האם משהוא עשה את הדרך מבנקוק

קלוזו

New member
האם משהוא עשה את הדרך מבנקוק

לסורטני ברכבת? אם כן כמה זמן זה לוקח? מה המחיר ואיך תנאי הנסיעה? מה התדירות? חוצמזה האם יש תחבורה זולה וטובה מבנקוק לקוסמוי מלבד טיסה? תוגה מראש
 

dauu

New member
../images/Emo41.gifברכבת../images/Emo41.gif

מה להגיד אחת החויות המענינות ! יציאה בערב מבנקוק בסביבות 7:30 הגעה בבוקר בסביבות 8:00 יש רמות שונות של קרונות לינה ממוזג או מאוורר אני נסעתי בממוזג והיה מצוין אנשים נחמדים גם תירים וגם מקומיים בסביבות 9:00 עובר אדם מכין את המיטה סדינים ושמיכה עוברים ומציעים שתיה מזון ואפשר גם להזמין ארוחת בוקר קלה למיטה אני מציעה לקנות את כל העברה לסמוי או לקראבי במשרד נסיעות בקאואסן כך שאתה רק צריך להגיע בזמן לרכבת בבנקוק ואחר כך בהגעה לסוראטאני כבר מחכים לך להמשך העברה(המחיר כולל רכבת+אוטובוס למזח+שייט כ700 בהאט) מצורף לינק לוח זמנים רכבת שייט
 

קלוזו

New member
חן חן ../images/Emo13.gif נשמע בהחלט סביר כאשר

המראה בלבד משדה התעופה בסמוי עולה 400 באט מס נמל.
 

zeltzman

New member
עדיף לא ברכבת

כי זה לוקח הרבה יותר זמן מאשר באוטובוס אני נסעתי ברכבת מבנגקוק לצאנג מאי ולקח לנו 13 שעות להגיע (הרכבת נוסעת במהירות של 60 קמש בערך ועושה עצירות לא מובנות באמצע שום מקום) וכשהגענו התברר לנו שבאוטובוס זה רק 9 שעות נסיעה ועולה בערך אותו מחיר. בכל מקרה העיקר שתהנה
 

dauu

New member
../images/Emo41.gifלישון כמו בו אדם../images/Emo41.gif

עם אתה עושה נסיעה בלילה אתה מנצל את הזמן לשינה ואז כל הנסיעה לא עולה כסף כי זה מחיר של לילה בחדר!!!!
 

קלוזו

New member
צודק/ת וזו למעשה הכוונה גם לישון

בדרך וגם לחסוך מלון. בעניין האוטובוסים בתאילנד - הם בד"כ מצויינים ונוחים אבל מתאימים בעיקר למימדי הגוף של התאילנדי הממוצע וקצת קשה לבעלי מימדים גדולים לשבת בכיסא הזה 9 שעות - זה סיוט! ישבתי פעם אחת שעתיים וחשבתי שאני מתפרק
בעניין העצירות - לקחתי מיניוואן מבנקוק לפטאיה ובדרך היו כמה וכמה עצירות לא מובנות והדרך לקחה 4 שעות. בדרך חזרה לקחתי אוטובוס רגיל מהתחנה המרכזית בפטיה לקח שעתיים בלי עצירה ובשליש מחיר.
 

aviron

New member
אם הוא../images/Emo41.gifהסתדר עם הו ועם או-טובוס

אז תאמין לי שכל אחד יכול להסתדר עם הכל.... ולעצם העניין: יש מספר סוגי אוטובוסים - בהתאם לחברות. בדר"כ רצוי מאד לנסוע נסיעות בינעירוניות באוטובוס ממוזג - אלו שבצבע התכלת והלבן (ממש אין קשר לכחול/לבן..), אותם אוטובוסים שתחנת המוצא ותחנת היעד כתובים עליהם גם באנגלית. האוטובוס, כאמור, ממוזג, המושבים ניתנים לכיונון, עוזר הנהג מוכר משקאות, יש טלביזייה עם סרטים והנסיעה "בכיף". וואן: בכל מקום שיש כבישים מהירים בתשלום - תמיד תמיד יבחר נהג הואן את הכביש ללא התשלום. מכאן נובע פער הזמן. סתם לדוגמא - כפי שאתה נתת: בנגקוק-פאטייה: יש 3 מערכות כבישי-אגרה: הדרומית, בה נוסעים בקומה שנייה עד לצ'ונבורי (!), המרכזית והצפונית (כביש אגרב מהיר עם "איזור שירות" בדרך. (מסעדות ועוד). וכמובן יש גם את הכביש הרגיל - שאני מניח שבו נסעת עם הואן. הדרך מבנגקוק לפאטייה בכביש המהיר ביותר - שעה ו- 40 דקות ! (ולכן פאטייה חזרה להיות אטרקטיבית ). סתם לשם הקוריוז - לפני השלמת הדרכים המהירות - DAUU ואנוכי - היינו נוסעים מבנגקוק לפאטייה - דרך צ'ונבורי - או בחזרה - תשמע טוב: 4-5 שעות ! (לא טעיתי). באם כבר עוסקים בענייני תחבורה של "היו-היה פעם" - אז עוד ספור אחד: לפני תקופת כביש TOLL WAY משדה התעופה של בנגקוק - היתה נחיתה של אל-על רק בימי ששי, בשעה 14:00, שזאת שעת עומס ידועה לשימצה בבנגקוק. אתה יודע כמה זמן היה לוקח לנו להגיע משדה התעופה למלון בפרטונם עם אוטובוס? 3 שעות במקרה הטוב... היום: 30 דקות... אז ככה סתם, סיפרתי לכם על תחבורה וכבישים בתאילנד...
 
למעלה