האם מנסים לעקוץ אותי?
רכשתי מצלמת רכב דו כיוונית שאמורה להיות FULL HD
במהלך השימוש בה גליתי שיש בעיה עם המצלמה.
איכות צילום פנים הרכב היא ברמה ירודה של HD בלבד,
המשמעות המעשית היא שצילום הוידיאו בפנים הרכב הוא
גרוע, התמונה כמו מרוחה.
בנוסף איכות הקול ממש גרועה.
המוכר היה מוכן להחליף אותה אך הספק ממנו הוא רוכש את המצלמות
אינו מוכן לקבל את המצלמה ללא האריזה המקורית בטענה שהיא לכאורה
תקינה וצילום פנים הרכב הוא כפי שהוא צריך להיות (כלומר איכות נמוכה).
יש לציין שהטענה הנ"ל לא נתמכת ברשימת תכונות המוצר שמופיעים על האריזה
ולא בדף הסבר/הפעלה.
הדרישה לקבלת האריזה המקורית היא מפני שהוא רוצה למכור אותה כפי שהיא
ללקוח אחר.
מאחר והייתי בטוח במצלמה (לא זולה מעל 400 ש"ח) לא הקפדתי לשמור על האריזה.
עד כמה שאני מבין וידוע לי החזרת מוצר באריזתו המקורית ואו אריזה פתוחה
אך ללא שימוש במוצר היא רק במקרה שלא נעשה במוצר שימוש כלשהו.
1. האם המוכר ואו הספק צודקים?
2. מה עלי לעשות?
רכשתי מצלמת רכב דו כיוונית שאמורה להיות FULL HD
במהלך השימוש בה גליתי שיש בעיה עם המצלמה.
איכות צילום פנים הרכב היא ברמה ירודה של HD בלבד,
המשמעות המעשית היא שצילום הוידיאו בפנים הרכב הוא
גרוע, התמונה כמו מרוחה.
בנוסף איכות הקול ממש גרועה.
המוכר היה מוכן להחליף אותה אך הספק ממנו הוא רוכש את המצלמות
אינו מוכן לקבל את המצלמה ללא האריזה המקורית בטענה שהיא לכאורה
תקינה וצילום פנים הרכב הוא כפי שהוא צריך להיות (כלומר איכות נמוכה).
יש לציין שהטענה הנ"ל לא נתמכת ברשימת תכונות המוצר שמופיעים על האריזה
ולא בדף הסבר/הפעלה.
הדרישה לקבלת האריזה המקורית היא מפני שהוא רוצה למכור אותה כפי שהיא
ללקוח אחר.
מאחר והייתי בטוח במצלמה (לא זולה מעל 400 ש"ח) לא הקפדתי לשמור על האריזה.
עד כמה שאני מבין וידוע לי החזרת מוצר באריזתו המקורית ואו אריזה פתוחה
אך ללא שימוש במוצר היא רק במקרה שלא נעשה במוצר שימוש כלשהו.
1. האם המוכר ואו הספק צודקים?
2. מה עלי לעשות?