האם למישהו יש ניסיון עם שירות פלרום?

Srulikg

Member
היה לי ביטוח של שלושה מכשירים של אלקטרה:
מכונת כביסה ומייבש של ווירפול וכיריים של סאוטר. הביטוח הוא לחמש שנים.

היום שירות פלרום התקשרו אליי ושאלו אותי אם אני רוצה לחדש את הביטוח.
בהתחלה סירבתי, אבל אחר כך חשבתי שזה משתלם והסכמתי.
הם גם אמרו שמגיעה לי מתנה, שואב אבק או בלנדר. בחרתי בבלנדר.

אני פוחד שאגלה שעקצו אותי, כמו שראיתי שהרבה נעקצו מחברות שונות בתוכנית "הכל כלול"
ואני אגלה שמחייבים אותי על המתנה.
הם הציעו לי מתנה כדי לפתות אותי ובעצם יחייבו אותי עליה?
למישהו יש ניסיון איתם? עשיתי נכון שחידשתי?
 
נערך לאחרונה ב:

GoldenEyes

Well-known member
היה לי ביטוח של שלושה מכשירים של אלקטרה:
מכונת כביסה ומייבש של ווירפול וכיריים של סאוטר. הביטוח הוא לחמש שנים.

היום שירות פלרום התקשרו אליי ושאלו אותי אם אני רוצה לחדש את הביטוח.
בהתחלה סירבתי, אבל אחר כך חשבתי שזה משתלם והסכמתי.
הם גם אמרו שמגיעה לי מתנה, שואב אבק או בלנדר. בחרתי בבלנדר.

אני פוחד שאגלה שעקצו אותי, כמו שראיתי שהרבה נעקצו מחברות שונות בתוכנית "הכל כלול"
ואני אגלה שמחייבים אותי על המתנה.
הם הציעו לי מתנה כדי לפתות אותי ובעצם יחייבו אותי?
למישהו יש ניסיון איתם? עשיתי נכון שחידשתי?
לא עשית נכון לחדש ביטוח
זה בטוח מיותר , עלות תיקון פרטי עולה פחות מהביטוחים המגוכחים של פלרום
מעבר לכך סופר ופורסם רבות על אי השירות של פלרום ושל חברת פל
זאת בדיוק הסיבה שאני כבר לא קונה מוצרי אלקטרה.
 
לא עשית נכון לחדש ביטוח
זה בטוח מיותר , עלות תיקון פרטי עולה פחות מהביטוחים המגוכחים של פלרום
מעבר לכך סופר ופורסם רבות על אי השירות של פלרום ושל חברת פל
זאת בדיוק הסיבה שאני כבר לא קונה מוצרי אלקטרה.
גם אני מאד מאוכזב .
הם לא מכירים בכתב שרות שיש לי על תוספת של 5 שנים לביטוח.
ממש חברה של עברינים.
לא קונה יותר שום מוצר שקשור באלקטרה
 

GoldenEyes

Well-known member
היה לי ביטוח של שלושה מכשירים של אלקטרה:
מכונת כביסה ומייבש של ווירפול וכיריים של סאוטר. הביטוח הוא לחמש שנים.

היום שירות פלרום התקשרו אליי ושאלו אותי אם אני רוצה לחדש את הביטוח.
בהתחלה סירבתי, אבל אחר כך חשבתי שזה משתלם והסכמתי.
הם גם אמרו שמגיעה לי מתנה, שואב אבק או בלנדר. בחרתי בבלנדר.

אני פוחד שאגלה שעקצו אותי, כמו שראיתי שהרבה נעקצו מחברות שונות בתוכנית "הכל כלול"
ואני אגלה שמחייבים אותי על המתנה.
הם הציעו לי מתנה כדי לפתות אותי ובעצם יחייבו אותי עליה?
למישהו יש ניסיון איתם? עשיתי נכון שחידשתי?
אם זה מעניין אותך

 

Srulikg

Member
שכנעת אותי. עשיתי טעות. אני רוצה לבטל את העסקה.
תחת "תקופת השירות" כתוב:
הודעה על ביטול כאמור תינתן בטלפון: 6668 * או בדואר רשום לכתובת: המסגר 1 לוד או בדוא"ל: [email protected] או בפקס 03-5727162

כמו כן כתוב: כתב השירות יכנס לתוקף 15 ימים לאחר יום עריכתו (תקופת המתנה) בתקופה זו יהא הלקוח רשאי לבטל את כתב השירות בלא חיוב.
זאת אומרת שיש לי שבועיים עד שזה נכנס לתוקף.

בסעיף על ביטול הם מציינים: על הלקוח יהא לציין את שמו, כתובתו, מספר הטלפון ומספר זהותו בהודעה.
שלחתי אליהם מייל, אבל ההודעה נחסמה.
לכן שלחתי פקס עם כל הפרטים הדרושים וביקשתי לבטל את העסקה.

הם יחייבו אותי עבור הבלנדר?
 
