האם מישהו שמע על: "THE KEYS"?

asafasaf26

New member
האם מישהו שמע על: "THE KEYS"?

http://www.more2life.co.il/home/artdetails.aspx?mCatID=28053&artID=4952 הוא מדבר על כך: "בתוך תוכו של כל בן אנוש, מתרחש דבר מופלא. בכל אדם טמון יופי עילאי. בתוך כל אדם שוכנים שלום ושמחה המרחיבים את לבו. בדברי אני מזכיר לאנשים את יפי הקיום ומעורר בהם השראה - מזכיר להם שהחיים הם מתנה. אני מפציר בהם להכיר בכך שזה אפשרי, לפתוח את חלונות ההבנה שבתוכם ולהבין שהם יכולים להגשים את עצמם, ולהיות אנשים שלמים. בתוך כל אחד מאיתנו זורחת שמש גדולה שהחושך אינו יכול לה. אינני מציע פתרונות לבעיות העולם. הפתרונות אינם בידי. אך זאת אני אומר: בתוך כל אדם ואדם קיים מרחב בו הוא יוכל למצוא את השלום. אני מרגיש, שלמסר זה זקוק העולם נואשות, וכה חשוב שמסר זה יהיה בהישג-יד לכול. מעבר למילים, אני מציע לאנשים דרך מעשית שבכוחה לגרום להם לחוש את הנינוחות שכבר נמצאת בתוכם. המסר שלי אינו חדש אף לא ישן. הוא נצחי: השלום, אותה נינוחות שאנשים מחפשים נמצאת בתוכם. כך היה וכך יהיה תמיד. עכשיו עלינו לפנות פנימה לתוכנו." לפי הבנתי הוא מציע עזרה שבא הוא עוזר לאנשים להתחבר לעצמם לשלום לאהבה ולקבלה הפנימית ורק דרך כך אפשר לחיות דרך שמחה ואהבה והרמוניה ולא דרך דברים חיצוניים. האמת שאני לפני שראיתי את זה חשבתי לעצמי על משהו דומה למה שהוא אומר, הרגשתי שמדיטציות תיקשורים וכו כבר לא עושים לי טוב כמו פעם ואני רוצה להרגיש שמחה אהבה שלווה שלום מתוכי מתוך עצמי מבפנים.
 

mikilk

Active member
לא שמעתי, אבל מדי יום

אנחנו נחשפים להמצאות, שיטות ופיתוחים חדשים... אני מאמינה בקיים שנים אחורה- בין אם בקבלה היהודית, רייקי ועוד - תורות עתיקות, מבוססות שעוברות מדור לדור ואינן עניין שבאפנה. מה שאני מציעה - זה להרגיש חיבור. אם אכן אתה מרגיש שזהו הכלי הטוב והיעיל עבורך, זהו הכלי אליו אתה נמשך - לך בעקבות המשיכה והאינטואיציות שלך. מאוד אשמח אם תעדכן ותספר בהצלחה מועדים לשמחה מיקי
 

asafasaf26

New member
צפיתי בקטע ווידיאו שלו

הוא באמתצ מדבר על מה שאני מחפש שהאושר נמצא בתוכנו והאושר ,אבל משהו באנראגיה שלו כבדה בשבילי. מה שגם,בעקרון הבנתי שכדי לצפות ב KEYS DVD שלו צריך לשים ערבון על סך 300 שקל ואז מקבלים הביתה את הסרטים וכשמחזירים אותם אז מקבלים חזרה את הערבון. אבל אם זה בהאמת חינם למה הוא לא מפיץ את זה באינטרנט בחינם כמו ביוטיוב כדי שיגיע לכמה שיותר אנשים שסובלים ואין להם את האמצעים לשים פיקדון משהו פה לא נראה לי אז החלטתי לוותר על הרעיון. אולי זה שיעור בשבילי שאני בדרך הנכונה לשלום אהבה ואושר פנימי.
 

asafasaf26

New member
אז מה באמת הדרך להגיע לשלום ואושר ואהבה עצמית

אשמח לדעת איזו דרך יש שיכולה להביא אותי להגיע למצב של אושר שימחה אהבה קבלה עצמית. מדיטציות - נמאס עשיתי המון. תיקשורים שעשיתי לעצמי (מרגיעים אותי אבל לא נותנים פתרון) פסיכולוגים - נמאס גם כן לא רוצה יותר. שיטות טיפול הוליסטיות אחרות כגון: הילינג\רייקי\הומאופטיה וכו גם נמאס לא רוצה יותר. האמת שמאסתי בלהיות מטופל שיטפלו בי, אני לא רוצה יותר שיטפלו בי אני רק רוצה לחוש בעצמי את השלווה הזו.
 

asafasaf26

New member
פשוט:...

