האם מגיע ל`אחמד בן שרה` תרומות?

האם מגיע ל`אחמד בן שרה` תרומות?

לא מספיק שהיא הלכה וחגגה עם ערבי ימ"ש, ולא נגיד שהיא חזרה בתשובה על מעשיה, אלא אם היא לא הייתה מוכה, לא הייתה מנסה לברוח ממנו. אגב זה נותן לגיטימציה לנשים יהודיות ללכת עם ערבים, מקסימום יחלצו אותה אח"כ עם הילדים, ועוד יממנו לה בכספי התורמים, דירה וכו`
 
אני מאמינה שהיה פעם סיפור כזה

שיהודיה התחתנה עם ערבי וילדה לו ילד. אבל אני חושבת שהעניין הזה כבר יצא מכלל ה"מסכנות" ועבר לקטע שיווקי ופרסומי - גימיק ותו לא.
 

gushnick

New member
יש סיפורים כאלה...

אבל לא הרבה כמו סיפורים ללא ילד בסוף.
 

odery

New member
לדעתי אתה מפספס את הנק`

הנשים והילדים האלה צריכים עזרה,אבל איתי אני לא מסוגלת לתרום לעמותה שטוחנת אלף פרסומות ביום,את כספי הפרסום הם יכולים בשקט להעביר לטיפול באותן נשים ובאותם ילדים.
 
כן, מרגיז אותי לראות את דפי הכרומו עם ההדפסה

הצבעונית עושים את דרכם מהתיבה לפח אצל מרבית המשפחות... באמת חבל..
 
מה שיותר מציק לי זה

בשביל מה להציל את אחמד בן שרה אם ממילא יתייחסו אליו אח"כ כסוג ב' אם לא ד'??? אם ממילא אח"כ לא יקבלו אותו ואת משפחתו לדורי דורות בציבור????{כן,מה לעשות,בציבור החרדי פוקדים עוון אבות על בנים}
 

odery

New member
לא להצילותם זה קיצוני

אבל יש אמת בדבריה,כשאתה עני בין עניים זה סוג התמודדות אחת וכשאתה עני בין עשירים זו התמודדות שניה,ק``ו אם העשירים קמצנים וגאוותנים.
 
אם הילד סובל כשהוא חי שם כערבי

אז לא משנה מה הוא ירגיש כשיצילו אותו. צריך לחלץ אותו. אבל אם טוב לו שם - ויש צד שאתן צודקות ואולי כדאי להשאיר אותו שם - אבל זה אשכרה תינוק שנשבה והייתי מחלצת אותו גם במקרה הזה. מה שלא אהבתי בתגובה של שתיכן (אודרי ומאושרת) זה שבעצם אמרתם במקום הילד את "טוב מותי מחיי"
 
מרושע מרושע

אבל אמיתי. תאמיני לי שכשהם מגיעים לרגע שבו צריך להתמודד מול הציבור והממסד החרדי הם לבד יצעקו 'טוב מותי מחי'י'. לציבור החרדי יש דתומטר עם סקלה עצבנית במיוחד מי שלא עומד במילימטר על המילימטר של הסקלה אחת דינו:'החוצה'. מותק,זו עובדה. קשה להם לקבל את השונה את האחר.
 

odery

New member
ותכחישי

ותאמרי שאפילו את חרדית נאורה,היית יוצאת או מתירה לביתך לצאת עם כזה בחור,כליל המעלות,ירא``ש,ואפילו חצי אשכנזי.
 
איזו הסחפות X 2

עזבו את מה שהוא יעבור אחרי שיחלצו אותו. אני הייתי מחלצת אותו כי הוא יהודי אפילו אם טוב לו אצל הערבים, ק"ו אם רע לו. (טובת הילד, וזו לא קלישאה כאן). שאני אבין, לזה אתן גם מתנגדות?
 

odery

New member
לאא

אין ספק שצריך להצילותו.רק שהשיקום שהם מציעים לא מתאים.לא בסביבה החברתית ולא בהשקפתית.
 

לב אiהב

New member
מעולם לא ידעתי שיש שיקול כזה בהלכה

שאם יפדו איזה ילד יהודי מבין הגויים,ויהיה לו רע מבחינה רגשית וכו` בין אחיו היהודים,אז לא פודים אותו ונותנים לו להישאר להיטמע בין הגוים.הוא י ה ו ד י ! גם אם היחס כלפיו אח``כ לצערינו יהיה מאד מושחת ולא הוגן,זה לא פוטר אותנו מלהצילו,וכבר אמרו חז``ל,גדול המחטיאו יותר מן ההורגו! בנוגע לטענה איך יתייחסו אליו אח``כ,אני חושב שזה באמת מזעזע ואיום ונורא.הרי הוא יהודי לכל דבר,אך אל תישכחי שאצל הערבים היחס אליו תמיד יהיה פי כמה וכמה גרוע יותר ביגלל אמו היהודיה.
 
תקרא תקרא שוב...

"גדול המחטיאו יותר מן ההורגו!!!" מה יותר גדול מלטרוק לאותם שבים את הדלת בפנים כאומרים להם:'שובו מאין באתם' לאן הם ילכו??? לחטוא.
 

לב אiהב

New member
כבר אמרתי שזה מזעזע ומושחת היחס הזה

אם זה קיים אצל מישהו,אך מכאן ועד לא להציל,הדרך רחוקה.המציאות היא שגם אם יחטא אותו ילד שיתייחסו אליו כך,עדיין לא יחיה כערבי רחוק לגמרי מהקב``ה ומדת ישראל
 
באשר הוא שם...

באו מלאכי השרת לפני רבש"ע ואמרו:"ראה ישמעאל,עתיד לעשות צרות רבות ורעות לבניך,אל תחייהו" אמר להם הקב"ה:"לכו ראו מה הוא עכשיו" באו ואמרו לו:"צדיק" אמר להם:"באשר הוא שם,אני דן אותו כרגע לפי מעשיו עכשיו" וישמעאל חי. כאשר אדם מגיע למעלה ישאל אותו הקב"ה: "מי אתה?" יענה האדם:"אני הסבא שלי הי'ה הרב..." וימשיך וישאל הקב"ה:"אבל,מי אתה?" ויען האדם:"אני אבא שלי הי'ה הרב..." וימשיך וישאל הקב"ה:"אבל,מי אתה????" מי אתה,לא מי סבא שלך או אבא שלך. הייחוס זה המעשים,האופי,המצוות שלך!!! אודרי, ומי כמוך וכמוני שיודעות שזה לא משנה מאין האדם הגיע ומה הייחוס שלו זה משנה היכן הוא כיום.
 
יפה. באשר הוא שם. בלי לקבוע עבורו

מתי טוב מותו מחייו. בקשר לחיים שאחר כך - זה לא יהיה קל אבל ההסתכלות שלכן לא נכונה, כי לכל אחד מאיתנו קיים מישהו חרדי שלא יתחתן איתו בשום אופן.. גם לי יש "חסרונות" (כמו רשיון נהיגה) שיש כאלה שישללו אחת כמוני אפילו בלי לבדוק, הפואנטה היא שגם אחת כמוני לא היתה מחפשת את הסגנון שלהם.
 
למעלה