הם חייבים להיות פרו-לקוח, אחרת לא ישתמשו בהם
וזה נראה לך מוגזם בראייה ישראלית; בארה"ב זה שירות די סטנדרטי, גם בלי שום פייפל. פשוט מקובל הרבה יותר לבוא לקראת הלקוח ולהוציא אותו מרוצה בלי להתקטנן ולהתווכח, גם אם הוא לפעמים טועה.
 
מן הסתם המצב שבו פייפל פוסקים לטובת קונה כשהפריט נמסר הוא בעייתי... אם כי קורה פה ושם שכתוב נמסר והלקוח באמת לא קיבל, ומבחינתו הוא צודק. יש כאן שני צדדים למשוואה.
 
לגבי 180 יום, אני דווקא בעד. המינימום לא צריך להיות פחות מ-90 לדעתי. כי 60 יום, בעיקר במדינות שמהן/אליהן הדואר איטי, זה לא פעם מעט מדי. לפעמים לקוחות קצת חולמים, מפספסים ו...הופ, נגמר.
 
שוב, בארה"ב אפשר למצוא עסקים שמעניקים שירות גם הרבה אחרי 180 יום לאחר הקנייה, פשוט כדי לשמור על שם טוב.