האם לפזר את המאמרים בשביל SEO?

Itzik RDVC

New member
האם לפזר את המאמרים בשביל SEO?

שלום, מזה 3 שנים שאנו מפרסמים את המאמרים שלנו בנושאי ייעוץ השקעות באתר שלנו וגם באתרי מאמרים כמו READER וגם כמה אתרי של שוק ההון. הדבר כמובן נתן לנו גם לינקים לתוך האתר וגם עוד מקום שאנשים יכלו למצוא אותנו דרך חיפושים ברשת וכדומה. קראתי בכמה מקומות, כי שכפול התוכן הופך את המאמר באתר שלי לפחות נחשב בעיני GOOGLE, האם זה נכון? בגלל שאין לי כמעט כניסות מהאתרים האלו שפרסמתי מאמרים ורק נהנה מהלינק אלי האם כדאי להמשיך בכך? עוד פרט מעניין שגיליתי השבוע הוא, שאחרי שפרסמתי מאמר חדש באתר שלנו, תוך יומיים כבר היו לי כניסות של אנשים שמצאו את המאמר ב-GOOGLE, כאשר על המילים החשובות שלו גרמו לנו להיות במקום הראשון או השני. אז מה דעתכם? האם כדאי להמשיך לפרסם מאמרים בכל מקום לטובת הלינק, או עדיף שהתוכן באתר שלנו יהיה ייחודי? כמובן בהיבטים של SEO. תודה
 

אני66

New member
צודק

אם המאמר שלך מופיע בכמה מקומות גוגל נותן את הניקוד המקוריות לאתר שבוא הוא זיהה את המאמר ראשון. טיפ קטן לגבי פרסום מאמרים באתרים אחרים. פרסם תקציר ושהלינק אלייך יהיה להמשך המאמר . המאמר אצלך לא יכלול את מה שפורסם באתר השני. או כך שבוע בין פרסום מאמר אצלך באתר ועד שאתה מעלה אותו באתרים אחרים. עוד על מאמרים ניתן לקרוא אצלי באתר מאמר על תוכן. תהנו תוכן של אתר
 

Itzik RDVC

New member
תודה הייתה לי הרגשה שזה הכיוון

אבל רציתי דעה של איש מקצוע. עזרת לי מאוד, אני אפעל כך!
 

מאי ודי

New member
שכפול מאמרים

לא הייתי מציעה לך לשכפל תוכן גם אם אתה שם אותו קודם באתר שלך ומחכה שבוע. קודם כל, הדף החדש שלך יכול להתאנדקס גם אחרי חודש, בעוד שדפים באתרים אחרים יכולים להתאנדקס כל יום. ואז, גם אם פרסמת את המאמר קודם כל אצלך, גוגל יגלה אותו קודם באתר המאמרים וכשיגלה את שלך הוא ייחשב כמשוכפל. שנית, המטרה של המאמר שאתה שם באתר מאמרים או כל אתר אחר, היא למשוך את הקורא אליך לאתר. לכן, תקציר זה רעיון טוב וכן גם חומר אחר שמהווה רק מוטיבציה לקרוא הלאה, מסקרן, לא שלם וכד'. לתת מוטיבציה ואחריה קישור אליך. לעומת זאת, למי שכבר הגיע אליך לאתר תכתוב מאמר שייתן לו מוטיבציה לפנות אליך. לגבי שכפול תוכן - גם העתקה של 2-3 פסקאות זהות היא שכפול.
 

Itzik RDVC

New member
תודה,

לגבי מתי גוגל מגיע, ידעתי על כך ותמיד המתנתי עד שגוגל מצא את הדף החדש שלי. בזמן האחרון גוגל בודק אותי לעיטים קרובות יותר וכל דף תוך כמה ימים כבר מאונדקס. מכיוון שכעסק קטן, המאמץ לכתוב תקציר שגם לא יהיה בנוי מפסקאות דומות הוא פשוט גדול מידי (גם ככה קשה למצוא זמן לכתוב מאמרים) אולי נפסיק להפיץ אותם. או נדאג שיהיה רק אחד בכל אתר מאמרים בכדי שיהיה לנו לינק וזהו.
 
זו בעיה מוכרת

כולם יודעים שצריך להפיץ מאמרים, אבל אין להם ממש זמן לזה. אז כותבים מהר מהר ובלה בלה, וככה האינטרנט מתמלא זבל... אפשרות אחרת היא להעזר בכותבי תוכן/קופירייטרים, שגם הם כותבים רק בלה בלה בלה... רק יפה יותר.
 

Itzik RDVC

New member
את צודקת על הכלל אבל....

אני מקווה שאנו היוצא מהכלל הזה. אנו מנסים לשפר כל הזמן ולדעתי המאמרים שלנו ממש טובים וברמה גבוה. כמובן שה גורם לנו לפרסם הרבה פחות. אני מזמין אותך ואת האחרים לקרוא את המאמרים האחרונים שלנו בתחום של ייעוץ השקעות.
 
למעלה