האם ריבוי Meta Tag Description וMeta Tag Keywords משפיע לרעה

gonewild32

New member
האם ריבוי Meta Tag Description וMeta Tag Keywords משפיע לרעה

שלום חברים,
האם ריבוי Meta Tag Description ו Meta Tag Keywords משפיע לרעה על דרוג האתר במנוע החיפוש?
או שאני יכול ואף מומלץ לדחוס כמה שיותר לMeta Tag Keywords?
נניח שיש לי רשימה של 500 Keywords שאני מעוניין לקדם, דבר ראשון אני מכניס אותם ל Meta Tag Keywords ובהמשך מכניס אותם כתוכן בבלוג של האתר ובמידה שיש לי חנות אונליין אז בDescription.
גוגל יחשבו שאני מנסה להערים עליהם כי אני דוחס את כל המילים במקום אחד?
איזה סימני פיסוק מומלצים להפרדה בין ה Keywords?
:: או , או |

תודה רבה.
 
תגיות מטה (כתיבתם ודחיסת מילות מפתח)

לפני קריאת התשובה ממליץ לך לקרוא בהרחבה את הדפים הללו:
https://support.google.com/webmasters/answer/66358?hl=iw

https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=iw
הימנע מטריקים שמטרתם לשפר את הדירוג במנועי חיפוש. כלל אצבע טוב הוא לשאול את עצמך האם היית מרגיש בנוח אילו היה עליך להסביר את מעשיך לאתר מתחרה או לעובד של Google. בדיקה מועילה נוספת היא "האם הדבר עוזר למשתמשים? האם הייתי עושה זאת אילולא היו מנועי חיפוש?"

מדובר בהנחיות המתייחסות לשאלה שהעלת וחשוב שתכיר אותם (ללא תלות בהחלטה שתגובש)

בעיקרון נאמר מספר פעמים שאין תגית המטה KEYWORDS נבחנת על ידי האלגוריתם (של גוגל בלבד) לטובת הקידום לכן היא דיי מיותרת ודחיסת מילות מפתח תזיק יותר מתתרום.
לגבי התיאור התשובה דיי מורכבת:
חשוב להדגיש שמנועי החיפוש כן מזהים פעילות מניפולטיבית ומפחיתים בצורה אלגורימית את דירוגם אל בעלי אתרים שמפרים את ההנחיות שלהם.
אבל אפשר לראות אתרים שמופיעים בראש תוצאות החיפוש למרות (או בגלל) שהם עדיין דוחסים מילות מפתח (גם כאשר מדובר בתקופה קצרה עד שהם עפים)

בנוסף יש לקחת בחשבון שמחשבה כמו לדחוס 50 ביטויים דיי מיושנת ומדובר בפרקטיקה עתיקה משנת 2003, שלא לדבר על כך שמדובר בתיאור שלא תמיד נבחר על ידי מנועי החיפוש והם משכתבים אותו בהתבססות על ביטוי החיפוש של הגולש ותוכן האתר (ולא תמיד משתמשים בדסקריפשין)
ואם הוא נבחר ומשפיע על החלטת הגולשים חבל שיהמחפשים קבלו תיאור רובוטי וחסר ערך שיבריח אותם לתוצאת המתחרה
 

gonewild32

New member
אז מה שאתה ממליץ

אז מה שאתה ממליץ זה לשבת ולכתוב תוכן איכותי הכולל את מילות המפתח שאני רוצה לקדם?
יש לי חנות אונליין ויש לי כמה מילות מפתח בודדות שאני מאוד מעוניין לקדם באתר שלי ובעיקר עליהן הדגש, אז לפי המאמר אני לא צריך לדחוס את המילים האלו בכל חור ברחבי האתר, אז מה מבדיל אותי מהמתחרים שלי?
ביצועי האתר עוקפים ב15% את המתחרים, כל מה שנותר זה 'לזרוק' פעם פעמיים את מילות המפתח ולתת לגוגל לעשות את שלהם?
כי אני חשבתי להוסיף TAB בדף מוצר שכל פעם יכלול את אותו קטע הטקסט בכל המוצרים.
 
אממ לא, זה לא מה שאני ממליץ

בעיקרון הייתי חייב להציג תשובה דיי מקיפה ולתת לך את הבמה לגבש החלטה.

אם תשאל אותי "מה אני ממליץ" אגיד לך שרבים יחלקו עלי אבל אמליץ לך לשכוח ולהתעלם ממילות מפתח בתהליך יצירת התוכן והמדיה.

ההתייחסות ל"כתיבת תוכן" היום פונה לחברות ופרילאנסרים שכותבים תוכן באיכות ירודה כדי לנסות להתברג עבור מילות מפתח.
ההמלצה שלי היא לראיין, לאפיין, לתכנן וליישם אסטרטגיית תוכן דיגיטלית עבור האתר (חלם מתחום ה UX).
מה שמקצוע לכשעצמו ויספק לך יתרון לטווח הארוך (לטווח הקצר אולי פתרון אחר מועדף מבחינתך)
בתהליך אתה תמצא מה מבדל אותך מהמתחרים, מה גורם לך להצליח ותבחר איך תשקף זאת לקוראי\מבקרי האתר.

דחיסת מילות מפתח זו פעולה טכנית פשוטה (שלא דורשת ידע או הסמכה כלשהיא) ולא ממש תספק למתחרים שלך יתרון תחרותי לטווח הארוך.

אין לך שום דרך לדעת בכמה % ביצועי האתר שלך עוקפים את המתחרים מדובר בניחוש חסר בסיס ומנותק מהמציאות.
 

gonewild32

New member
בדיקת PERFORMANCE

הי,
נשמע מעניין אתחיל לקרוא על UX, אז בעצם זה ליצור קונספט לאתר ועניין ללקוחות ולא להתייחס יותר מדי טכנית לפרמטרים של מנוע החיפוש, תקן אותי אם אני טועה.
בRAVEN בדקתי את הביצועים של האתר לעומת המתחרים וגם בSEMRUSH.
 
כן לפחות בשלב כתיבת התוכן לא לפגוע בתהליך

והכלים הללו דיי חסרי ערך בכל הקשור להשוואה וניבוי.
 
למעלה