האם סוף סוף נהיה עדים לבניית

ba r2 0 1 0

New member
האם סוף סוף נהיה עדים לבניית

פארק-סבא שבקרוב יהפוך להיות פארק- סבא רבא? בקול הכפר (עמ' 26) פורסמה כתבה על הפארק, הנושא הראשי אמנם היה דחיית ההצעה לסלול כביש במקביל לרחוב התע"ש על מתחם הפארק, אבל היו שם כמה ניצוצות מעניינים המעידים שאנחנו קרובים לאירוע המיוחל: מועצת העיר אישרה (סוף סוף) בישיבתה האחרונה כי החברה הכלכלית לפיתוח כפ"ס היא שתקים את הפארק והייתה הערכה שעלותו הכוללת תעלה 80 מיליון ש"ח. הוא עתיד לקום ב-4 שלבים. השלב הראשון אמור להתחיל בסוף שנת 2005 והוא יכלול הקמה של מדשאות, עצים, צמחייה וירק, אמפיתאטרון קטן (בשלב מאוחר יותר יוקם גם אמפיטאתרון מרכזי), שבילים להולכי רגל, מתקני משחקים ובית קפה. נשמע מאוד נחמד ויפה ע"פ התכנונים. עכשיו נותר רק לקוות שהתכנונים יצאו לפועל, ושיתחילו באמת לבנות את הפארק! נחזיק אצבעות!
 
אותו פארק שעומדים להקים ליד ספורטק

ברחוב בן יהודה, ראיתי שם שילוט וכתוב פארק סבא.
 

ba r2 0 1 0

New member
כן...

הקצה שלו הוא לייד הספורטק.... הוא אמור להתחיל עוד מול האשכול פיס...
 

ba r2 0 1 0

New member
אוי זוכרים ש

עשינו פה שרשור עם ציורים כאלה מאיזה אתר שמישהו הביא ואיזה מישהו (שחכתי מי) כזה צייר את פארק סבא וכזה הכל נהיה שחור והיה כתוב: פארק סבא-הפארק הנעלם! זה היה גדול! לא זוכר מי זה היה ואני לא מוצא את השרשור....
 

Double U

New member
זה ממש מצחיק שאתה מזכיר את זה עכשיו

אתמול אבא שלי סיפר לי שכשעברנו לגור בכפר סבא לפני 9 שנים, חילקו לתושבים בבתים מן שאלון על פארק סבא המתוכנן. בשאלון ביקשו את חוות דעתם של התושבים עלה קמת הפארקים, מה הם רוצים שהפארק יציע וכו'. עד היום חוץ מהקמת שלט נפלא שכתוב עליו : "פארק-סבא", לא נבנה כלום וכפי שאתה מציין, רק עכשיו אישרו סופית[?] את תהליכי התיכנון ובניית הפארק.
 

ba r2 0 1 0

New member
חחח זה גם ממש מצחיק מה שאתה

מזכיר עכשיו כי היה כתוב בכתבה גם שיעשו בדיוק מה שאבא שלך סיפר לך שעשו לפני 9 שנים... ישאלו בשאלון את התושבים מה הם רוצים שיהיה בפארק! קטעים...!
 
זה מצחיק/עצוב מתי זה יהיה מוכן?

אמרתי לבעלי שכנראה שהבן שלי כבר לא יזכה לשחק או באמת להיות בפארק הזה כי הוא כבר בן 20 כל הזמן מדברים על הפארק היפיפה הזה שיוקם נוווווווווו כבר זקנתי לאללה למה מחכים?????? שיעשו כבר משהו בקשר לזה
 

shirly adda

New member
הפארק* ו--

מזה השם הזה "פארק סבא" זה נשמע ממש כזה מעפן כאילו חחח מילא "פארק כפר סבא" או בכלל שם אחר לוידת
 
נקווה שיתחילו לבנות את הפארק במהרה

..
 
למעלה