האם ניתן להוסיף נקודה למודיפייר edit Mesh ?

נתאי

New member
האם ניתן להוסיף נקודה למודיפייר edit Mesh ?

בתוכנת 3d max 7 . תודה
 

נתאי

New member
הוא הוסיף לי נקודה אדומה. אבל היא לא הופכת

להיות חלק מהרשת של המודיפייר. תזוזה שלה לא משפיעה על הצורה ונראה שהיא לא מתחברת לרשת. האם צריך לעשות משהו בנוסף?
 

מיכאל ג

New member
עכשיו תיצור פוליגון

הרשת לא תיווצר מעצמה. אתה צריך ליצור וורטקס ואז ללכת ל- POLYON וגם שם יש CREATE שמאפשר לך לחבר מספר ורטקסים לפוליגון חדש.
 
מה בדיוק אתה רוצה לעשות עם ורטקס נוסף אחד?

ולמה ב edit mesh? אם אתה רוצה להוסיף פוליגון, תעשה מה שמיכאל אמר. אם אתה רוצה להוסיף סתם עוד ורטקס תעשה chamfer לאחד מהורטקסים ותעשה weld לורטקסים המיותרים שנוצרו לך.
 

נתאי

New member
רציתי להוסיף נקודה בפני שטח של פוליגון מבלי

לשנות את מספר הסגמנטים. חשבתי שיש משהו פשוט כמו הפקודה refine ב-edit Spline . שתי השיטות שהצעתם עובדות ותודה רבה לכם . חסרון השיטה שהצעת - chamfer ו-weld הוא שמקודקוד אחד נוצרים ארבעה קודקודים וגם שצריך הערכה של המרחק בין הקודקודים כדי לבצע weld ולפעמים כדאי לקרב אותם האחד לשני לפני weld . היתרון הוא שלעבודה על פני השטח היא עובדת מצוין. השיטה שמיכאל היציע גם עובדת- והיא מאפשרת ליצור גם פוליגונים בלתי תלויים לחלוטין האחד בשני. ושוב
לכם
 

מיכאל ג

New member
סגמנטים?

סגמנטים זה משהו שרלוונטי רק כשיש לך צורה רגולרית עם שורות מקבילות. כשאתה מדבר על הוספת נקודה לפוליגון בודד בלי להתייחס למה שיש מסביבו, אין בכלל משמעות למלה. ב- EDIT MESH כל פוליגון הוא צורה בעלת שלוש צלעות ושלושה ורטקסים ואתה יכול מקסימום להחביא צלעות כדי שזה יראה *כאילו* יש לך פוליגונים עם יותר צלעות. מן הסתם לא ניתן לשים ורטקס באמצע פוליגון, ניתן רק לקחת פוליגון אחד ולפצל אותו לשלושה פוליגונים עם ורטקס משותף באמצע - ואת זה ניתן לעשות ע"י פעולת DIVIDE מתוך POLYGON או FACE. אח"כ אתה יכול א אתה רוצה לעבור למצב EDGE, לבחור את הצלעות החדשות שהופיעו ולעשות להן invisible.
 

נתאי

New member
אם כך זה באמת יותר מתאים למה שרציתי .

ניסיתי ועבד. המון תודה
 
למעלה