האם לחמות מותר להגיב??.

ADI52

New member
האם לחמות מותר להגיב??.

אני קוראת כאן מה כלות כותבות על חמות ואני רותחת מכעס!!! האם בפורום זה גם לחמות מותר להגיב??.
 
למה את רותחת?!

רתיחה מזיקה קודם כל לך עצמך. לא חבל? את יודעת זה לא חייב להיות מצב של עויינות. הכל תלוי בשני הצדדדים, בתנאי שכל צד לוקח על עצמו אחריות מ-ל-א-ה למערכת היחסים. אצלי למשל, המצב שונה לחלוטין. חמותי אוהבת אותי מאוד וגם אני מאוד אוהבת אותה. אנחנו למעשה, חברות מאוד טובות. מפטפטות בינינו יותר מאשר היא עם בנה... אני חושבת שהרבה פעמים - הכשל בתקשורת הוא דו סטרי. תגובה כעוסה תוביל התנהגות שתזמין תגובה כעוסה וחוזר חלילה. התנהגות שעלולה להת]רש כמאיימת על מעמד של מי מהן תוביל את השנייה לתוקפנות ואיני מדברת על זו דווקא או על אחרת. ראשית, צריך לצאת מהמצב של ה"רתיחה" . אחר כך.. הדברים יכולים גם להיראות אחרת.
 

odeia

New member
בהחלט מותר להגיב ואף לשתף בכל

מה שמרגיז אותך. לספר את הדברים הרעים ולש לשכוח לשתף גם בטובים.
 

zimes

New member
בטח שמותר להגיב!

אבל... תגיבי לענין. לא כל הכלות שונאות את החמיות שלהן. הסיפורים הקשים שסופרו פה - באמת קשים, בעיני. זה לא ענין של "חמות", אלא של בנאדם חסר טקט ורגישות. את בהחלט מוזמנת להציג את צד החמות בסיפורים השונים
 

shelycat

New member
בהחלט

אני בטוחה שלמרות שהסיפורים נשמעים נוראיים ואיומים מדובר כאן בקבוצה של אנשים שדי נכשלים באופן כללי כבני אדם וברור שלא כל החמות/גיסות הן כאלו, הרי אני בהחלט רואה את זה בסביבתי שיש "חמות/גיסות" נורמליות ונחמדות בעוד יש "מפלצות" כמו שלי שהן חמות/גיסות על הפנים אבל מספורים של אלו שהכירו את חמותי בעברה מסתבר שהיא היתה גם כלה "רעה" ואדם שבאופן כללי לא מצליח בתחום יחסי האנוש ואותו כלל תופס לגבי גיסתי שהיא באופן כללי אדם לא מוצלח במיוחד ובודד בשל כך בנוסף לשק הבעיות שלה. כך שהקיטורים כאן הם לכל היותר התקפה אישית על המושא הפרטי של כל אחד מאיתנו אבל בהחלט לא על מוסד החמה/גיסה, זה לא אישי נגדך כ"חמה" אלא אישי רק נגד אדם ספציפי, ברור שיש שני צדדים לכל מטבע ותמיד נשמח לשמוע גם מהצד השני רק שלצערנו הצד השני שלנו לא בהכרח רוצה לשתף פעולה ולהגיע לכדי פתרון, וכאן מגיע מקומו של הפורום הזה ותפקידו בחיינו-להוריד מהלב את מה שיש לנו ולראות שאולי אנחנו לא לבד ואולי גם ללמוד קצת מניסיונם של אחרים כולל "חמה" שדווקא כלתה לא מעונינת בשיתוף פעולה. אני באופן אישי תמיד אשמח לעצת בעלי ניסיון וגם לשמוע את הצד השני אבל האמת המרה היא שדווקא את האמת הספציפית של הצד השני במקרה שלי אני לא אשמע.
 

טלאפ

New member
בהחלט מותר - זה פורום קיטורים

אני חושבת שהבעיה היחידה כאן היא שאת המשפחה שלנו אנחנו לא בוחרים אבל אין לנו ברירה ואנחנו מסתדרים איתם. להורים שלנו ולאחים שלנו אנחנו יכולים להעיר והדברים נשכחים ונסלחים לבסוף. אבל במקרה של החמים/חמיות חותנים/חותנות גיסים/גיסות ואפילו חתן/כלה אלו אנשים שלא בחרנו להיות איתם בקשר אלא קבלנו אותם כעסקת חבילה בעקבות החתונה. ולא תמיד אלו אנשים שאנחנו היינו בוחרים כ"חברים" שלנו, כי חברים אפשר לבחור ולא כל הטיפוסים בעולם מתאימים זה לזה. אבל בגלל שהם משפחה והקשר איתם די אינטנסיבי ויש לנו ציפיות מאוד גבוהות כך גם האכזבות זה המקור לכל הקיטורציה שלנו (גם משם הפועל לקטר וגם קיטור - אד).
 

מירושקה

New member
תגובה ל ADI

את לא צריכה לרתוח הם יתבגרו ויהיו גם חמות וזה יחזור להם כבומרנג מה שאני יודעת שהכלה שלי והחתן שלי מתים עלי נותנים לי כבוד מלאכים ואני מחזירה להם כפליים וכולנו מאושרים הלוואי על כולם שבוע טוב לכולםםםםםםםםם
 

ADI52

New member
מירושקה, כיצד את מרגישה כאשר

היית מגלה שכלתך הייתה מבזה והופכת אותך למכשפה בפני הפורום? אני כחמות כואבת את כאב החמות שכך כותבים עליהן! נו, כפי שאת אומרת כאשר הן יתבגרו ויהפחו לחומות ירגישו מה אני מרגישה כאשר אני קוראת דברים קשים שנאמרים כאן.. אני רק יודעת שהבת שלי בעצמה כלה (טרייה) ולעולם לעולם לא תעלה על דעתה לכתוב דברים שיעליבו את חמותה.. וגם אם באמת חמותה הייתה מפלצת.. אפילו לי שאני אמה היא לא תספר דברים שיפגעו בחמותה, ולמרות שאני ובתי מאוד קרובות.. ואגב, גם אני וחתני, וכלתי.. כולנו חברים טובים ואוהבים!!
 
למעלה