האם מצאתי סוף סוף בית חם?!

SN9801

New member
האם מצאתי סוף סוף בית חם?!

שלום לכולם, רק היום גיליתי את הפורום ופשוט אי אפשר לתאר כמה אני מאושר. אני גבר בן 35 ומגדיר עצמי דו מיני כנראה מאז ומתמיד אבל תמיד הייתה אצלי הפרדה ברורה כי מינית אכן נמשכתי לשני המינים אבל רגשית תמיד התאהבתי רק בנשים. מעולם לא קרה לי שאתאהב רגשית בגבר והיום כבר די ברור לי שזה גם לא יקרה. יחד עם זאת יש לי בהחלט צורך מיני פיזי להיות גם עם גברים. הזהות המינית הכל כך מורכבת הזאת לא הקלה עליי בחיים. בין השאר נאלצתי להתגרש,הספקתי להצטרף לקבוצת תמיכה של גרושים גאים ולא תאמינו אבל גם שם אף אחד לא ממש הבין את הזהות המינית שלי. אני עדיין חלקית בארון ובינתיים רק אנשים קרובים יודעים על נטייתי אך לצערי גם מי שיודע לא ממש מבין אותי. כולם בטוחים שאני בעצם הומו ומחפש קשר עם נשים רק כדי לטשטש את זה. לך תסביר להם שיש אנשים שבאמת מסוגלים להימשך לשני המינים!!! החלום שלי הוא להכיר אישה,רצוי דו מינית כמוני אבל לא חובה שתקבל אותי כמו שאני,שנהיה גם אוהבים אבל גם ידידים טובים ובקיצור שתהיה הנשמה התאומה שחיפשתי תמיד. אשמח אם דרך הפורום הזה אתחבר סוף סוף לאנשים כמוני,אנשים שמבינים אותי ואזכה אולי סוף סוף גם להכיר את אשת החלומות שלי. בעיקר אני מקווה שדרך הפורום ארגיש קצת פחות בודד. אז בהצלחה לכולנו!!!!
 

BiWays

New member
ריגשת אותי ../images/Emo24.gif

ואני מקווה בשבילך שאכן מצאת את הבית החם שלך - ובקרוב גם בקבוצה שתיפתח בת"א!
 
מצאת בית חם? בטח../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo39.gif

תקשיב, נראה שאתה בי סקסואל אבל בצורה די מורכבת.. אני דווקא די מבין אותך, שכן אני ההפך ממך.. אני לא יכול להתאהב בנשים, אבל אני נמשך לנשים יותר מלגברים!! (אלא אם כן אני מאוהב באותו גבר מן הסתם
) תראה, להיות בי זה דבר מתסבך, קשה, וממש מתסכל לפעמים. אבל אם אנשים לא מבינים מי ומה אתה, וכשאתה מנסה להסביר להם שאתה בי אז הם אומרים שאתה "דו דו שלא ידעו" וכאלה, אז פשוט תתעלם, ואני לא מבין למי או למה אתה בכלל צריך להסביר את המיניות שלך... תהיה אתה ואל תחשבו יותר מידי.. בכל מקרה, ברוך הבא גבר, תרגיש בנוח, אני רן.
 

SN9801

New member
תודה,רן,תמיכתך מחממת את הלב

אכן,עדיף לא לנסות להסביר אבל לפעמים פשוט אין ברירה. אתה יודע,אצלי בגלל שלנטיות המיניות היה קשר לגירושין שלי עירבתי בכך את הוריי כי הם האנשים הקרובים לי ביותר וזה מדהים איך אני יושב עם אמא שלי שהיא באמת אחד האנשים הקרובים לי בעולם מדבר איתה על כל נושא שבעולם,היא תמיד נותנת לי כתף תומכת ורק בנושא הזה היא פשוט לא מבינה אפילו שהיא מאוד רוצה להבין. בעולם השמרני שהיא מכירה כל מה שאינו סטרייטי נראה לה מוזר אז לך תסביר לה מה עובר על הבן שלה שזה סיבוך על סיבוך. אז אני אומר לעצמי:"טוב,לפחות בקהילת הגאים אמצא אוזן קשבת" והלכתי לקבוצת תמיכה בדיוק של גברים גרושים כמוני שהתגרשו כי בצורה כזו או אחרת יצאו מהארון אבל זיהיתי אצלם מונוגמיה לא פחות הדוקה מאשר אצל סטרייטים. הם כל הזמן אמרו לי "אין דבר כזה דו מיני,חכה ותראה בסופו של דבר גם אתה תתאהב בגבר ותמצא איתו זוגיות מאושרת". אני לא יודע מה איתך אבל אותי זה פשוט מרתיח כשמישהו מתיימר לדעת יותר טוב ממני מה אני באמת! אז אתה צודק שאני יכול לצפצף על כולם אבל אז אני אני מרגיש הכי לבד בעולם. חסר לי לפעמים לשמוע מאנשים שבכנות ומעומק הלב יוכלו להזדהות איתי ולהבין אותי. אני באמת מקווה שזה הפורום להכיר אנשים כאלה.
 
טוב תראה, דבר אחד באמת בטוח,

אוזן קשבת, מצאת, אנחנו (ואני בפרט
) אהיה כאן תמיד בשביל לעזור לייעץ ולתת יד כשצריך. דבר שני, לא אמרתי לך "לצפצף על כולם" כמו שאמרת, כי לעשות דבר כזה, יגרום לפעולת בומרנג, תצפצף, יצפצפו עליך.. ככה זה עובד.. אבל, מה שאני כן אומר לך לעשות זה פשוט לתת לזה לחלוף לך אל מול האזניים מבלי שתיחס לדברים כאלו חשיבות יתרה.. פשוט תגיד O.K ותחייך
תמשיך הלאה.. לבד אתה לא כי עכשיו יש לך אותנו לבל מטרה {חוץ מסטוצים אנחנו לא כאלה
חחח} אז שתהיה לך שבת שלום, ותהיה רגוע
רן.
 
למעלה