האם קיימת בישראל מערכת החינוך?

Baruh Melamed

New member
האם קיימת בישראל מערכת החינוך?

מדינת ידראל נמצאת באחד המקומות הראשונים בהשקעת כסף לחינוך. אך לאן הולך כל הכסף הזה? על-פי החוק לימודים בבית ספר הם בחינם, אבל כמה צריכה לשלם משפחה עבור ילד אחד? האם אפשרי להצליח בבחינות בגרות ללא מורים פרטיים? תענו על השאלות האלא ועל השאלות אחרות ונראה, האם קיימת בישראל מערכת החינוך.
 

Klinger

New member
כסף זה דבר חשוב בחיים

אני לא אומר שהכי חשוב, אבל - 1. אם אין לילד סנדביץ' הוא רעב וכתוצאה מכך מאבד ריכוז ונהיה אלים יותר (הוכח) 2. אין לילד כסף הוא לא יכול לקנות ספרים ולצאת לטיולים. במקרה ה"טוב" הוא מקבל מילגה. במיקרה הרע- הוא מתבאס מאוד מאוד. 3. ילדים שיש להם כסף למורים פרטיים או ילדים שיושבים בכיתה בבצפר עם פחות תלמידים בכיתה יוציאו ציונים גבוהים יותר. עובדה. 4. ילדים שאין להם כסף לקורס לקראת הפסיכומטרי - יוציאו ציון נמוך יותר ממה שהם יכלו להשיג אם היו עושים קורס. וזה כמובן מקשה עליהם להיכנס לאוניברסיטה. וכמובן יש עוד המון דוגמאות... אבל אי אפשר להאשים את מערכת החינוך בהכל. אולי בחלק קטן אפשר. מה לעשות, בחברות לא קומוניסטיות - יש כאלו שיש להם יותר ויש כאלו שיש להם פחות. או יותר נכון - יש כאלו שיש להם ויש כאלו שאין להם.
 
דעתי............

אני חושבת שאפשר בעיקרון להצליח בבגרות בלי מורים פרטיים במציאות ברוב המקרים לא. בתי ספר זה דבר יקר והיום יש הרבה בתי ספר שהם ממש לא חינם(כמו שלי
), בכל מקרה אני לא חושבת שזה לא אומר שלא קיימת מערכת חינוך, אני נגד מערכת החינוך הרגילה בגלל הרבה דברים ופעם באמת חשבתי שחוק חינוך חובה חינם הוא בדיחה היום אני רואה כמה לימודים יקרים יכולים להיות אבל הכול יחסי. בארצות הברית ילדים לומדים בבית ספר פרטי ומשלמים המון כסף.אז הכול יחסי....הניסוח יצא חרא ואין לי כוח לנסח שוב אז סליחה....
 
מערכת החינוך בכ"ס.

בשנים 95-99, כ"ס, היתה המובילה בחינוך, וזכתה בלא מעט פרסים בענין. לצערי, לאחרונה, העיריה נכנסה לגרעון עצום, והחינוך נדחק לפינה. כולי תקווה, שראש העיריה החדש, יוכל לנווט את העיר היטב, ולהחזיר את החינוך למרכז.
 
אפשר להצליח גם בלי בגרות ../images/Emo140.gif

ואם כבר מדברים על מערכת חינוך פורסם לפני כמה זמן ב 17.11 בוינט כתבה שמשרד החינוך עושה תחרות של מן כזה "כוכב נולד" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2819462,00.html ורשום שם שניתן להירשם במרכז הקהילתי או במתנ"סים בעיר שאלתי איפה יש בכפר סבא מרכז קהילתי או מתנ"ס?
 
למעלה