האם מישהו מהמקובעים ברת"א יתעשת ויתחיל גם לחשוב קדימה?

האם מישהו מהמקובעים ברת"א יתעשת ויתחיל גם לחשוב קדימה?

ה-FAA, בהבינם את מהות תפקידם לפתח את התעופה, פועלים לשיפור ופיתוח תעשיית התעופה על כל היביטיה. כחלק ממהות זו, הבינו שם, כי השיטות הקיימות היום לרישוי מטוסים קטנים, יוצרות חסמים ועכבות המונעים התפתחות ופיתוח מהירים של התעופה האזרחית הדינאמית.
מתוך כך, לאחרונה, ה-FAA חולל "מהפיכה זוטא" בשנותו את Part 23, הדן בנושא הפיקוח על הייצור של מטוסים ושיווקם עבר שינוי דרסטי ובמקום שתהליך הבקרה יהיה על-פי קריטריונים "ממשלתיים", החל מכניסת השינוי לתוקף, על היצרנים יהיה להוכיח עמידת המוצר הסופי בביצועים הנדרשים. תהליך הייצור יהיה מבוסס על "קונצנסוס התעשייתי המקובל" (בדיוק כפי שקיים בתעשיית מטוסי ה- LSA).
שינוי זה יביא, לדעת ה-FAA, לתוספת של כ 400000 (כן, ארבע מאות אלף (!)) משרות חדשות בתעשייה.
השינוי יחול על מטוסים במשקל כולל של עד 19000 פאונד ועד 19 מושבים (קרא 19 sqr).
למאמר:
https://www.aopa.org/News-and-Media...fication?utm_source=eBrief&utm_medium=Content

אני מקווה (למרות שאיני מאמין...
) כי מישהו בין מאובני המחשבה ברת"א, יתחיל, סוף סוף, להבין כי תפקידה של הרשות לפתח ולא לעצור את התעופה האזרחית.
אריאל אריאלי
 
תמשיך

לכנות אנשים עובדי רת"א "מאובני מחשבה", ותצפה שייתיחסו אליך ואל ציטוטך בכבוד.
 
התגובה שלך

לא פחות מילדותית, שלא לדבר שגובלת בלשון הרע ולכן, כדאי שתתנצל.
אני לא משמיץ סתם עובדי ציבור ואם יש לי טענה הגיונית, אני נלחם עליה בכל הכלים. זה היה בעניין חידוש הגדר מכשירים, זה היה בחיוב רת"א להכיר ב-STC לצסנה ואם היה צריך, גם הבאתי את ראש רת"א לבית המשפט בעניין טיסת האמבולנס שעשיתי וזכיתי.
אם זה נחשב ליקוק בעינך, אתה פשוט מסכן.
רואים גם את "הבנת הנקרא" שלך בתרגום שהבאת בראש השירשור אני במקומך, אחרי הבאור של טל, הייתי מתכווץ עמוק בתוך חור המאורה ולא יוצא הרבה זמן.
 

טל ר

New member
והרי הראיה שיאיר מלקק לרת"א

לא רק שיאיר מלקק להם, אלא אחרי שראש המנהל האשים את יאיר ב"תעופה אפורה", יאיר אף שלח את בא כוחו שיסייע לו במלאכת הליקוק, ואגב אורחא שכנע את שופטי בג"ץ להצטרף לחגיגה.
משראו אנשי רת"א ועורכי הדין שלהם את הליקוק המתוזמר, לא נותרה להם ברירה אלא לתת ליאיר את מבוקשו.
 
אריאל אריאלי, כנראה שלא הבנת אותי כראוי

אז, אנסה להיות ברור יותר:
הנני להודיעך, שאם לא תתנצל בפומבי על דפי פורום זה עד ליום ראשון 25 לדצמבר, כפי שהצעתי לך בהודעה קודמת, אשקול להפנות את העניין לטיפול עורך דיני.


