האם מישהו הבין את ההודעה מ EBAY לגבי צורת תשלום...

Sanchez

Member
האם מישהו הבין את ההודעה מ EBAY לגבי צורת תשלום...
בשם Adyen ?
לא הבנתי במה זה שונה מ PAYPAL.
על מה כל הרעש והצלצולים ?
 

francolana

New member
לא הבחנתי ברעש וצלצולים
בסך הכל הם יטמיעו בהדרגה פלטפורמה חדשה לסליקה. זה יהיה זמין רק בעוד אי אלו חודשים. מי שרוצה להמשיך לשלם או לקבל פייפאל יכול
 

טלי5555

New member
רעש וצלצולים בצדק
ברגע שאיביי תתתחיל לסלוק בעצמה היא תהווה אלטנטיבה משמעותית לפייפאל.
אפשר להניח שהיא תגבה עמלות נמוכות יותר מהמוכרים ותעניק לקונים את אותה הגנה שפייפאל מעניקה היום.
 

Sanchez

Member
אני היתי בטוח...
שכשאי-ביי "נפרדה" מפיי-פאל לפני כמה שנים- היא נשארה בעלת מניות בה.
מסתבר שלא !
&nbsp
מצד שני, למה את אומרת שאי-ביי יסלקו בעצמם ?
הם הרי ישתמשו בשירותים של ADYEN.
האם הם מושקעים בחברה זו ?!
 

טלי5555

New member
אם קראת
אז אתה יודע ש- ADYEN עומדת לפני הנפקה. לכן, לא מן הנמנע שאיביי תהיה בעלת מניות.
אבל בלי קשר, החברה הזו תבצע את הסליקה עבור איביי.
עבור הקונה לא משנה שם החברה. הוא יודע שבתוך איביי כבר מוטמעת אפשרות התשלום בלי להיות מועבר לפייפאל.
גם מבחינת המוכר,זה אומר שכל ההתנהלות הפיננסית במכירה דרך ADYEN תתקיים רק בתוך איביי.
כל תחרות לפייפאל היא טובה. העמלות שהיא גובה מהמוכרים שערורייתיות. השירות שהיא נותנת גרוע ביותר והיא מוטת קונים כמעט בכל מצב.
 

alex155

New member
בעיני העיוות הכי גדול במצב כיום
הוא שלקוחות (חצופים) שמפסידים בקייסים מולי באיביי (כי הפריט נמסר), פשוט פותחים שניה אחרי קייס בפייפאל, וזוכים!

ועוד לא הגעתי ל-time frame המאוד מאוד בעייתי של לתת 180 יום.

כל מה שיעשה סוף לקרקס הזה, אני בעד!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הם חייבים להיות פרו-לקוח, אחרת לא ישתמשו בהם
וזה נראה לך מוגזם בראייה ישראלית; בארה"ב זה שירות די סטנדרטי, גם בלי שום פייפל. פשוט מקובל הרבה יותר לבוא לקראת הלקוח ולהוציא אותו מרוצה בלי להתקטנן ולהתווכח, גם אם הוא לפעמים טועה.
&nbsp
מן הסתם המצב שבו פייפל פוסקים לטובת קונה כשהפריט נמסר הוא בעייתי... אם כי קורה פה ושם שכתוב נמסר והלקוח באמת לא קיבל, ומבחינתו הוא צודק. יש כאן שני צדדים למשוואה.
&nbsp
לגבי 180 יום, אני דווקא בעד. המינימום לא צריך להיות פחות מ-90 לדעתי. כי 60 יום, בעיקר במדינות שמהן/אליהן הדואר איטי, זה לא פעם מעט מדי. לפעמים לקוחות קצת חולמים, מפספסים ו...הופ, נגמר.
&nbsp
שוב, בארה"ב אפשר למצוא עסקים שמעניקים שירות גם הרבה אחרי 180 יום לאחר הקנייה, פשוט כדי לשמור על שם טוב.
 
למעלה