אריאל אריאלי
Member
האם מישהו מהמקובעים ברת"א יתעשת ויתחיל גם לחשוב קדימה?
ה-FAA, בהבינם את מהות תפקידם לפתח את התעופה, פועלים לשיפור ופיתוח תעשיית התעופה על כל היביטיה. כחלק ממהות זו, הבינו שם, כי השיטות הקיימות היום לרישוי מטוסים קטנים, יוצרות חסמים ועכבות המונעים התפתחות ופיתוח מהירים של התעופה האזרחית הדינאמית.
מתוך כך, לאחרונה, ה-FAA חולל "מהפיכה זוטא" בשנותו את Part 23, הדן בנושא הפיקוח על הייצור של מטוסים ושיווקם עבר שינוי דרסטי ובמקום שתהליך הבקרה יהיה על-פי קריטריונים "ממשלתיים", החל מכניסת השינוי לתוקף, על היצרנים יהיה להוכיח עמידת המוצר הסופי בביצועים הנדרשים. תהליך הייצור יהיה מבוסס על "קונצנסוס התעשייתי המקובל" (בדיוק כפי שקיים בתעשיית מטוסי ה- LSA).
שינוי זה יביא, לדעת ה-FAA, לתוספת של כ 400000 (כן, ארבע מאות אלף (!)) משרות חדשות בתעשייה.
השינוי יחול על מטוסים במשקל כולל של עד 19000 פאונד ועד 19 מושבים (קרא 19 sqr).
למאמר:
https://www.aopa.org/News-and-Media...fication?utm_source=eBrief&utm_medium=Content
אני מקווה (למרות שאיני מאמין...
) כי מישהו בין מאובני המחשבה ברת"א, יתחיל, סוף סוף, להבין כי תפקידה של הרשות לפתח ולא לעצור את התעופה האזרחית.
אריאל אריאלי
ה-FAA, בהבינם את מהות תפקידם לפתח את התעופה, פועלים לשיפור ופיתוח תעשיית התעופה על כל היביטיה. כחלק ממהות זו, הבינו שם, כי השיטות הקיימות היום לרישוי מטוסים קטנים, יוצרות חסמים ועכבות המונעים התפתחות ופיתוח מהירים של התעופה האזרחית הדינאמית.
מתוך כך, לאחרונה, ה-FAA חולל "מהפיכה זוטא" בשנותו את Part 23, הדן בנושא הפיקוח על הייצור של מטוסים ושיווקם עבר שינוי דרסטי ובמקום שתהליך הבקרה יהיה על-פי קריטריונים "ממשלתיים", החל מכניסת השינוי לתוקף, על היצרנים יהיה להוכיח עמידת המוצר הסופי בביצועים הנדרשים. תהליך הייצור יהיה מבוסס על "קונצנסוס התעשייתי המקובל" (בדיוק כפי שקיים בתעשיית מטוסי ה- LSA).
שינוי זה יביא, לדעת ה-FAA, לתוספת של כ 400000 (כן, ארבע מאות אלף (!)) משרות חדשות בתעשייה.
השינוי יחול על מטוסים במשקל כולל של עד 19000 פאונד ועד 19 מושבים (קרא 19 sqr).
למאמר:
https://www.aopa.org/News-and-Media...fication?utm_source=eBrief&utm_medium=Content
אני מקווה (למרות שאיני מאמין...
אריאל אריאלי