המוח שלי כל הזמן חושב מה אני יכול לעשות עםן עצמי כדי להגיע למקום הזה של אהבה קבלה הערכה שמחה אושר פנימי. אחת הבעיות שלי שאני שופט את עצמי על שאני לא נמצא במקום הזה של "אהבה קבלה הערכה שמחה אושר פנימי". שאני שופט את עצמי שאני חי חיים רייקים עם חוויות שמובילות לכלום. אני יודע שלשפוט זה לא טוב ואם לוקחים את המילה שפיטה אפשר להפוך אותה לפשוט שזה ההפך מלשפוט. אבל אני שופט את עצמי ואת החוויות שאני חווה בחיים ושאני נמשך כי אני יודע שהם לא ממלאות אותי ורק מרוקנות אותי ואני מתוסכל מכך. קשה לי להגיד אין מה לעשות אני מקבל את המצב הקיים כי זה כמו להלחם ברוח.
 
מי אמר שלשפוט זה רע? זהו כלי חשוב מאוד.

מה שאסור לך לעשות, זה לשפוט את עצמך כאדם. וגם לא לשפוט אנשים אחרים (אם כי מותר לך בהחלט לשפוט את מעשיהם, כשהם פוגעים בעצמם או באחרים). כל דבר אחר, מותר ואף מומלץ לך לשפוט. ואם החוויות הנוכחיות שלך מרוקנות אותך, אז הן חוויות שליליות - נקודה. אל תהסס לסווג אותן כמזיקות ו/או ריקניות, אם כך אתה מרגיש. ומה לעשות אם אתה נמשך לחוויות המזיקות האלה? קודם כל, להבין שיש הבדל בין מי שהינך (הנשמה שלך) לבין ההתנהגות המזיקה שסיגלת לעצמך לאורך השנים. לכעוס על עצמך בגלל שנכנעת להרגל רע, זה הגיוני בערך כמו לכעוס על עצמך בגלל שכואב לך הראש. מה אתה עושה כשכואב לך הראש? מן הסתם לוקח אקמול. או אולי עושה קצת מדיטציה. בכל מקרה, אתה מתייחס לכאב כאל בעיה חיצונית, ונוקט באמצעים כדי לפתור אותה. גם הרגל רע הוא בעיה חיצונית. ויש המון טכניקות להיפטר מהרגלים רעים. אבל השלב הראשון הוא להפנים את העובדה שההרגל הרע הזה איננו אתה, ושאפשר להילחם בו עד חורמה מבלי להפסיק לאהוב את עצמך.
 

מקסימה1

New member
היי אסףאסף..

כשתהייה מוכן, יגיע המורה המתאים..!!! עברתי את אותו תהליך שלך פחות או יותר, ורק בגיל 37 מצאתי מאמן שהולך איתי יד ביד ועוזר לי לעבור את השינוי. לא אגיד לך שאני מאושרת עכשיו 24 שעות ביממה, אבל יש שיפור עצום בהתנהלות הרגשית שלי ובצורה שבה אני רואה את עצמי.
 

nataly36

New member
כל השיטות כמעט טובות, וגם דומות מאד

לכן לדעתי, בגדול, כל אחד נתפס בעיקר לשיטה הראשונה/ספר ראשון שהוא נתקל בנידון. הכל מבוסס על הרעיון של מודעות עצמית, שאנחנו טובים ואנחנו יכולים לשנות מציאות בעזרת המחשבות שלנו. שזה בתוכינו. - הסיכום הזה ממש מתאים גם ל "נזיר שמכר את הפרארי" גם ל "ארבע הסכמות" וכנראה גם לכל השאר.... חשוב לעסוק בזה. לראות בזה משהו שכל הזמן צריך לעסוק בזה. לא כל כך משנה עם איזו שיטה. בהצלחה ענקית!
 

שושית22

New member
הלוואי וזה היה נכון-איך תסביר/י את השואה?

איך תסביר/י את העובדה שאנשים רצחו אנשים ועדיין בלי להניד עפעף?
 

nataly36

New member
לא מסבירה. הם רשעים.

רעים. בחרו ברע. להתנתק מהטוב והאלוקי שהיה פעם בהם. בתפילה שכולם ישרפו כמה שיותר מהר באש הגהנום.....
 
למעלה