א
אמא בשוק :)
Guest
הי, שלום לכם,
הבן שלי בן שנתיים, הוא מזהה את כל אותיות ה abc, הוא מזהה אותיות א"ב ומכיר את הספרות 0-10.
הלמידה באה נטו ממנו ולא היתה לי כוונה שהוא ילמד, בטח לא בגיל כזה צעיר. זה התחיל ממספרים שהוא זיהה מגיל מאוד מוקדם כנראה בעקבות כך שכל פעם שחיכיתי למעלית או עליתי איתו במעלית אמרתי לו מה הקומה שנמצאים והראיתי לו את המספר.
לגבי אנגלית זה התחיל מזה שהצביע על אותיות שהופיעו על חולצה שלבשתי בבית והייתי אומרת לו מה האות. ולגבי עברית זה הגיע ממשחק מגנטים של אותיות.
הקליטה שלו מדהימה. ואני מצד אחד לא רוצה למנוע ממנו את הלמידה כי זה באמת בא ממנו בלבד והוא נהנה מזה ומבקש ללמוד אך מצד שני אני חוששת שהוא ישתעמם מאוד מהר במסגרות ויהיה מתוסכל או יתנהג לא יפה.
יש לו עולם עשיר משלו והרבה פעמים במעון הוא פשוט תופס פינה ומשחק עם עצמו.
מה לעשות? להמשיך כמו עכשיו ולאפשר לו ללמוד ולהתפתח? יהיה מענה לצרכים שלו בגני עירייה ובית ספר רגיל?
הבן שלי בן שנתיים, הוא מזהה את כל אותיות ה abc, הוא מזהה אותיות א"ב ומכיר את הספרות 0-10.
הלמידה באה נטו ממנו ולא היתה לי כוונה שהוא ילמד, בטח לא בגיל כזה צעיר. זה התחיל ממספרים שהוא זיהה מגיל מאוד מוקדם כנראה בעקבות כך שכל פעם שחיכיתי למעלית או עליתי איתו במעלית אמרתי לו מה הקומה שנמצאים והראיתי לו את המספר.
לגבי אנגלית זה התחיל מזה שהצביע על אותיות שהופיעו על חולצה שלבשתי בבית והייתי אומרת לו מה האות. ולגבי עברית זה הגיע ממשחק מגנטים של אותיות.
הקליטה שלו מדהימה. ואני מצד אחד לא רוצה למנוע ממנו את הלמידה כי זה באמת בא ממנו בלבד והוא נהנה מזה ומבקש ללמוד אך מצד שני אני חוששת שהוא ישתעמם מאוד מהר במסגרות ויהיה מתוסכל או יתנהג לא יפה.
יש לו עולם עשיר משלו והרבה פעמים במעון הוא פשוט תופס פינה ומשחק עם עצמו.
מה לעשות? להמשיך כמו עכשיו ולאפשר לו ללמוד ולהתפתח? יהיה מענה לצרכים שלו בגני עירייה ובית ספר רגיל?