האם מקרר De Frost זה נוא פרוסט?

האם מקרר De Frost זה נוא פרוסט?

אני צריך מקרר שבמידה ויש לו מנגנון הפשרה, שזה לא יהיה אוטומטי, אלא שאוכל לשלוט בזה. שאוכל להפעיל את ההפשרה כשארצה, ואוכל בלי הפשרה (ולהשאיר את הקרח) כשארצה.
איך נקרא מקרר מסוג כזה?
 
תודה. מה זה הפשרה חצי אוטומטית?

לדוגמה במקרר הזה
https://www.anakelectric.co.il/items/1107346
כתוב שם "מערכת הפשרה חצי אוטומטית Defrost שקטה וחסכונית במיוחד"
ולא מובן לי. שאם זה כמו נו פרוסט אז זה אוטומטי לגמרי. ואם צריך להפשיר ע"י ניתוק המקרר מהחשמל אז מה ה"אוטומטי" בזה? וגם מה ההתפארות ב"חסכוני במיוחד" בהפשרה זו אם זה רק הוצאה מהחשמל?
 

רוני1955

Active member
אהבתי.....

"מערכת שקטה וחסכונית במיוחד...". בזמן ההפשרה במקרר כזה, מערכת החשמל מתנתקת, ולכן זה שקט כי המדחס אינו עובד, והיא חסכונית מאותה סיבה כי אין צריכת חשמל.
בהגדרה של חצי אוטומטית הכוונה היא שיש שם כפתור הפשרה בפנים. אתה לוחץ עליו, ומתחילה ההפשרה. כשהיא מסתיימם, לפי תרמוסטט, המקרר מחדש את עבודתו. אין לך שליטה על זה, כי אין אפשרות להפסיק את ההפשרה באמצע. יש כמובן גם אפשרות לנתק מהחשמל, ואז אתה שולט מתי להחזיר לעבודה.
 
תודה. מתי התרמוסטט מחדש את העבודה? איך הוא יודע שהקרח הפשיר?

מצחיק שבכל החנויות שמוכרים את זה לא ידעו להסביר מה זה הפשרה חצי אוטומטית, וכולם התעקשו שההפשרה רק ע"י ניתוק החשמל.
גם משונה לכאורה מה הרווח בכפתור הזה, מה זה עדיף על ניתוק מהחשמל. כשבניתוק מהחשמל אני יכול להתחרט אם החלטתי שכעת לא נוח לי להפשיר. וכל הרווח שהכפתור יודע לחזור לעבודה אחרי ההפשרה. אבל הרי במילא בהפשרה אני לא משאיר את המזון במקרר ובמקפיא, אלא מעביר את המזון לשכנים. אז הרווח בחזרה האוטומטית הוא רק במקרה שאני משאיר חלק מהמזון במקרר ולא רוצה שזה יהיה מדי הרבה זמן בלי קירור.
גם מצחיק הבלוף ב"מערכת שקטה וחסכונית במיוחד". אולי אפילו ניתן לתבוע על זה משפטית בהטעיה.
 

יוסיזיו

New member
בטרמוסטט באמצע הכפתור יש

לחצן שאתה לוחץ עליו לצורך ההפשרה.כאשר הקרח נמס הוא חוזר למצב פעולה . יש טריק טכנאים להחזיר לפעולה לפני אבל זה לא טוב לעשות
 
למעלה