קושקושית מתולתלת
New member
האם לקחת הסכם פשרה?
הסיפור בקצרה הוא כזה. רכשתי מכשיר מחברת סלקום ולא היה לי קליטת אינטרנט. במשך חודשיים וחצי הגעתי 7 פעמים למרכז שירות וכ30 שיחות במוקד הטכני.
כל הזמן עשו לי איפוסי הגדרות וכל מיני כאלה.
כבר בשיחות הראשונות החלפנו שימים עם מכשיר אחר והתברר כי המכשיר לא תקין. סלקום התעקשו שהבעיה ברשת.
לאחר חודשיים וחצי הגשתי תביעה על סך 5600. שבוע לאחר הגשת התביעה התקשרו מסלקום והחליפו לי מכשיר. מעכשיו יש אינטרנט והכל תקין.
התקשרו מסלקום כדי להגיע לפרשה של 1600 שח.
האם לקבל את הפשרה או ללכת למשפט?
יש לציין שיש לי הוכחות מוצקות של שעות ותאריכים של שיחות והגעות כולל הקלטות שיחה וכל זה הוגש לבית המשפט
תודה
הסיפור בקצרה הוא כזה. רכשתי מכשיר מחברת סלקום ולא היה לי קליטת אינטרנט. במשך חודשיים וחצי הגעתי 7 פעמים למרכז שירות וכ30 שיחות במוקד הטכני.
כל הזמן עשו לי איפוסי הגדרות וכל מיני כאלה.
כבר בשיחות הראשונות החלפנו שימים עם מכשיר אחר והתברר כי המכשיר לא תקין. סלקום התעקשו שהבעיה ברשת.
לאחר חודשיים וחצי הגשתי תביעה על סך 5600. שבוע לאחר הגשת התביעה התקשרו מסלקום והחליפו לי מכשיר. מעכשיו יש אינטרנט והכל תקין.
התקשרו מסלקום כדי להגיע לפרשה של 1600 שח.
האם לקבל את הפשרה או ללכת למשפט?
יש לציין שיש לי הוכחות מוצקות של שעות ותאריכים של שיחות והגעות כולל הקלטות שיחה וכל זה הוגש לבית המשפט
תודה