האם לדעתכם צריך לסגור את בן צבי?

charmingirl

New member
האם לדעתכם צריך לסגור את בן צבי?

לפי הדיווחים האחרונים, מתכוונים לסגור את בן צבי. החטיבה הכי ישנה בכפ"ס אבל מצד שני גם הכי טובה (ואני לא אומרת את זה סתם, היא קיבלה כמה פרסי חינוך וזה בהחלט מגיע לה) מה אתם חושבים? האם צריך לסגור או שמא להשאיר את החטיבה, כי כמה שפחות ילדים בכיתה כך רמת החינוך תעלה בעיר וכך תהיה הקשבה לכולם והרבה ילדים יוכלו להתקדם ולקבל את תשומת הלב שמגיעים להם. ולסגור את החטיבה הזאת, זה לא מעשה חכם. מה דעתכם בנושא?
 

plomphy

New member
תאמת?

זה לא ממש אכפת לי אני לא מכירה משם אף אחד לא מזיז לי אם יסגרו וישלחו אותם ללמוד בג´לג´וליה. אבל על העיקרון לדעתי לא צריך לסגור, ולא מהסיבות שאמרת. כי אם מהבחינה הזאת אז יש לוולד את כל הסיבות בעולם לסגור, אתה חושב שאכפת לו מרמת הלימודים? אז שנה הבאה ישלחו יותר תלמידים לשם ויהיה חוסר בחטיבה אחרת, שוב פעם הבעיה שלו חוזרת, זה מעגל שלא נסגר.
 

badboy3919

New member
לדעתי לא צריך לסגור

מאותה סיבה שיהיו יותר תלמידים ומספיק אנחנו איזה 40 (ואפילו יותר) בכיתה ........ אז עדיף שלא יסגרו.... אגב מישהו יודע למה סוגרים או שזה רק עניין של תקציב...??!
 

charmingirl

New member
לפי מה שהבנתי הם סוגרים

מכיוון ש: א)אין מספיק ילדים בכפ"ס והכיתות יהיו פחות מלאות (והרי כמובן שזה לא טוב, כמה שיותר תלמידים בכיתה-ככה יותר טוב
או שלא.. אבל הם לא קולטים את זה) ב)חוסר תקציב. ג)מבנה ישן ותופס שטח די גדול. והם רוצים לבנות על זה משהו אחר, אם אני לא טועה. אבל לא צריך לסגור! אם אתה אומר שאתם 40+ בכיתה זה.. קצת מצב קשה,הייתי אומרת.
 

BritGirl

New member
רוצים לסגור גם את "השרון"...

זה יצור מצב לא נוח לדעתי...
 
../images/Emo31.gifנעלבנו מאוד...

ואני לתומי חשבתי שחטיבות שז"ר ושרת הן הכי ותיקות (אני מחזור ד´ בשז"ר)
 

דן מלך

New member
פחחחחחחחחחחחח

השטות הכי עלובה וחסרת ידע ששמעתי בזמן האחרון... עלק הכי ותיקות בכפ"ס... ובארץ??? פחחחחחח
 
א. כן. שזר ושרת היו לפני אלון,

בן-צבי ובר-לב. אתה מוזמן לבדוק. תבדוק איזה מחזור סיים השנה בכל חטיבה, ותראה איזו הכי ותיקה. ב. כפ"ס היא מהערים הראשונות בארץ שאימצו את גישת האינטגרציה, וחיטוב (חלוקה לחטיבות- ביניים ועליונה) מערכת החינוך העירונית. לא אמרתי שהן הכי ותיקות בארץ, אלא בכפ"ס ובין הראשונות בארץ (ואם הבנת ככה- במקומך הייתי הולך להבדק). ועוד משהו- לא על כל דבר כדאי לך להגיב (במיוחד על דברים שאתה לא מבין בהם). אתה יכול לצאת מאוד|סדש| טיפש.
 
מה הקשר?!

כולם מפגרים רק אתה חכם!!! אז מר עידן!.... מה הקשר לאינטגרציה מה אנחנו בשיעור פיסיקה(לעעעעעעעעזזז)!!! יואו וכל שירשור בפורום הופך לויכוח דפוק!!! אוקי אתה צודק!- (זה מה שרצית לשמוע יאללה!!)
 
תכף גם תגידו

שכפר סבא ראשונה בארץ! מה אני יגיד לכם... ולידע כללי היא גם עיר בירה! יואו איזה מפגרים!!!
 
ואת גאון.

הנה עוד אחת שלא מבינה על מה היא מדברת, וחייב להגיב. מה פה לא ברור? שזר ושרת הן הראשונות בכפ"ס, וכמו שהסברתי למר מלך, היו בגל החטיבות הראשון בארץ. לפני שהיו חטיבות מערכת החינוך הייתה מחולקת לבי"ס עממי (א-ח), ותיכון (ט-יב). בשנות ה-60 החלה מערכת החנוך את תהליך הארגון מחדש, והחלו להקים חטיבות (יש ערים שעד היום לא אימצו את שיטת החטיבות ופועלים בהם בתי ספר שש-שנתיים) ובינתיים כפ"ס לא עיר בירה. עובדים על זה. יודיעו לך שזה יקרה. מבטיח.
 

La Gamba

New member
כפ"ס

אתם לא העיר הזאת שעומדת בפני פשיטת רגל?! לא חשוב, בכל מקרה כפר סבא היא בין הראשונות במדינה שאימצה את התוכנית הטיפשית והשטותית של האמריקאים, לא ההיתי מתגאה בזה שהתחלתי את האסון הזה. שיטת החטיבות היא השיטה הכי דפוקה במאה העשרים, אני לא מאמין שאתה גאה בזה....
 
כן, זה אנחנו...

ממש ממש לא התגאתי בזה שכפ"ס אימצה את השיטה הזאת... פשוט ציינתי עובדה. אני מסכים איתך שזאת שיטה דבילית לגמרי.
 

La Gamba

New member
את/ה שואל/ת ברצינות?

מספיק לך אם אשלח אותך למבדק שטח? לא הייתה שום סיבה להפריד בין היסודי לחטיבה, לא צריך שלוש מערכות חינוך, זהו בזבזני מבחינת כסף, מקום, כ"א, וכו´. שלא לדבר על העומס שנוצר כתוצאה מעמבער הלא מוצרך לחטיבה. בדר"כ תיכונים ויסודי אשר לא אימצו את השיטה הזו הצליחו יותר. (הפגינו תוצאות יותר גבוהות מבחינת משמעת, ציונים, והלך רוח כיתתי) עיקר הטענה היא כנגד האפקט הךלא מוצרך שנעשה עם המעבר לחטיבה.
 
למעלה