האם ניתן לתבוע גם את חברת הסלולר וגם את הנציג

BIROOKTIH

New member
האם ניתן לתבוע גם את חברת הסלולר וגם את הנציג

היי אסף

האם יש לי אפשרות בכתב תביעה נגד חברת הסלולר להוסיף את הנציגה לכתב תביעה?כנתבעת מספר 1 או 2
או לחילופין לתבוע כל אחד מהם בתביעה נפרדת כלומר תביעה אחת לסלולר ותביעה נוספת נגד הנציגה?
או שמה אפשרי לתבוע את הנציגה באופן אישי ללא תביעה של חברת הסלולר?
אודה לתשובתך
 

BIROOKTIH

New member
תוספת לשאלה הקודמת וסליחה מראש

אם והיה והתשובה לשאלות שלילית
האם ניתן לזמן את הנציגה לעדות בבית משפט במידה והתשובה חיובית כיצד עושים זאת?
 
עניתי לך למעלה


בגדול אפשר לתבוע את הנציגים באופן אישי, אבל זה די חסר תועלת, כי החברה אחראית לפעולות של הנציגים שלה. אבל עקרונית - את יכולה.

ובטוח אפשר לזמן את הנציגים לעדות.
 

BIROOKTIH

New member
אני לא ממש חושבת שזה חסר תועלת

ולו רק משום שידעו הנציגים שהם גם חשופים לתביעות
אז מה לעשות בעצם ?

להכין 2 תביעות נפרדות? או תביעה אחת שכוללת את החברה והנציגה?
לסיום
ראה רשומה חדשה שלי במדור כללי מוקדש לך
תודה תודה
 
את יכולה לספר קצת יותר מה קרה?

בעיקרון אין טעם לתבוע את הנציג, כי המעסיק אחראי על פעולות של הנציג, אבל בהחלט אפשר לזמן את הנציג לעדות.

יש בבית משפט טופס ספציפי לזימון עדים בתביעות קטנות.
 

BIROOKTIH

New member
רוצה לתבוע את הנציגה של חברת הסלולר

היי אסף
תודה על המענה המהיר
בתאריך 12\06\21 כתבתי בפורום הנ"ל לגבי הטאבלט נגשתי לתחנת משטרה להגיש תלונה נגד החברה\הנציגה
בגין מרמה והטעייה ושינוי חוזה לאחר חתימה בפד (הנציגה לא סיפקה חוזה בטענה כי מאוחר שעת סגירת הסניף ותשלח לי באימייל מה שלא נעשה)
בקיצור החוקרת סירבה לקבל תלונה הטענה אין זיוף בחתימה וזאת למרות שהסברתי שלא קבלתי חוזה ולאחר החתימה נעשו שינויים בהסכם עצמו
ללא ידעתי ומבלי שיש לי יכולת לשלוט על כך .מה שמלמד שמותר לשנות הסכמים מבלי לתת את הדין על כך.
מה שלא ספרתי קודם (כל כך הרבה מחדלים שאין לי מושג איך להתחיל )
שהגעתי לחברה על מנת לקבל סים (המכשיר של הילדה נגנב)אותה נציגה אמרה לי תגידי את נורמלית במעמד ההתקשרות לא קבלת מכשיר חדש
ולכן יש לך זכות לקבל בחיוב של 5 שקלים בלבד ללא שינוי תוכנית .כמובן שהסכמתי להצעה (מגיע לי מדליה על הטיפשות)
אז ה5 שקלים הפכו ל121 שקלים +69 בגין גלישה וזאת למרות שאנו משלמים על תוכנית שכוללת גלישה . ובל נשכח שהטאבלט נמצא בחברה ואף עליו אני משלמת על המכשיר ועל גלישה
אתה קולט המכשיר בחברה )זה לגבי המרמה של הנציגה
לגבי החברה
באמת מבלי לפרט את כל המחדלים ויש המון
רק טעימה קטנה
הבת נסעה לחו"ל בחודש יולי 2011 רכשתי עבורה תוכנית מסלול לחו"ל בעלות של כ500 ש"ח בחודש אוגוסט הגיע חשבון של 2000 ש"ח הוסבר לי שהילדה חרגה מהמסלול ולכן ההפרש ואין מה לעשות על טעות צריך לשלם
ידעתי כי ילדתי אמורה לנסוע שוב בחודש 9 לפולין במסגרת בית הספר ולכן בקשתי באותו מעמד לחסום בכל הטלפונים שיחות מחו"ל נאמר לי שנעשתה חסימה ואין לי מה לדאוג
יצרתי קשר עם בזק ושם קבלנו אפליקציה b-fon נחשת מה קרה בחודש 10 אני מקבלת מבזק חיוב של 600 שקלים ומחברת הסלולר חיוב של 3200 שקלים
שוב טלפונים הנציגה טוענת שהקשיבה לשיחה כי הכל מוקלט ואין שום תיעוד לכך שבקשתי לחסום אני מתעקשת ומבקשת שישמיעו לי את השיחה מסרבים אני מבקשת מלל גם לזה מסרבים
לאחר מלחמה מגיעים לפשרה ומזכים אותי במחצית הסכום .ומבטיחים שכול הקווים חסומים. אתמול קבלתי חשבונית שוב חיוב שיחות מהארץ לחו"ל
זה רק חלקיק ממה שאני עוברת מידי חודש .
אסף סליחה על אורך המכתב בשורה התחתונה
אני רוצה לתבוע את הנציגה אישית שיבינו שיש מחיר למעשים למחדלים ולמרמה אולי אז הם יתחילו לחשוש
ובנוסף לתבוע את החברה
האם זה אפשרי?
זקוקה לעזרתך תודה מראש
 

BIROOKTIH

New member
על מנת להמחיש את תודתי

על הזמן והעצות שאתה נותן (וזאת ללא תמורה)
אני מתכוונת להמליץ עליך ועל הפורום ברשומה מיוחדת עבורך
מסתבר שיש צדיק בסדום
 
למעלה