקופות האחרונות. אבל גם הם כששיחקו עושים עדיין את שלהם). אני לא רואה איך בקהאם של היום יכול לתרום מעבר למחווה וההזדהות עם קבוצת נעוריו. אולי בקטנה פה ושם, רק בגלל הפציעה של ולנסיה כשנאני על אגף שמאל, אבל לא ממש זקוקים לו. יש ליונייטד גם שורה של קשרים מוכשרים שעושים יופי של עבודה. אחד הדברים שהכי אהבתי אצל יונייטד בשנה-שנתיים האחרונות זה ריבוי הקשרים שיכולים לשחק והרוטציה המוכשרת שלנו בתפקידים האלה (נאני, ולנסיה, קאריק, פלטצ'ר, גיגס, סקולס, פארק, אנדרסון, גיבסון והאיש והפציעה אוון הארגריבס). אשמח אגב אם בקהאם יחזור למועדון לתפקיד אחר, אחרי שיפרוש.
 
עונות פרישה עושים בישראל

באנגליה משחקים כדורגל. עם כל הסנטימנטים לבקהאם - פשוט לא, בטח אחרי מה שהוא עבר בשנים האחרונות - פציעה קשה, משחקים בארצות הברית, שזה לא רמה נמוכה כל כך אבל גם לא גבוהה. בכלל לא בטוח שיש לו מה למכור ברמת הפרמייר ליג. חוץ מזה, מעשית, בפרמייר ליג של עידן 25 השחקנים בסגל, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד שחקן שיהיה צריך להשתמש בו בזהירות, משחק כן, משחק לא (אם יש שניים תוך 3-4 ימים).
 

ANGELUSPIKE

New member
שטויות

אתה לא חושב שבקהאם עדיף על מישהו אפור כמו גיבסון, גם בגיל שלו הוא עדיין פי 3 יותר טוב מגיבסון ויכול לתרום הרבה יותר, הוא לא חייב לשחק כל משחק אבל לתת משהו כמו 20-25 משחקים בעונה, זה לא רע בכלל.
 

AeroTom

New member
לא הייתי קורה לגיבסון כזה אפור

האמת שעד לפני שנתיים חשבתי ככה, ושנה שעברה בכל הזדמנות שהייתה לו הוא עשה יופי של עבודה (וגם תרם כמה שערים אדירים בבעיטות הידועות שלו ממרחק). הייתי קורא לו פועל אפור במקום שחקן אפור. אני די מחבב אותו. ושנאתי את זה שבקהאם בזמנו שיחק באמצע המגרש, זה לא המקום שלו והאגו שלו קצת עלה לראש אם שואלים אותי בזמנו. הוא לא פליימקר וגם לא קשר דפינסיבי. הוא צריך להיות באגף, כמו השנים הגדולות שהביא ביונייטד. אני אקח את גיבסון על בקהאם בכל רגע נתון באמצע המגרש. בדיוק כמו שהייתי לוקח את בקהאם במקומו תוך שניה באגף ימין...
 
אשמח מאוד לראות מישהו אחר במקום גיבסון

אבל לא שחקן בן 36, עם משכורת גבוהה מאוד מן הסתם, שלא ברור אם הוא מסוגל לשחק ברמות הללו עדיין, וקרקס תקשורתי מטורף שהיה הסיבה לכך שנפטרנו ממנו מלכתחילה. לבנות לעתיד במקום גיבסון, בשמחה. להיתקע בעבר, לא.
 

GIOVANINI

New member
בקהאם שחקן שמתאים בול ליונייטד

שלא הולך יכול להכנס מהספסל ועם האנרגיה שלו הבעיטות החופשיות שלו והרמות שלו יכולות לשנות משחק וגם הוא סמל
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo45.gif בדיוק מה שאני חושב

בקס יכול להיות בדיוק כמו סקולס או גיגס שעושים משחק פה ושם ועושים שינוי מתי שהם עולים מהספסל.
 

מאור 448

New member
הייתי רוצה לראות את בקס ...

יש לו מקום לעוד עונה .. אבל תלוי באיזה סכום - כי בכסף שלו אפשר להביא שחקן יותר טוב ..
 
למעלה