אם הוא../images/Emo41.gifהסתדר עם הו ועם או-טובוס
אז תאמין לי שכל אחד יכול להסתדר עם הכל.... ולעצם העניין: יש מספר סוגי אוטובוסים - בהתאם לחברות. בדר"כ רצוי מאד לנסוע נסיעות בינעירוניות באוטובוס ממוזג - אלו שבצבע התכלת והלבן (ממש אין קשר לכחול/לבן..), אותם אוטובוסים שתחנת המוצא ותחנת היעד כתובים עליהם גם באנגלית. האוטובוס, כאמור, ממוזג, המושבים ניתנים לכיונון, עוזר הנהג מוכר משקאות, יש טלביזייה עם סרטים והנסיעה "בכיף". וואן: בכל מקום שיש כבישים מהירים בתשלום - תמיד תמיד יבחר נהג הואן את הכביש ללא התשלום. מכאן נובע פער הזמן. סתם לדוגמא - כפי שאתה נתת: בנגקוק-פאטייה: יש 3 מערכות כבישי-אגרה: הדרומית, בה נוסעים בקומה שנייה עד לצ'ונבורי (!), המרכזית והצפונית (כביש אגרב מהיר עם "איזור שירות" בדרך. (מסעדות ועוד). וכמובן יש גם את הכביש הרגיל - שאני מניח שבו נסעת עם הואן. הדרך מבנגקוק לפאטייה בכביש המהיר ביותר - שעה ו- 40 דקות ! (ולכן פאטייה חזרה להיות אטרקטיבית ). סתם לשם הקוריוז - לפני השלמת הדרכים המהירות - DAUU ואנוכי - היינו נוסעים מבנגקוק לפאטייה - דרך צ'ונבורי - או בחזרה - תשמע טוב: 4-5 שעות ! (לא טעיתי). באם כבר עוסקים בענייני תחבורה של "היו-היה פעם" - אז עוד ספור אחד: לפני תקופת כביש TOLL WAY משדה התעופה של בנגקוק - היתה נחיתה של אל-על רק בימי ששי, בשעה 14:00, שזאת שעת עומס ידועה לשימצה בבנגקוק. אתה יודע כמה זמן היה לוקח לנו להגיע משדה התעופה למלון בפרטונם עם אוטובוס? 3 שעות במקרה הטוב... היום: 30 דקות... אז ככה סתם, סיפרתי לכם על תחבורה וכבישים בתאילנד...