האם לקחת הסכם פשרה?

האם לקחת הסכם פשרה?

הסיפור בקצרה הוא כזה. רכשתי מכשיר מחברת סלקום ולא היה לי קליטת אינטרנט. במשך חודשיים וחצי הגעתי 7 פעמים למרכז שירות וכ30 שיחות במוקד הטכני.
כל הזמן עשו לי איפוסי הגדרות וכל מיני כאלה.
כבר בשיחות הראשונות החלפנו שימים עם מכשיר אחר והתברר כי המכשיר לא תקין. סלקום התעקשו שהבעיה ברשת.
לאחר חודשיים וחצי הגשתי תביעה על סך 5600. שבוע לאחר הגשת התביעה התקשרו מסלקום והחליפו לי מכשיר. מעכשיו יש אינטרנט והכל תקין.
התקשרו מסלקום כדי להגיע לפרשה של 1600 שח.
האם לקבל את הפשרה או ללכת למשפט?
יש לציין שיש לי הוכחות מוצקות של שעות ותאריכים של שיחות והגעות כולל הקלטות שיחה וכל זה הוגש לבית המשפט
תודה
 
אף פעם אי אפשר לדעת מה יפסוק בית המשפט.

כל מקרה לגופו, ויש אי אחידות בין הפסיקות השונות.

על פניו נשמע לי שבפסק דין בבית משפט תוכלי לקבל יותר ממה שהציעו לך. לצערי אני לא יכול "להבטיח" משהו כזה, ותמיד יש סיכוי שבית משפט גם יפסוק פחות. אבל אם זה היה קייס שלי - הייתי לוקח את זה לדיון, או מנסה להתמקח אתם שיעלו את ההצעה שלהם.

(אגב, תבעת סכום שהוא סביר לחלוטין, והעובדה שלא דרשת סכומים מופרזים, תיתפס טוב בפני בית משפט).
 
תודה רבה

לאחר מיקוח הציעו לי חצי ממה שביקשתי והסכמתי
דיברתי עם עוד והוא אמר שאם החליפו לי מכשיר אז סכום הפרשה יפה מאד
וכמו שאמרת אין לדעת מה יקרה בבית המשפט
 
למעלה