האם ניתן לתבוע במקרה הבא?
שלום לכולם... ברשותינו דוכן של הדפסת תמונות על גבי מוצרים שונים (כוסות, חולצות וכו'). בדוכן קיימים גם 2 מסופי מחשב המשמשים לצורכי העבודה הגרפית, וחיבור לאינטרנט. שבוע שעבר אחת הלקוחות הגיע לדוכן, ביקשה להוציא תמונה מאתר באינטרנט על מנת להדפיס על מוצר מסויים. העובד שלנו נתן לה רשות להשתמש במחשב לצורך הוצאת התמונה, ובינתיים התפנה ללקוח אחר (יש 2 מסופי מחשב). הלקוחה, התברר - גלשה באתרים לא רלוונטיים (אתרי dating למינהם) ובמהלך הגלישה הזיזה את המסך, והוא נפל ונשבר. היא התנצלה, סיפרה שזה לא קרה בכוונה, אבל טענה שהיא מובטלת ושאין לה איך להחזיר. ביקשנו שתיתן סכום מסויים על מנת שלא נישא רק אנחנו בנטל והסכמנו על תשלום של 300 ש"ח כדי שיהיה הוגן לכל הצדדים - כי בכל זאת המסך היה קיים שנתיים (אבל היה תקין ועובד) ומסך פשוט כמו זה שהיה לנו , עולה כיום בערך 700 ש"ח. הלקוחה הבטיחה לשלם תוך יומיים. לאחר יומיים דיברנו שוב והיא הגיעה למסקנה (לאחר שהתייעצה עם המשפחה) שהיא לא יכולה ולא צריכה לשלם. אמרנו לה שיש לה עוד יום אחד להסדיר את העניין, אחרת נפנה הלאה. מה אתם אומרים - האם יש לנו קייס? מעצבן אותי שהיא לא מוכנה לפתור את זה בצורה יפה, בעיקר אחרי שהיא הודתה באשמה וכמובן - יצרה לנו נזק ופגעה בעסק (השירות התקין נפגע כיוון שכרגע ניתן לטפל בלקוח אחד במקום 2 בו זמנית). איפה כדאי לתבוע והאם זה כדאי? תודה רבה וסליחה על האורך!
שלום לכולם... ברשותינו דוכן של הדפסת תמונות על גבי מוצרים שונים (כוסות, חולצות וכו'). בדוכן קיימים גם 2 מסופי מחשב המשמשים לצורכי העבודה הגרפית, וחיבור לאינטרנט. שבוע שעבר אחת הלקוחות הגיע לדוכן, ביקשה להוציא תמונה מאתר באינטרנט על מנת להדפיס על מוצר מסויים. העובד שלנו נתן לה רשות להשתמש במחשב לצורך הוצאת התמונה, ובינתיים התפנה ללקוח אחר (יש 2 מסופי מחשב). הלקוחה, התברר - גלשה באתרים לא רלוונטיים (אתרי dating למינהם) ובמהלך הגלישה הזיזה את המסך, והוא נפל ונשבר. היא התנצלה, סיפרה שזה לא קרה בכוונה, אבל טענה שהיא מובטלת ושאין לה איך להחזיר. ביקשנו שתיתן סכום מסויים על מנת שלא נישא רק אנחנו בנטל והסכמנו על תשלום של 300 ש"ח כדי שיהיה הוגן לכל הצדדים - כי בכל זאת המסך היה קיים שנתיים (אבל היה תקין ועובד) ומסך פשוט כמו זה שהיה לנו , עולה כיום בערך 700 ש"ח. הלקוחה הבטיחה לשלם תוך יומיים. לאחר יומיים דיברנו שוב והיא הגיעה למסקנה (לאחר שהתייעצה עם המשפחה) שהיא לא יכולה ולא צריכה לשלם. אמרנו לה שיש לה עוד יום אחד להסדיר את העניין, אחרת נפנה הלאה. מה אתם אומרים - האם יש לנו קייס? מעצבן אותי שהיא לא מוכנה לפתור את זה בצורה יפה, בעיקר אחרי שהיא הודתה באשמה וכמובן - יצרה לנו נזק ופגעה בעסק (השירות התקין נפגע כיוון שכרגע ניתן לטפל בלקוח אחד במקום 2 בו זמנית). איפה כדאי לתבוע והאם זה כדאי? תודה רבה וסליחה על האורך!