לידיעתך, על פי החוק, אין צורך להוכיח נזק בתביעה עד 50000 ש"ח.
 

mike300L

New member
על מה בדיוק אתה דורש התנצלות??? בגלל שכתב ״תמשיך ללקק להם״?

לשון הרע, הוצאת דיבה מאיפה הבאת את החרטא הזה?
יאללה אמר, אתה כתבת פה דברים הרבה יותר גרועים על חברי פרום, מישהו דרש התנצלות? מישהו תבע אותך, או איים בתביעה? אני לא סנגור של אריאל אריאלי אבל הוא אחד המתונים, ואחד החברים שמוסיפים ומגוונים את הפורום מהידע והבקיאות שלו בתחומים מסויימים.
מזמן יש לך פה משהו נגדו, אולי משום שהוא בקיא ממך בחשמל ואלקטרוניקה כמהנדס? אולי כי גם הוא בנה מטוס בבניה עצמית לתפארת? מה אתה כל הזמן מחפש להתעמת איתו? כנראה כשיש יותר מידי זמן מתחיל לשעמם מעל גיל פרישה?
יאללה תבע גם אותי עכשיו יא לקקן לרת״א....שלח לי את כתובת האימייל של העו״ד שלך אשלח לו פרטים אישיים שלי בשביל התביעה המשפטית...חחח
 

mike300L

New member
אם אריאלי לא מתנצל ויש תביעה אני מנדב $100 להוצאות עו״ד

להגנה מפני הבריון השכונתי...וקורא לעוד חברים להצטרף להוצאות המשפט...נמאס מהאיומי תחת האלה
 
אף שלא מגיע לך, אשיב

1. אף שהיו לי מריבות כולל עם מיקי גולן (שבסופו של יום/עיין כתב כאן מעל דפי הפורום מכתב התנצלות) אפילו אתה אומר, אני בעקרון לא מוציא לשון הרע על אנשים .
2. אתה בסך הכל פחדן קטן, להיות בארה"ב ולהשמיץ. אתה ממחזר מה שאחר הפליץ, שיהיה.
3. גם הבנת הנקרא שלך לא משהו.
4. אתה יכול להציע גם 1000דולר, אני טרם אמרתי שאני תובע, תבעתי התנצלות וזה קצת רחוק מתביעה לפי חוק לשון הרע, שכנראה אתה אולי מבין בדברים אחרים טוב יותר מאשר בלשוון הרע.
5. בעקרון, אני לא תובע אנשים על רייק, ומשתדל גם לא לתבוע אנשים שאיני מעריך.
ועוד דבר שלא שייך, קראו את שכתבת על הקבוצה בפיסבוק, והצטרפו עוד 50 וכל יום מצטרפים עוד.
 

mike300L

New member
אתה כל כך סנילי שאתה אפילו לא זוכר מה כתבת בבוקר

כתבת שאם לא יתנצל עד יום ראשון תשקול לפנות לעו״ד, מזה אם לא איום בתביעה, ועוד הוספת שאין צורך להוכיח נזק בתביעה עד 50,000ש״ח....אז לי יש בעיית הבנת הנקרא או לך יש בעיית הבנת הכתיבה?
באמת שאין לי כח וחשק כמו לטל ר לחפש בפורום, אבל אם אשקיע חצי שעה בטוח שאמצא שרשורים בהם הוצאת לשון הרע על אחרים.
אינך תובע אנשים שאינך מעריך...מרמז שאינך מעריך את אריאלי או אותי או את שנינו, אז יש לי חדשות בשבילך, אני ישן טוב בלילה גם בלי הערכה ממך, ואני בטוח שגם אריאלי, ולדעתי הוא מועיל לפורום יותר ממה שאתה אי פעם תרמת פה, מה גם שלמרות היותך בעל עסק חשמל לשעבר, אריאלי בקיא בחשמל , אלקטרוניקה ואודיו מה שלא תלמד גם בעוד ארבעים שנה במקצוע....אנשים שלא מעריכים אותך גם לא פוחדים ממך, ולמעשה מזלזלים באיומים שלך על תביעות.
ולעניין הפייסבוק...שיירשמו מליון חברים, כל עוד אתה בעל השליטה בפרופיל, לא תודה!
 

