האם רוח נכנסה לגופי בזמן שינה ?

noa1002

New member
האם רוח נכנסה לגופי בזמן שינה ?

היי ביום שישי האחרון הייתה לי חוויה מפחידה מאוד כשעה לאחר שהלכתי לישון (בסביבות 2 בלילה). חלמתי שאני ישנה על מיטה גדולה במלון מפואר ופתאום הרגשתי כאילו גוף זר נכנס לגופי מה שגרם לי לחוסר שליטה על הגוף, חשתי רעידות, נעילות בגוף ומעין רעש מכונות חזק באוזניים. באותו רגע ניסיתי להקים את עצמי מהחלום וקיבלתי איזשהי הבנה שזוהי רוח שנכנסה אלי לא הצלחתי להקים את עצמי כי זה גרם לי לשיתוק ואז ניסיתי להגיד שמע ישראל והיה לי קשה אבל בסוף הצלחתי להגיד ואז הכל נהיה שקט ועברו כל התחושות ובעצם קמתי ממצב השינה. הייתי קצת בשוק (יש לציין שאפילו בכיתי) התחושות היו קשות מאוד משהו שאפילו קשה לי להעביר במילים מעין תחושה בלתי נסבלת בגוף. מאותו רגע מיותר לציין שכבר לא יכולתי לישון. ומאז אני כל הזמן חושבת על המקרה. זה פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה. חשוב לציין שאני גם לא דתייה וקריאת השמע הייתה ממצוקה אמיתית מישהו אולי חווה משהו דומה ? או מכיר אתרים או משהו בנושא זה ?
 
זו סוג של אנרגייה שלילית שבדקה אפשרות של התאמ

ה איתך שחיפשה גוף מארח אבל יד ההשגחה העליונה ועוצמת נישמתך האחראית לשלומך סילקו אותה באיחוד כוחות
 

noa1002

New member
מדוע האנרגיה השלילית הגיעה אלי

היי תודה על התגובה המהירה.
רציתי לדעת מדוע היה ביכולת האנרגיה לבדוק התאמה איתי ? האם זה אומר משהו ? האם זה מעיד על כל שהאנרגיה שלי באותו יום הייתה ירודה ? עוד פרט לגביי אותו יום - הייתי במצב ירוד מבחינה רגשית.
 
אהיית מיבחינה אנרגטית דיי חשופה וזה מגנט לאנר

גיות שליליות \ לגביי האם זה אומר משהו = הסדר הפנימי רוחני שלך היה בבלגן רציני ההשגחה העליונה עשתה את הצדק איתך בכך שלא נתנה לחוייה הלא נעימה שעברת להימשך עד פגיעה בך \ למה בעצם אהיית במצב ירוד \ כי את בתקופה של ריפויי איטי מימשבר או יותר בחייך \ פרדה כואבת מיבן זוג \ או סיכסוך מכוער וקשה במישפחה שלך \ האם נכון הדבר תעדכני אותי
 
זה שיתוק שינה שגוור תת מודע למודע

וכשנכנסת בך רוח זה לא קורה סתם כך ולא מרגישים את זה בכלל זה רק הפחד שמגבר כרגע... זה מצב נפוץ שקורה
 
למעלה