התיכון סובל מבעיות מיום הקמתו. הסיבה היא הנטיה של הציבור הדתי לאומי בכל הארץ לשלוח את בניו לתיכונים פרטיים או חצי פרטיים כדי לא ללמוד עם אוכלוסיות חלשות.
ובכן - יש הבדל משמעותי בין יום לימודים בישיבה ליום לימודים בתיכון רגיל.
כמות לימודי הקודש, השעות הרבות והרמה שלהם גבוהה מאוד בישיבה.
אמנם יש מעט שינויים בין מקומות שונות ויש גם בתי ספר המכנים את עצמם "ישיבות", אך מעבר לשם של ישיבה, אין להם הרבה במשותף עם ישיבות אמיתיות.
באופן כללי ברוב הישיבות לומדים לימודי קודש (בעיקר גמרא שזה מקצוע מחדד שכל, אבל קשה קשה מאוד) מהבוקר ועד הצהריים.
בצהריים מתחילים ללמוד את שאר לימודי החול ובדרך כלל מסיימים ללמוד מאוחר, בסביבות השעה 18:00-19:00.
לימודי הגמרא הרבים והקשים ושעות הלימודים הארוכות באופן כללי גורמים לכך שבעצם רק מי שהוא תלמיד יחסית טוב יכול לשרוד בישיבה.
בתיכונים, לעומת זאת, הדגש הוא שונה. הגמרא נלמדת כמו כל מקצוע אחר, הלימודים נראים פחות או יותר כמו בבית ספר רגיל ושעות הלימודים סבירות.
נכון הדבר שלרוב כאשר אין קשיי למידה, הורים דתיים יעדיפו בדרך כלל לשלוח לישיבה. הבעיה מתחילה עם אלה שלא מסוגלים ללמוד. עבור הילדים האלה טוב שיש את התיכונים.
תיכון "רועי קליין" יצליח אם ימקד את עצמו לסקטור לימודי מסוים. יש ביקוש עצום לתיכון שיתאים את שעות הלימודים ורמת החומר הנלמד לתלמידים דתיים שאינם מסוגלים להתמודד עם דרישות הישיבות. בית ספר שיקבל אליו גם תלמידים חלשים ולא רק תלמידים טובים וייתן להם מענה מתאים במסגרת הדת - יעמדו בתור כדי לבוא ללמוד בו.
בפועל בישיבות/תיכונים פרטיים לומדים לא רק העילויים הגאונים אלא כל מי שאין לו ליקויי למידה משמעותיים.
כך נוצר מצב שתיכון דתי רגיל הופך להיות תיכון לבעלי קשיי למידה, ואז ברור שלא רבים רוצים ללמוד בו גם אם אין להם שאיפה ללמוד כל יום עד 19:00.
הוא לבנות מתחם שיכלול ישיבה תיכונית -בני עקיבא ולצידה תיכון דתי - רועי קליין, בנווה זמר
השטח שיתפנה במרכז העיר יכול לשמש לפרוייקט מגורים ענק שכולל דיור בר השגה לטובת החייאת מרכז העיר
התיכון התחיל כמתחם ביחד עם בני עקיבא ,אפילו היה פיזית טכס הנחת אבן פינה למתחם החדש ביחד עם בני עקיבא ,אבל ,,,,ברגע האמת בני עקיבא "התקפלו " מדוע ? יש כל מיני "השערות " ,אבל זה כבר היסטוריה רחוקה,,,,