eli3443

New member
שפה לא יפה

לא מבין למה משתמשים בשפה שלילית שמזמינה מדרך הטבע תגובה קשה
 

טל ר

New member
ה-FAA לא מעריכים שזה יוסיף 400,000 משרות

ציטוט:
He added that the rule, which takes effect next August, would begin an era in which safety and innovation would both flourish in small airplane production, an industry he credited with generating $80 billion in economic activity and 400,000 jobs.

כלומר:
הוא אמר שהתעשיה היום תומכת ב-400,000 משרות.

מי שהורה על השינוי לא היה ה-FAA אלא הקונגרס האמריקאי ב-2013. ה-FAA ציית לחוק והוציא טיוטה לשינויים מרחיקי הלכת במרץ 2016. התקנות הסופיות שהתפרסמו יכנסו לתוקף רק באוגוסט 2017.
 
אפרופו שרת"א יחשבו קדימה, הנה דוגמא ל- Third Class Medical

הידעתם שביולי האחרון נחקק בארה"ב חוק המייתר את הצורך של טייסים פרטיים לעבור בדיקות רפואיות (Third Class Medical) אצל רופא תעופתי אם הם מחזיקים ברשיון נהיגה תקף, והיתה להם תעודה רפואית תקפה בתוך 10 השנים טרם חקיקת החוק?
כל שעליהם לעשות מעתה הוא לבקר אצל רופא משפחה אחת ל- 4 שנים לשיחה, ולעבור אחת לשנתיים בחינם מבחן באינטרנט על נושאים רפואיים הקשורים לטייס.
להלן מי שיהנה מהרפורמה שהפכה לחוק ב- 15 ביולי 2016:
Medical reform highlights:
Aircraft specifications: Up to six seats, up to 6,000 pounds (no limitations on horsepower, number of engines, or gear type)
Flight rules: Day and night VFR and IFR
Passengers: Up to five passengers
Aeromedical training: Pilots must take a free online course every two years
Altitude restrictions: Up to 18,000 feet msl
Airspeed limitations: 250 knots indicated airspeed
Pilot limitations: Cannot operate for compensation or hire
 

טל ר

New member
עוד לא, אבל עוד מחכים לשמוע

צדקת כשכתבת שהחוק עבר (בדיוק כפי שהחוק שהורה על כתיבה מחדש של FAR 23 נחקק ב-2013). ל-FAA יש שנה ליישם את החקיקה בתקנות, ולמיטב ידיעתי אנחנו "עוד לא שם."
השאלה היא מה יהיה עכשיו - כלומר על מה ידרשו רופאי המשפחה לחתום. האם רופא משפחה יסכים לקחת עליו את האחריות של אישור כושר רפואי של טייס (וה-Liability עם התביעות שללא ספק יבואו)? ימים יגידו. זה כמובן קשור קשר הדוק למלל שישים ה-FAA על הטפסים הרלוונטיים, שלהם אנו עדיין מחכים.
&nbsp
כאן שוב (כפי שאמרת) מדובר על חקיקה בקונגרס, לא על יוזמה פנימית של ה-FAA.
 
קצת מתסכל לראות כמה מאושיות הפורום

משתלחים זה בזה. לא חבל?
שיהיה לכולם סוף שבוע נעים וחג חנוכה שמח.
איחולי החלמה לפצועי תאונת המוני מהבוקר. זה מה שבאמת חשוב!
כל טוב.

דוד.
 

ZeevRozenek1

New member
דוד, אל תיקח ללב.

זה לא בריא ללב . הצל שהשתלחויות כאלה מעיבות על הפורום כמוהו כצל של צהרי היום , והוא בטל בשישים מול האור של השמש ששבה וזורחת כל יום

חג חנוכה שמח
 
למעלה