האם קרה לכם שקצין תגמולים הוציא מסמכים מהתיק?

האם קרה לכם שקצין תגמולים הוציא מסמכים מהתיק?

חברים, שלום לכם וחג שמח! האם נוצר לכם פעם רושם שקצין תגמולים הוציא מסמך מסוים מהתיק שלכם והעלים אותו, והעמיד פנים כאילו המסמך לא נמצא? אני אוסף מידע על זה כי אני חושד שזה קרה לי ואני מתכוון להגיש תלונה במשטרה כי קצין התגמולים לדעתי הגיש תצהיר שקר. אני צריך לבסס את הטענה שלי ואני רוצה עוד עדויות. דברו איתי, אולי נצליח להכניס את קצינת התגמולים לכלבוש כי סעיף 242 בחוק העונשין קובע שזה חמש שנות מאסר.
בברכה,
מרקו
 
אתה יכול לתת שמות? לא אהיה חלק משום מועדון של מסכנים

הי דב, מה נשמע? אתה יכול לתת לי שמות של נכים שנפלו קרבו למעשה כזה של קצין תגמולים? שמות של קציני תגמולים? דליה דניאל? אתי כהן? אני הולך להגיש תלונה במשטרה על דליה דניאל כי כידוע הגשת תצהיר שקר הוא עבירה פלילית ואני צריך עוד ראיות. אם תשבו בשקט המועדון שלכם יגדל וקצין תגמולים יחגוג כל הדרך לפנסיה. אחר כך אל תגידו שאתם מסכנים או שהארגון לא עושה כלום כי אתם בעצמכם מפחדים לעשות מעשה.דברו איתי, אני צריך ראיות או חשד מבוסס. אם נשתף פעולה נוכל לנתח את הפעולות של אגף שיקום נכים ולתת קונטרה למעשים שנראים לנו הוגנים כי נלמד את השיטות.
בברכה,
מרקו
 

dov14

New member
ראיות

המשטרה הפרקליטות ומשהב''ט וגם בתי המשפט נועדו לחפות אחד על השני לצערי

במילים אחרות מערכת מחפה על מערכת ....עברתי הכל
 

dov14

New member
ראיות

לא מזמן ( כשבועיים ) הגשתי סיכומים לבית המשפט העליון ובו טוען בין היתר כי אני ממתין למסמך כשנתיים ימים ומצרף החלטה חדשה של מנהל מחוז חיפה מר' גיל גלרון שהוא גם ק"ת שמצרף את המבוקש אך לתומו "שכח" לצרף.

יומיים אחרי הגשת הסיכומים לעליון כן הגיש את המבוקש. משרד הביטחון מתנהל עם הנכים בדיוק כמו שחמט.

כלום ושום דבר כבר לא יפתיע אותי, והדמיון עולה על המציאות.
 
למעלה