נערך לאחרונה ב:

k-don

Well-known member
שכנעת אותי. עשיתי טעות. אני רוצה לבטל את העסקה.
תחת "תקופת השירות" כתוב:
הודעה על ביטול כאמור תינתן בטלפון: 6668 * או בדואר רשום לכתובת: המסגר 1 לוד או בדוא"ל: [email protected] או בפקס 03-5727162

כמו כן כתוב: כתב השירות יכנס לתוקף 15 ימים לאחר יום עריכתו (תקופת המתנה) בתקופה זו יהא הלקוח רשאי לבטל את כתב השירות בלא חיוב.
זאת אומרת שיש לי שבועיים עד שזה נכנס לתוקף.

בסעיף על ביטול הם מציינים: על הלקוח יהא לציין את שמו, כתובתו, מספר הטלפון ומספר זהותו בהודעה.
שלחתי אליהם מייל, אבל ההודעה נחסמה.
לכן שלחתי פקס עם כל הפרטים הדרושים וביקשתי לבטל את העסקה.

הם יחייבו אותי עבור הבלנדר?
הם נתנו לך את הבלנדר כדי ליצור התחייבות. אם תפתח אותו יחייבו אותך לשלם עליו מחיר מופקע
 

Srulikg

Member
בנוסף לפקס ששלחתי התקשרתי אליהם. ביקשתי לבטל את הביטוח
ואמרו לי שקשרי לקוחות ייצרו אתי קשר תוך 14 ימי עסקים.
הם אמרו לי שפקס יזרז את התהליך.
אפשר לקבל ייעוץ?
 

GoldenEyes

Well-known member
בנוסף לפקס ששלחתי התקשרתי אליהם. ביקשתי לבטל את הביטוח
ואמרו לי שקשרי לקוחות ייצרו אתי קשר תוך 14 ימי עסקים.
הם אמרו לי שפקס יזרז את התהליך.
אפשר לקבל ייעוץ?
איזה ייעוץ אתה מבקש?
 

Srulikg

Member
אם אפשר לזרז את 14 ימי העסקים לכמה שפחות.
אם לעוד אנשים בפורום יש ניסיון עם פלרום ולקבל מהם חוות דעת שנייה.
 

GoldenEyes

Well-known member
אם אפשר לזרז את 14 ימי העסקים לכמה שפחות.
אם לעוד אנשים בפורום יש ניסיון עם פלרום ולקבל מהם חוות דעת שנייה.
אה
לא יודע לומר לך אם יש דרך לזרז
עשית מה שיכולת
מעבר לכך , אם תראה בכל זאת חיוב בכרטיס האשראי שלך , תעשה הכחשת עסקה
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בחלק מהביטוחים האלה כתוב שבמידה והחברה לא מסוגלת לתקן - אז הביטוח יבוטל
וזה קצת מזכיר לי שבתקופה שבזק סיפקה גם את מכשירי הטלפון שולם כל חודש עבור ביטוח המכשיר, יום אחד התקלקל לי המכשיר והתקשרתי אליהם ונענייתי "כבר כמה שנים אנחנו לא מתקנים מכשירי חוגה" כששאלתי למה הם גובים ממני בכל אותן השנים דמי ביטוח השיבו שאם אבקש הם יפסיקו לגבות אבל מה שגבו חלא יוחזר כי היה מבוטח.
 

Srulikg

Member
בנושא אחר:
אני מעוניין לשתף אתכם בשיחת טלפון שהתבצעה היום.
על הצד השני של הקו היה שליח שטען שמגיעה לי מתנה לחג. יין וכל מיני דברים.
בהתחלה הוא טעה בשם שלי, אז תיקנתי אותו, ואחר כך הוא טעה בכתובת לגמרי ורצה לדעת מה הכתובת הנכונה.
סירבתי למסור פרטים, אמרתי שאני לא מעוניין ובזה הסתיימה השיחה.
למישהו מוכר הסיפור הזה? זה עוקץ?
 
נערך לאחרונה ב:
קיבלת היום sms "תקופת הביטוח שלך עןמדת להסתיים" מעולם לא עשיתי ביטוח כזה. אוטומטית העברתי לספאם כך שלא יודעת איזו חברה זו
 

evike

Well-known member
מנהל
גם אני קיבלתי לפני כמה שנים טלפון מחברה שלא זוכרת את שמה, שהביטוח על המקרר שלי, בן השנה, פג ושכדאי לחדשו. כך גם לגבי מוצרים לבנים נוספים. רק שהמקרר שלי היה אז בן יותר מ 30, וגם אני בעיקרון לא מבטחת שום מכשיר. מסתפקת בביטוח האוטומטי של שנה או יותר לכל מכשיר חדש, ובעת הצורך יש לי את הטכנאי הקבוע שלי. ואני גם מקפידה לקנות מוצרים איכותיים, כך שממילא הביטוח מיותר.
בנוסף, בדיוק קניתי מכונת כביסה חדשה עם ביטוח של 3 שנים, אז ברור שלא הייתי צריכה ביטוח.
 

SicTransit

Active member
חברות שונות עורכות מדי פעם מסע דיג שנפתח ב"הביטוח שברשותך עומד לפוג..."
 
למעלה