האם לספר או לא לספר
שלום, לי יש בן שמשולב בכיתה קטנה בבית ספר רגיל בת"א. אבל דווקא לא על זה רציתי לדבר. הבן השני שלי הוא ילד רגיל בכיתה רגילה בבית ספר בו יש גם כיתה קטנה עם ילדים עם בעיות "קטנות" יחסית ושתי הכיתות באותה שיכבה. הם בהפסקות, במסיבות וכד' ביחד. הבן שלי בן 7 ואני שומעת מהצד איך הוא מדבר עם החברים שלו על הילדים של הכיתה הקטנה: " זה צועק כל הזמן, וזה מרביץ, וזאת בקושי מדברת וכד'. הילדים הרגילים שמים לב לכל דבר ולפעמים בלי כוונה הם יכולים להיות מאוד, מאוד אכזריים. אני חושבת שהילד יסבול יותר אם ישמע דברים מילדים אחרים, ואני יודעת שבטוח שהוא ישמע. אפשר לספר בכללית ללא צורך במתן אבחנה שלו טיפה יותר קשה ולכן הוא צריך כיתה קטנה יותר. הילד הגדול הוא בכיתת תיקשורת, אספרגר בבית ספר רגיל וכל ילדי הבית ספר יודעים למה. זאת רק דעתי אבל בכל זאת בהצלחה בשנת הלימודים הקרובה ליאת
שלום, לי יש בן שמשולב בכיתה קטנה בבית ספר רגיל בת"א. אבל דווקא לא על זה רציתי לדבר. הבן השני שלי הוא ילד רגיל בכיתה רגילה בבית ספר בו יש גם כיתה קטנה עם ילדים עם בעיות "קטנות" יחסית ושתי הכיתות באותה שיכבה. הם בהפסקות, במסיבות וכד' ביחד. הבן שלי בן 7 ואני שומעת מהצד איך הוא מדבר עם החברים שלו על הילדים של הכיתה הקטנה: " זה צועק כל הזמן, וזה מרביץ, וזאת בקושי מדברת וכד'. הילדים הרגילים שמים לב לכל דבר ולפעמים בלי כוונה הם יכולים להיות מאוד, מאוד אכזריים. אני חושבת שהילד יסבול יותר אם ישמע דברים מילדים אחרים, ואני יודעת שבטוח שהוא ישמע. אפשר לספר בכללית ללא צורך במתן אבחנה שלו טיפה יותר קשה ולכן הוא צריך כיתה קטנה יותר. הילד הגדול הוא בכיתת תיקשורת, אספרגר בבית ספר רגיל וכל ילדי הבית ספר יודעים למה. זאת רק דעתי אבל בכל זאת בהצלחה בשנת הלימודים הקרובה ליאת